Gå til innhold

Funnet en ny side ved meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den er at jeg ikke er særlig glad i sex.

Er litt vanskelig for meg da jeg allerede ved 12-årsalderen begynte å onanere og var helt avhengig og var veldig nysgjerrig. Jeg har også pervers humør, og liker å snakke mye om sex. Dette med onani avtok allerede når jeg ble 14 år gammel.

Når det kommer til å ha sex, så er jeg faktisk ikke så gira som folk skulle tro utfra hvor mye jeg snakker om det. Jeg har hatt få sexpartnere, og nå er jeg i et fast forhold, og sex er det lite av. Typen min innså jo etterhvert at den personen som alltid snakker om sex ikke er den nymfomanen han trodde jeg var for 2 år siden.

Er det noen andre som har det slik? Noen ganger skulle jeg ønske at jeg likte sex like mye som vennene mine. De snakker ikke om det, men de er alltid gira på å finne noe på byen etc.

Da jeg var singel, likte jeg å kline og det å få selvtillitsboost på byen, men ble aldri med noen hjem fordi sex var ork.

Anonymkode: fc48f...dfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde et øyeblikk at det var jeg som hadde skrevet dette. Så jeg tror "ja".

Anonymkode: b35cb...feb

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Skrevet
16 minutter siden, a l'orange skrev:

Hørtes ut som meg også, tidligere.

Men det skyldtes at jeg bare ikke var så veldig glad i KJEDELIG sex.

Hvordan ble sexen mindre kjedelig?

- TS

Gjest Dødningehode
Skrevet

Jeg tror dette gjelder de fleste veldig attraktive kvinner. Kanskje dere blir desensualiserte av all oppmerksomheten?

Skrevet
2 minutter siden, Dødningehode skrev:

Jeg tror dette gjelder de fleste veldig attraktive kvinner. Kanskje dere blir desensualiserte av all oppmerksomheten?

Tull! Dette kan ikke ha noe med utseendet til kvinnen å gjøre!

Anonymkode: 79b55...f6a

• Liker 1
Gjest Dødningehode
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tull! Dette kan ikke ha noe med utseendet til kvinnen å gjøre!

Anonymkode: 79b55...f6a

Hvorfor det? Jeg har kjent flere veldig pene kvinner som har hatt nøyaktig det samme tankegodset, og det har slått meg at det bare er de fineste som sier det (høyt eller implisitt).

Skrevet
4 minutter siden, Dødningehode skrev:

Hvorfor det? Jeg har kjent flere veldig pene kvinner som har hatt nøyaktig det samme tankegodset, og det har slått meg at det bare er de fineste som sier det (høyt eller implisitt).

Dersom utseende skal trekkes inn er det mer realistisk at det er mannens utseende som er problemet, hvor kvinnen ikke får noe ut av sexen fordi hun ikke er tiltrukket av hvordan mannen ser ut.

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Skrevet

kjedelig sex er jo rett og slett kjedelig

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Gjest Dødningehode
Skrevet
15 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Dersom utseende skal trekkes inn er det mer realistisk at det er mannens utseende som er problemet, hvor kvinnen ikke får noe ut av sexen fordi hun ikke er tiltrukket av hvordan mannen ser ut.

Det er jo slett ikke utseende jeg «trekker inn», men konsekvensene av seksuell popularitet. Det å være sin egen tiltrekningskraft bevisst. Er man over gjennomsnittlig pen så vet man det, og man får mye mer seksuell oppmerksomhet fra mye penere menn enn andre. Altså er det fortere gjort å bli desensualisert.

Skrevet
7 minutter siden, a l'orange skrev:

Kjenner ingen attraktive mennesker som bryr seg stort om partners utseende. Tror heller det er mennesker som er usikre på seg selv som bryr seg om motpartens utseende, som en slags «kompensasjon» for det de føler de selv mangler.

Hvilken planet lever du på? Se deg rundt, de fleste er sammen med partnere på nogenlunde samme fysiske attraksjonsnivå som seg selv. Pene mennesker dater primært andre pene mennesker. Ergo bryr attraktive mennesker seg om partners utseende. De fleste mennesker foretrekker partnere som er på samme nivå med en selv, også utseendemessig. 

Det er ikke slik at pene mennesker ikke har preferanse for fysisk skjønnhet hos andre mennesker.

Men pene mennesker tar nok for gitt at partneren skal være pen. I de tilfellene hvor det er kvinnen som er pen og mannen er mindre pen, kan jeg fint skjønne at det blir kjipt for kvinnen å ha sex. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Dødningehode skrev:

Det er jo slett ikke utseende jeg «trekker inn», men konsekvensene av seksuell popularitet. Det å være sin egen tiltrekningskraft bevisst. Er man over gjennomsnittlig pen så vet man det, og man får mye mer seksuell oppmerksomhet fra mye penere menn enn andre. Altså er det fortere gjort å bli desensualisert.

Funnet opp et nytt ord? Desensualisert? :ler: 

Evnen til å sette pris på sex med en partner man er glad i, har ingenting å gjøre med hvor populær eller upopulær man er på generell basis. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og den er at jeg ikke er særlig glad i sex.

Er litt vanskelig for meg da jeg allerede ved 12-årsalderen begynte å onanere og var helt avhengig og var veldig nysgjerrig. Jeg har også pervers humør, og liker å snakke mye om sex. Dette med onani avtok allerede når jeg ble 14 år gammel.

Når det kommer til å ha sex, så er jeg faktisk ikke så gira som folk skulle tro utfra hvor mye jeg snakker om det. Jeg har hatt få sexpartnere, og nå er jeg i et fast forhold, og sex er det lite av. Typen min innså jo etterhvert at den personen som alltid snakker om sex ikke er den nymfomanen han trodde jeg var for 2 år siden.

Er det noen andre som har det slik? Noen ganger skulle jeg ønske at jeg likte sex like mye som vennene mine. De snakker ikke om det, men de er alltid gira på å finne noe på byen etc.

Da jeg var singel, likte jeg å kline og det å få selvtillitsboost på byen, men ble aldri med noen hjem fordi sex var ork.

Hvis TS da skulle være en av disse attraktive kvinnene som er blitt "desensualisert" :ler:, er det jo merkelig at hun må på byen og kline for å få seg en selvtilltsboost. Det hadde isåfall vært nok av oppmerksomhet å få i nøytrale settinger. 

Regner nok heller med at dette handler om at man innser hvor meningsløst sex kan være med en partner man enten ikke har en god connection med, eller fordi man har gjennomskuet at menn først og fremst er sammen med en fordi de får tilgang til noe pent og se på og sex, noe som ikke direkte virker som et afrodisiakum på intelligente kvinner med selvrespekt. 

Gjest Dødningehode
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Funnet opp et nytt ord? Desensualisert? :ler: 

Evnen til å sette pris på sex med en partner man er glad i, har ingenting å gjøre med hvor populær eller upopulær man er på generell basis. 

De- som i dekonstruere eller demontere, fungerer i så fall helt greit i neologismen siden den opprinnelige, gammelfranske betydningen av prefikset er noe sånt som «bort fra». Sensualisere blir kanskje også et nyord, jeg vet ikke om det er noe særlig i bruk, men i min betydning er det altså å gjøre noe mer sensitivt, tilsvarende «abstrahere», «mystifisere». Du skjønner poenget. 

Jeg snakker som sagt om konsekvenser over lang sikt som følge av seksuell popularitet og de mulighetene, erfaringene og personlige manifestasjonene den medfører, ikke om en direkte sammenheng mellom utseende og nytelse slik du har (mis)forstått det.

Endret av Dødningehode
Skrevet
1 minutt siden, Dødningehode skrev:

De- som i dekonstruere eller demontere, fungerer i så fall helt greit i neologismen siden den opprinnelige, gammelfranske betydningen av prefikset er noe sånt som «bort fra». Sensualisere blir kanskje også et nyord, jeg vet ikke om det er noe særlig i bruk, men i min betydning er det altså å gjøre noe mer sensitivt, tilsvarende «abstrahere», «mystifisere». Du skjønner poenget. 

Jeg snakker som sagt om konsekvenser over lang sikt som følge av seksuell popularitet og de mulighetene, erfaringene og personlige manifetasjonene den medfører.

Bare fortsett å kom med ord som ikke brukes i det norske vokabularet og sjelden også i det engelske, det virker pompøst og gir opphav til en god latter!

Så det er utelukkende, eller først og fremst, seksuell popularitet som gjør at kvinner ikke liker sex/mister interessen for sex? :ler: 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde et øyeblikk at det var jeg som hadde skrevet dette. Så jeg tror "ja".

Anonymkode: b35cb...feb

Jeg også. 

Jeg mistenker at p-pillene er en medvirkende årsak til lav sexlyst. Men det gjør meg ingenting liksom, jeg tenker ikke så mye over det. 

Anonymkode: f8123...c37

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. 

Jeg mistenker at p-pillene er en medvirkende årsak til lav sexlyst. Men det gjør meg ingenting liksom, jeg tenker ikke så mye over det. 

Anonymkode: f8123...c37

Dødgningehode har allerede mansplaina for deg at dette handler om at du er veldig pen og dermed desensualisert. Glem teorien om p-piller.

Gjest Dødningehode
Skrevet
3 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Dødgningehode har allerede mansplaina for deg at dette handler om at du er veldig pen og dermed desensualisert. Glem teorien om p-piller.

Tror du er litt forelsket jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...