Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette inne på siden her, fordi jeg trenger hjelp. Jeg skal prøve og forklare det her på best mulig måte. Det har seg nemlig sånn at for sånn ca 1 år siden, så ble jeg kjent med en kompis av meg. Han er egentlig ganske hyggelig, men man vet aldri helt hvor man har han. Men jeg kjenner likevel at jeg er mer å mer gla i han for hver dag som går. Når jeg har det vanskelig vil jeg bare gå til han, for han er den som faktisk klarer å forstå meg på best mulig måte...når han faktisk orker. Men problemet er, man vet aldri helt hvor man har han. Jeg har derfor hatt en liten sperre de siste månedene, der jeg ikke klarer helt å begynne å prate med han, og jeg kjenner behovet for å ha han i livet mitt blir bare større å større. 

Jeg vet ikke om jeg er forelsket i denne mannen, eller om jeg bare vil ha oppmerksomhet av han. Men jeg vet at jeg er alt for gla i han til å kutte han ut. Vi er litt forskjellig fra hverandre, han liker å være ute å feste å være med masse venner, jeg liker ikke det noe særlig. Men herregud hvor vondt det gjør å se at han faktisk kommer litt bedre overens med alle andre enn med meg, jeg føler jeg vil gråte hver gang og det er liksom som en klump som konstant ligger i magen min. Jeg er redd for å miste han ut av livet mitt, men av å til, når jeg ser han har det så bra og moro med alle andre så kjenner jeg at jeg blir ganske sint. Er jeg forelsket og sjalu, eller bare bitter? Er ganske lei av å gå rundt sånn her.

Anonymkode: 34b0d...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, trådstarter

 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh,

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...