Gå til innhold

Rer du opp senga?

Rer du vanligvis opp senga?   

76 stemmer

1. 1. Pleier du å re opp senga?

• Ja
      28
    • Nei
      48

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei.

Hvorfor? Gidder ikke.

Dyna blir liggende der jeg slang den vekk på morra'n, før jeg brer den over meg når det er kvelden. Jeg har de billigste putene fra IKEA, så de synker ikke sammen som de dyre dunputene. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Krampus
Skrevet

Rer opp når jeg er ferdig med å ordne meg på morgenen. 

Skrevet

Hver  morgen rer jeg opp sengen. Dvs først åpner jeg vinduene, henger dyna over vinduskarmen og lar det hele lufte seg godt (har heller ikke noe til overs for "innestengte" senger), også rer jeg opp sengen.

Selv gir det meg en god start på dagen, det å se at sengen er "ryddet og klar". Merkelig nok gir det meg en slags energi 😅 Kanskje det ligger i den gode følelsen av at ting er i orden allerede før dagen har startet? Så hvis resten går Scheiße så er ihvertfall sengen innbydende! 😁

Skrevet
9 minutter siden, Bimle skrev:

Signerer denne. Minus luftingen da jeg ikke vil ha gekko og edderkopper inn i huset.

Gekko? I Norge??

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ikke helt vitsen. ;) 

Skrevet

Rer ikke opp når jeg står opp, men rer opp rett før jeg legger meg. Deilig å legge seg i fluffy dyne og puter.

Skrevet (endret)

Fra morgenen av så får dyner og puter ligge fratrukket og jeg lufter godt ut noen timer. Så rer jeg pent opp.
For min del er det en god følelse å ha en seng som er "i orden" og ser innbydende klar ut til jeg skal legge meg.
Har venner som alltid har praktisert "ferskt bombenedslag" og det trives de godt med. Jeg må ha litt orden. :sove: 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Nei

Skrevet

Jeg gjorde ikke det før, men nå som jeg bor på 20 kvm så gjør jeg det hver dag. Ikke like nøye som når jeg får gjester, men når man bor på ett rom + bad så er det veldig godt å ha det ryddig rundt seg. Nå sitter jeg for så vidt mye i senga også da, siden jeg ikke har sofa, men jeg liker å re opp før jeg drar på lesesalen eller hvis jeg leser hjemme en dag og sitter ved pulten min. 

Anonymkode: 3715c...b43

Skrevet
15 timer siden, metempsychosis skrev:

Gekko? I Norge??

Nei, i Louisiana 😂

• Liker 2
Skrevet

Siste som står opp rister og setter opp putene, og bretter dynene godt over fotbenken hver morgen. 

Rer så opp med sengeteppe og puter etter 2-3 timer i helgene, rett etter jobb i hverdagen. 

Liker å legge oss i oppredd seng, med fluffy puter og stramt laken. 

Anonymkode: 77b7a...02c

Skrevet
1 time siden, Bimle skrev:

Nei, i Louisiana 😂

Takk for svar! Jeg vet det har gått opp noen grader i Norge de siste årene, men kanskje ikke såååå mye 🤣

Skrevet
29 minutter siden, metempsychosis skrev:

Takk for svar! Jeg vet det har gått opp noen grader i Norge de siste årene, men kanskje ikke såååå mye 🤣

Ha ha, nei det var kanskje litt mye 😝

Gjest antikrist 666
Skrevet

Nei, gidder ikke bruke tid på noe så unødvendig 

Skrevet

Nei. Fordi jeg ikke vil lage trivelig miljø for sengemidd og fordi jeg ikke ser poenget med å re opp sengen som ingen skal se på før vi legger oss. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...