Gå til innhold

Når skal det ta slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en mann for noen år siden.

Vi hadde en utrolig kjemi og jeg følte at han var veldig rett for meg..føler det fortsatt faktisk.

Vi datet i 5 mnd ca og hadde det utrolig fint sammen,før han plutselig fikk panikk når det begynte å bli seriøst,(vi hadde tatt det ganske rolig siden han nettopp hadde kommet ut av et forhold da jeg møtte han).

Han ble plutselig veldig frem og tilbake og til slutt orket jeg ikke mer og måtte desverre kutte han ut av livet mitt etter jeg hadde brukt ca.1 år å håpe på at han en dag skulle bli klar for et forhold.

Har ikke hørt fra han på rundt 4 mnd og når jeg våknet i dag så jeg han hadde ringt i natt. 

Jeg er ikke typen man ringer for en one night stand og forstår ikke hva han vil med meg når han ikke tok sjangsen når han hadde den. 

Har ikke svart han på mld eller tatt tlf når han har ringt på sikkert 7 mnd,men kan noen forklare meg hvorfor han fortsatt ikke slutter å ta kontakt? 

Jeg tenker på han hver eneste dag og vet ikke om jeg noen gang kommer til å treffe noen som jeg kan bli like glad i som han,men orker ikke enda en runde med det samme,så sikkert best å la det ligge uansett? 

Mulig han savner meg og angrer på at han kastet bort det vi hadde,men da forventer jeg at han tar kontakt på dagtid og ikke i fylla.(det er forresten en gjenganger,han tør aldri ringe eller sende mld eller snakke om følelser hvis han ikke har tatt en øl eller to).

vi er forresten begge godt over 30.

Anonymkode: 19712...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datet en mann for noen år siden.

Vi hadde en utrolig kjemi og jeg følte at han var veldig rett for meg..føler det fortsatt faktisk.

Vi datet i 5 mnd ca og hadde det utrolig fint sammen,før han plutselig fikk panikk når det begynte å bli seriøst,(vi hadde tatt det ganske rolig siden han nettopp hadde kommet ut av et forhold da jeg møtte han).

Han ble plutselig veldig frem og tilbake og til slutt orket jeg ikke mer og måtte desverre kutte han ut av livet mitt etter jeg hadde brukt ca.1 år å håpe på at han en dag skulle bli klar for et forhold.

Har ikke hørt fra han på rundt 4 mnd og når jeg våknet i dag så jeg han hadde ringt i natt. 

Jeg er ikke typen man ringer for en one night stand og forstår ikke hva han vil med meg når han ikke tok sjangsen når han hadde den. 

Har ikke svart han på mld eller tatt tlf når han har ringt på sikkert 7 mnd,men kan noen forklare meg hvorfor han fortsatt ikke slutter å ta kontakt? 

Jeg tenker på han hver eneste dag og vet ikke om jeg noen gang kommer til å treffe noen som jeg kan bli like glad i som han,men orker ikke enda en runde med det samme,så sikkert best å la det ligge uansett? 

Mulig han savner meg og angrer på at han kastet bort det vi hadde,men da forventer jeg at han tar kontakt på dagtid og ikke i fylla.(det er forresten en gjenganger,han tør aldri ringe eller sende mld eller snakke om følelser hvis han ikke har tatt en øl eller to).

vi er forresten begge godt over 30.

Anonymkode: 19712...271

Han tenker vel på deg. Savner deg kanskje. Men la han jobbe for deg mer enn dette. En tlfsamtale i fylla midt på natta er ikke noe å skryte av. Hvis han virkelig vil ha deg tilbake og denne gangen noe seriøst - så la han virkelig få jobbe for det. 

Anonymkode: 50a24...3a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt tlf eller svart på meld fra ham på 7 måneder, men hadde kontakt for 4 måneder siden? På ditt intiativ da, og hvordan endte det?

Ellers erfarer vi vel noen og hver at ekser ringer når de har tatt seg noe. Ganske typisk at de blir sentimentale osv.

Ellers kan det jo hende at han angrer. Det finner du jo ut hvis du ringer ham. Men du vil bare sitte å håpe da? Istedenfor å få bekreftet/avkreftet ? Eller er du redd for oppklaring? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du har ikke tatt tlf eller svart på meld fra ham på 7 måneder, men hadde kontakt for 4 måneder siden? På ditt intiativ da, og hvordan endte det?

Ellers erfarer vi vel noen og hver at ekser ringer når de har tatt seg noe. Ganske typisk at de blir sentimentale osv.

Ellers kan det jo hende at han angrer. Det finner du jo ut hvis du ringer ham. Men du vil bare sitte å håpe da? Istedenfor å få bekreftet/avkreftet ? Eller er du redd for oppklaring? 

Nei,ikke svart han på 7 mnd,sist han lot høre fra seg svarte jeg heller ikke,men nå er det gått 4 mnd siden sist jeg hørte noe,så trodde han hadde gitt opp,før jeg plutselig hadde fått ubesvart i natt.

er ikke redd for oppklaring,men er redd for at nå når jeg har kommet så langt i prosessen med å komme over han at jeg blir dratt rett inn i samme greia igjen og at han fortsatt ikke klarer å «binde» seg.

Anonymkode: 19712...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,ikke svart han på 7 mnd,sist han lot høre fra seg svarte jeg heller ikke,men nå er det gått 4 mnd siden sist jeg hørte noe,så trodde han hadde gitt opp,før jeg plutselig hadde fått ubesvart i natt.

er ikke redd for oppklaring,men er redd for at nå når jeg har kommet så langt i prosessen med å komme over han at jeg blir dratt rett inn i samme greia igjen og at han fortsatt ikke klarer å «binde» seg.

Anonymkode: 19712...271

Ok. Du må jo enten få en oppklaring eller blokkere ham da? For å få ro mener jeg. Ville ikke vært så prinsippfast at jeg ikke kunne unnskylde at han ringte i fylla, for mulig at han rett og slett ikke tør ellers. Ja, det er kanskje feigt og dumt, men noen gjør jo sånt...

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om hva han vil. Det kan like godt være fyllesentimentalitet eller noe han går og tenker på uten å tørre gjøre noe med.

Er det ikke bedre å få det avklart enn å lure sånn da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte faktisk igjen i går å jeg valgte å ta tlf for å høre hva han ville,så vi møttes.

så får vi se om han faktisk legger litt innsats i å få det til å fungere eller om han fortsetter som før.

 

Anonymkode: 19712...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei,ikke svart han på 7 mnd,sist han lot høre fra seg svarte jeg heller ikke,men nå er det gått 4 mnd siden sist jeg hørte noe,så trodde han hadde gitt opp,før jeg plutselig hadde fått ubesvart i natt.

er ikke redd for oppklaring,men er redd for at nå når jeg har kommet så langt i prosessen med å komme over han at jeg blir dratt rett inn i samme greia igjen og at han fortsatt ikke klarer å «binde» seg.

Anonymkode: 19712...271

Ringer han akkurat når du er iferd med å komme over han? De pleier å ringe dagen etter eller samme dagen som man merker at man har gitt slipp på dem...

Anonymkode: dc074...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ringte faktisk igjen i går å jeg valgte å ta tlf for å høre hva han ville,så vi møttes.

så får vi se om han faktisk legger litt innsats i å få det til å fungere eller om han fortsetter som før.

 

Anonymkode: 19712...271

Dere har møttes?

Anonymkode: dc074...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tenker vel på deg. Savner deg kanskje. Men la han jobbe for deg mer enn dette. En tlfsamtale i fylla midt på natta er ikke noe å skryte av. Hvis han virkelig vil ha deg tilbake og denne gangen noe seriøst - så la han virkelig få jobbe for det. 

Anonymkode: 50a24...3a2

Jobbe for det?

Det er jo hun så vil inn i forhold. Da er der naturlig at hun jobber for det.

Anonymkode: 6fdc5...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobbe for det?

Det er jo hun så vil inn i forhold. Da er der naturlig at hun jobber for det.

Anonymkode: 6fdc5...359

Hun har jo tidligere jobbet hardt for å få det til å funke, mens han ønsket ikke det. Har han ombestemt seg - great, men da MÅ faktisk HAN vise at han er seriøs og jobbe for relasjonen også denne gangen. Burde ikke være så vanskelig å se :) 

Anonymkode: a114e...768

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ringte faktisk igjen i går å jeg valgte å ta tlf for å høre hva han ville,så vi møttes.

så får vi se om han faktisk legger litt innsats i å få det til å fungere eller om han fortsetter som før.

 

Anonymkode: 19712...271

Skjønner ikke at du gidder hoppe når han sier hopp. Du gjør bare deg selv til "easy come, easy go" enda en gang. 

Anonymkode: 1e3c2...fbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at du gidder hoppe når han sier hopp. Du gjør bare deg selv til "easy come, easy go" enda en gang. 

Anonymkode: 1e3c2...fbe

Hvis hun ikke har svart han på 7 måneder, så synes jeg ikke akkurat hun hopper når han sier hopp!

Det må være lov å gi noen en ny sjangse! Han hadde nettopp kommet ut av et langt forhold, og da er det ikke så rart han fikk kalde føtter. Så har tydeligvis begge tenkt masse på den andre og han ga ikke opp og prøver igjen, etter en tid der han har kunnet få det gamle forholdet mer på avstand, og faktisk bli klar.

Ønsker dere lykke til, ts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Ikke la deg selv bli utsatt for en vinglepetter. Hadde han ville hatt deg seriøst, hadde han ikke ringt i fylla. Snakker av erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...