Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #21 Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f Alt med måte vet du.. Å spise pizza en gang iblant er ikke farlig. Dessuten ville Ts ha pizza. 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #22 Skrevet 2. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f Sist jeg spiste pizza, var det mer kjøtt enn saus. Anonymkode: d5f8a...605 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #23 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har ofte gjort det og har ikke sagt ifra. Har bare bestilt på nettet og så ringer de eller kommer opp til rommet med den. Vil tro det er såpass vanlig at man ikke er nødt til å si fra om det, men man gjør det vel om man ringer og de skal ha adressen. Anonymkode: 0ca39...8fe
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #24 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f Er det din egen hjemmelagede pizza du snakker om her? Anonymkode: e4352...ae8 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #25 Skrevet 2. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f Nei tenk å bare kose seg med pizza. Må da være drit kjedelig å alltid gå å tenke på at maten hele tiden skal være supersunn og næringsrik. Å bare brød med saus? Kan du ikke pizza? 🤔 Anonymkode: 8de36...9fd 5
SoWhat? Skrevet 2. februar 2019 #26 Skrevet 2. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f Hvorfor bryr du deg med hva andre spiser? Det er da virkelig ikke ditt problem. Hvis du ikke blir mett av pizza, så får du slutte å spise bare saus på den. Har akkurat spist en med biff, løk og masse mer. Jeg kommer til å være mett til i morgen 😉 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #27 Skrevet 2. februar 2019 Da var pizzaen spist opp og det var helt perfekt i dag Til deg som lurte på alderen min siden jeg valgte å spørre KG i stede for å ringe direkte til Peppes så var det kort og greit fordi jeg ville høre andres erfaringer Jeg googlet "bestille pizza til hotell" og fant bare veldig gamle treff så tenkte at en slik tråd eventuelt kunne hjelpe andre med samme spørsmål ved en senere anledning 😜 Og til deg som lurte på hvorfor pizza og ikke noe mer næringsrikt? Kort og greit fordi jeg i dag hadde lyst på pizza Det må være lov innimellom å bare skeie ut med noe enkelt og lettvint uten å lette på ræva da jeg er supersliten, forkjølet og det er skikkelig drittvær ute. Å skulle spise en bedre middag i hotellsengen er vel ikke akkurat så enkelt 🙈 Tusen takk for alle svar 😄 Anonymkode: 3a250...343 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #28 Skrevet 2. februar 2019 Det må være lov å skeie ut av og til! Trøst dere med at jeg har spist pizza fem dager denne uka 😝 Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Er tynn, nærmere sagt undervektig og har høy forbrenning. Student som har vært skikkelig lat denne uka, og ikke har orket noe annet enn å kaste inn noen pizzaer i ovnen. Men jeg er flink til å spise annen næringsrik mat ellers. Grovt brød, melk, leverpostei, rødbeter, kjøtt, poteter, grønnsaker, fisk, kornprodukter osv 🙊 Litt morsomt at tråden får et annet tema.. Anonymkode: 0d0fc...d5f 4
Sirah Skrevet 3. februar 2019 #29 Skrevet 3. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må være lov å skeie ut av og til! Trøst dere med at jeg har spist pizza fem dager denne uka 😝 Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Er tynn, nærmere sagt undervektig og har høy forbrenning. Student som har vært skikkelig lat denne uka, og ikke har orket noe annet enn å kaste inn noen pizzaer i ovnen. Men jeg er flink til å spise annen næringsrik mat ellers. Grovt brød, melk, leverpostei, rødbeter, kjøtt, poteter, grønnsaker, fisk, kornprodukter osv 🙊 Litt morsomt at tråden får et annet tema.. Anonymkode: 0d0fc...d5f Ja det er det vittige med KG 😂 Og takk for tråden TS for jeg har faktisk lurt på dette selv et par ganger og nå har jeg svaret 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå