AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Vet ikke om dette er riktig underforum, men jeg prøver Jeg sitter trøtt og sliten på hotellet og ute er det full snøstorm. Jeg begynner å bli sulten, men bare tanken på å ut.......... Ja.... Jeg ser det er en Peppes i nærheten som kjører ut. Kan jeg bestille mat der og få det levert til hotellet? Leverer de på rommet eller må jeg ned i lobbyen for å hente? Hvordan vet jeg eventuelt at de er her? 🤪 Noen erfaring? Anonymkode: 3a250...343
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Det går sikkert helt fint. Har bodd på hoteller der Peppes-menyen ligger på rommene. Du kan jo spørre når du bestiller om de leverer til rommet eller om du må komme ned i lobbyen. Anonymkode: b35f5...494
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 De kommer til rommet i bergen iallefall Anonymkode: 59605...9f3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Antar det kanskje varierer litt fra hotell til hotell, og kanskje også fra by til by? Sist jeg var på hotell så hadde de en brosjyre med menyen til Peppes der inne på hotellrommet. Jeg bestilte, og pizzabudet kom helt opp til rommet. Anonymkode: e0344...053
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Spør når du snakker med dem 😛 Anonymkode: 8de36...9fd
stan Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Det går bra. Jeg har bestilt både til hotellrom i byen og til teltet i skogen. Så lenge du sier ifra, og det er innafor området de leverer er det helt greit. Fikk litt driks han som kom ut i skogen med pizzaene. 11
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 Takk for svar alle sammen bruker som regel å bestille på nett, men jeg kan jo bare ringe dem ja 😂 Da spørs det om ikke det blir pizza på meg 😎 Anonymkode: 3a250...343 4
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Ja, det vil jeg tro. Har bestilt pizza med levering selv flere ganger på hotell.
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, stan skrev: Det går bra. Jeg har bestilt både til hotellrom i byen og til teltet i skogen. Så lenge du sier ifra, og det er innafor området de leverer er det helt greit. Fikk litt driks han som kom ut i skogen med pizzaene. Du har bestilt pizza til teltet i skogen? Den var ny for meg 😃 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, stan skrev: Det går bra. Jeg har bestilt både til hotellrom i byen og til teltet i skogen. Så lenge du sier ifra, og det er innafor området de leverer er det helt greit. Fikk litt driks han som kom ut i skogen med pizzaene. Haha, vi bestilte en gang pizza til et motorstopp mens vi ventet på redningsbil. Naf sjåføren fikk også mat. Anonymkode: 59605...9f3 11
stan Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Du har bestilt pizza til teltet i skogen? Den var ny for meg 😃 Var på repøvelse i Østfold. Midt på vinteren. Karen var hjelpsomheten selv, og gjorde gode penger på oss grønnkledde i skogen. Ikke bare pizza 🍻 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, vi bestilte en gang pizza til et motorstopp mens vi ventet på redningsbil. Naf sjåføren fikk også mat. Anonymkode: 59605...9f3 Stillig. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #12 Skrevet 2. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, vi bestilte en gang pizza til et motorstopp mens vi ventet på redningsbil. Naf sjåføren fikk også mat. Anonymkode: 59605...9f3 Åååååååh. Anonymkode: e4352...ae8 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 Pizza i skogen hørtes genialt ut 😍 Anonymkode: 5dfce...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er riktig underforum, men jeg prøver Jeg sitter trøtt og sliten på hotellet og ute er det full snøstorm. Jeg begynner å bli sulten, men bare tanken på å ut.......... Ja.... Jeg ser det er en Peppes i nærheten som kjører ut. Kan jeg bestille mat der og få det levert til hotellet? Leverer de på rommet eller må jeg ned i lobbyen for å hente? Hvordan vet jeg eventuelt at de er her? 🤪 Noen erfaring? Anonymkode: 3a250...343 Hvor gammel er du? Logger på kvinneguiden for å stille et spørsmål du får svar på ved å ringe peppes pizza. Anonymkode: 4b677...4d4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #15 Skrevet 2. februar 2019 Har fått pizza levert i skogen, på stranda, på sykehuset og i klasserommet. Utrolig hvor du kan få pizza levert. Så hotell er nok ikke et problem. Anonymkode: 667b7...62e 3
visp Skrevet 2. februar 2019 #16 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har tilogmed fått pizzabudet til å stikke innom et sted for å kjøpe smågodt. Veldig hjelpsom da:) 7
Gjest Voiceless Skrevet 2. februar 2019 #17 Skrevet 2. februar 2019 Ja, jeg har gjort det flere ganger. Ikke noe problem. Jeg er forresten enig i at pizza levert til teltet i skogen høres ganske kjekt ut.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #18 Skrevet 2. februar 2019 5 minutter siden, visp skrev: Jeg har tilogmed fått pizzabudet til å stikke innom et sted for å kjøpe smågodt. Veldig hjelpsom da:) For noen år siden fikk jeg pizzabudet til å svinge innom en kiosk for å kjøpe røyk til meg... Anonymkode: 6e8bc...8c0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 Pizza er bare brød med saus. Hvorfor vil du ikke ha et ordentlig næringsrikt måltid istede? Som faktisk metter? Anonymkode: 33499...32f
visp Skrevet 2. februar 2019 #20 Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For noen år siden fikk jeg pizzabudet til å svinge innom en kiosk for å kjøpe røyk til meg... Anonymkode: 6e8bc...8c0 Lurer på hva mer vi kan få de til å gjøre Jeg tipsa ganske godt da. Det å besille pizza til skogen satt meg på tanken til en krimbok:) 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå