Gå til innhold

Hvor kan man finne en pulevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig kjedelig sexliv, jeg har prøvd tusen gang med min partner for å ha det bedre men hun kan ikke bli bedre. Hun liker ikke å suge og heller ikke å bli slikket og det plager meg veldig mye. Jeg forstår at mange av dere skal si at jeg må respektere hennes ønsket men hva med mitt ønsket?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På byn i helgene med alkohol 

Skrevet

Ble det ikke noe greie på den forrige tråden din?

Anonymkode: b97a8...c69

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble det ikke noe greie på den forrige tråden din?

Anonymkode: b97a8...c69

Nei, dessverre😔

Skrevet

Du er ute etter en prostituert.

Anonymkode: c38b1...0f6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ute etter en prostituert.

Anonymkode: c38b1...0f6

Nei, etter et vennskap

Skrevet
1 time siden, Rezaa skrev:

Jeg har veldig kjedelig sexliv, jeg har prøvd tusen gang med min partner for å ha det bedre men hun kan ikke bli bedre. Hun liker ikke å suge og heller ikke å bli slikket og det plager meg veldig mye. Jeg forstår at mange av dere skal si at jeg må respektere hennes ønsket men hva med mitt ønsket?.

Men hvorfor beholde henne da? Er hun flink til å vaske doen og til å lage mat?

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Jeg forstår det er frustrerende for deg og ha prøvd å snakke med henne så lenge uten forandring. Men i stedet for å finne en FF, bør du heller vurdere å gjøre det slutt. Vil du virkelig såre kjæresten din og knuse henne helt med å være utro, fordi du ikke får de seksuelle behovene dine dekket? Vær så snill, snakk med henne enda mer om dette før du gjør noe annet. 

Skrevet
8 minutter siden, Moondance skrev:

Jeg forstår det er frustrerende for deg og ha prøvd å snakke med henne så lenge uten forandring. Men i stedet for å finne en FF, bør du heller vurdere å gjøre det slutt. Vil du virkelig såre kjæresten din og knuse henne helt med å være utro, fordi du ikke får de seksuelle behovene dine dekket? Vær så snill, snakk med henne enda mer om dette før du gjør noe annet. 

Du har rett og jeg har snakket med henne flere ganger, hun sa at hvis du liker å bli suga eller vil du slikke så finne en annen dame som gjør det.

så jeg virkelig har prøvd mange ganger

Skrevet
18 minutter siden, visp skrev:

Men hvorfor beholde henne da? Er hun flink til å vaske doen og til å lage mat?

Det er barn som hindre meg nå, jeg må vente til at barna blir litt større

Skrevet

Annonse i menighetsbladet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...