Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #61 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev: Var det jeg fryktet, derfor jeg skrev "noen×10 mil" 😉 Du får ta privatfly, da slipper du venting og sikkerhetskontroll 😉 Haha, ja men privatflyet venter på en ny del til motoren og helikopteret kan ikke fly i dette været. Båten er dessverre utleid 😝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker100 Skrevet 2. februar 2019 #62 Del Skrevet 2. februar 2019 29 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det blir ny fest i kveld, denne gangen hos en annen kamerat 😛 Og hvordan gikk kvelden i går ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #63 Del Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Haha, ja men privatflyet venter på en ny del til motoren og helikopteret kan ikke fly i dette været. Båten er dessverre utleid 😝 Da blir det nok vanskelig ja. Du fårr ringe politiet å spørre om de kan gjøre deg en tjeneste med at de kjører deg hit under utrykning, da gjør også de noe nyttig idag 😂😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #64 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev: Da blir det nok vanskelig ja. Du fårr ringe politiet å spørre om de kan gjøre deg en tjeneste med at de kjører deg hit under utrykning, da gjør også de noe nyttig idag 😂😉 Haha, veldig samfunnsnyttig jobb 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #65 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker100 skrev: Og hvordan gikk kvelden i går ? Tja, tror det gikk bra, men husker ikke så mye fra siste delen i natt, ble litt for mye innabords. Men starten på festen var hvertfall hyggelig med mye kjentfolk og mye liv 🙂 Jeg skal iallefall ikke drikke like mye i natt (etter planen hvertfall 😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #66 Del Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Haha, veldig samfunnsnyttig jobb 😂 Ja, for hvertfall en person 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 2. februar 2019 #67 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det blir ny fest i kveld, denne gangen hos en annen kamerat 😛 Bare en ting jeg glemte å nevne i går... Vær Litt forsiktig, hvis Du Finner Ut att du Skal Ut, å felle noen digre trær, -sånn mellom Kl. 0100 - 0300... ... Hmm, fatter ikke hvorfor det datt ned i hue, på meg... Ja, -Ja -Uansett. Stå i ramma, - og Skål 🤣 a. Endret 2. februar 2019 av Sliten&kjørt51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #68 Del Skrevet 2. februar 2019 13 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev: Bare en ting jeg glemte å nevne i går... Vær Litt forsiktig, hvis Du Finner Ut att du Skal Ut, å felle noen digre trær, -sånn mellom Kl. 0100 - 0300... ... Hmm, fatter ikke hvorfor det datt ned i hue, på meg... Ja, -Ja -Uansett. Stå i ramma, - og Skål 🤣 a. Neida ingen fare for det, tror ikke jeg er så dum selv når jeg er dritings 😉😂 Skååål æ! 😀 Eneste som er dumt med fylla er at bilen må stå... 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 2. februar 2019 #69 Del Skrevet 2. februar 2019 Wooohoo! Her er festen i gang! Har så langt helt i meg HELE denne flaska! *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. februar 2019 #70 Del Skrevet 2. februar 2019 Håper dere får en hyggelig kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #71 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Ja, for hvertfall en person 😎 Haha 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 2. februar 2019 #72 Del Skrevet 2. februar 2019 Bilen Må STÅ Dum og Dum ... ... -Men Cabel Logging er FARLIG, -Droppa ett Polsk team, -når de dro fram Spriten, -til Lunch... I Ett ytland, -når Ca. 20 år... Himkok det går i ❔ a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #73 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, alltid presis skrev: Wooohoo! Her er festen i gang! Har så langt helt i meg HELE denne flaska! *hikk* Skåååål 🍾🥃🍻 Visst er festen i gang 🍻 Hva er det klarer ike helt å se det 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #74 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Winza skrev: Håper dere får en hyggelig kveld alle sammen Takk for det, har det skikkelig hyggelig 🥂 Håper du også får en hyggelig kveld 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #75 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Snaskesnusken skrev: Haha 😁 😂🥂🍻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #76 Del Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: Bilen Må STÅ Dum og Dum ... ... -Men Cabel Logging er FARLIG, -Droppa ett Polsk team, -når de dro fram Spriten, -til Lunch... I Ett ytland, -når Ca. 20 år... Himkok det går i ❔ a. Ja desverre det som er minuset 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 2. februar 2019 #77 Del Skrevet 2. februar 2019 FLINKE Biler fortjener jo fri -Og uflinke kansSkje trenger det ... 🛠️ Dæua Den Beemer,n ... ELLER Holdt det med noe sÅNN Botox@Silikon..... -Ja, du væit, -filler å Sminke å sÅNN... a. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #78 Del Skrevet 3. februar 2019 11 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev: FLINKE Biler fortjener jo fri -Og uflinke kansSkje trenger det ... 🛠️ Dæua Den Beemer,n ... ELLER Holdt det med noe sÅNN Botox@Silikon..... -Ja, du væit, -filler å Sminke å sÅNN... a. Flinke biler har ikke ro i seg til å stå i ro og ha fri 😎 Her i denne kroppen skal det aldri noe botox eller silikon, men ble litt kos med silikon i natt, men foretrekker de naturlige 😅😅 tror nok aldri jeg har sminket meg heller 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. februar 2019 #79 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) 25 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Flinke biler har ikke ro i seg til å stå i ro og ha fri 😎 Her i denne kroppen skal det aldri noe botox eller silikon, men ble litt kos med silikon i natt, men foretrekker de naturlige 😅😅 tror nok aldri jeg har sminket meg heller 👍 Tenkte på den veldig flinke bilen din, -Som ble litt Rynkete for en stund Siden, jeg ... VELDIG Enig med att ¨Naturlig¨ er best på Damer KJØR PÅ a. Endret 3. februar 2019 av Sliten&kjørt51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #80 Del Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: Tenkte på den veldig flinke bilen din, -Som ble litt Rynkete for en stund Siden, jeg ... KJØR PÅ a. Den ja, tenkte feil, hjernen er ikke helt med 😅 Den er så flink så den reddet livet til eieren, og beholder heldigvis livet selv også 😀 Skal passe meg for tilhengere i fremtiden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå