Gjest Winza Skrevet 2. februar 2019 #41 Del Skrevet 2. februar 2019 18 minutter siden, SVK skrev: Skjønner ikke hvorfor du har behov for å diskriminere på bakgrunn av kjønn. Ville du virkelig sagt til en dame at "det er få ting som er så lite kvinne som å være aktiv på et bilforum"? Kvinner bør få lov til å diskutere bil og menn bør få lov til å lage tråder på kvinneguiden. Enig. Det verste er at det innlegget fikk så mange likes 😒 Dumt at man ikke kan gi minuspoeng til innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. februar 2019 #42 Del Skrevet 2. februar 2019 for pokker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. februar 2019 #43 Del Skrevet 2. februar 2019 32 minutter siden, Winza skrev: 😒 Dumt at man ikke kan gi minuspoeng til innlegg! Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 2. februar 2019 #44 Del Skrevet 2. februar 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er du så aktiv på kvinneguiden, er vel få ting som er så lite mann som det. Finnes det ikke bilforum der du kan finne likesinnede? Anonymkode: 52b21...0a6 Narcissist alarm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2019 #45 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Winza skrev: Enig. Det verste er at det innlegget fikk så mange likes 😒 Dumt at man ikke kan gi minuspoeng til innlegg! Ja, det er dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enna12 Skrevet 2. februar 2019 #46 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) 8 timer siden, SVK skrev: Skjønner ikke hvorfor du har behov for å diskriminere på bakgrunn av kjønn. Ville du virkelig sagt til en dame at "det er få ting som er så lite kvinne som å være aktiv på et bilforum"? Kvinner bør få lov til å diskutere bil og menn bør få lov til å lage tråder på kvinneguiden. Diskriminerer ikke på vegne av kjønn, hadde hen vært særdeles aktiv på ett bilforum med nicket "makeup-iloveit" (da uten å skrive om bil, men sminke) hadde hen fått samme kommentaren.. Kan du ikke over på ett forum der interessen din passer bedre inn. Endret 2. februar 2019 av Enna12 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. februar 2019 #47 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Enna12 skrev: Diskriminerer ikke på vegne av kjønn hadde ei dame vært særdeles aktiv på ett bilforum med nicket "makeup-iloveit" hadde hun fått samme kommentaren.. Kan du ikke over på kvinneguiden der interessen din passer bedre inn. Og det hadde vært en like idiotisk kommentar 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #48 Del Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, SVK skrev: Skjønner ikke hvorfor du har behov for å diskriminere på bakgrunn av kjønn. Ville du virkelig sagt til en dame at "det er få ting som er så lite kvinne som å være aktiv på et bilforum"? Kvinner bør få lov til å diskutere bil og menn bør få lov til å lage tråder på kvinneguiden. Skjønner ikke det jeg heller, hvis det plager de kan de la vær å lese 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #49 Del Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, Winza skrev: Enig. Det verste er at det innlegget fikk så mange likes 😒 Dumt at man ikke kan gi minuspoeng til innlegg! Det er dessverre ofte slike innlegg som får mest likes, rart Ja minuspoeng hadde vært veldig fint å hatt, burde hatt det når de har mulighet til å gi likes 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #50 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Enna12 skrev: Diskriminerer ikke på vegne av kjønn hadde ei dame vært særdeles aktiv på ett bilforum med nicket "makeup-iloveit" hadde hun fått samme kommentaren.. Kan du ikke over på kvinneguiden der interessen din passer bedre inn. Ikke det? Nei vel... Jeg hadde hvertfall ikke skrevet slik mot en bruker med slik navn du argumenterer for på et bilforum... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #51 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Winza skrev: Og det hadde vært en like idiotisk kommentar 😒 Helt enig, jeg hadde hvertfall aldri skrevet slik om et slikt navn på et bilforum, det er litt for barnslig for meg 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. februar 2019 #52 Del Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det er dessverre ofte slike innlegg som får mest likes, rart Ja minuspoeng hadde vært veldig fint å hatt, burde hatt det når de har mulighet til å gi likes 🙂 Skulle vært mulig å gi reaksjoner slik som på Facebook, slik som 😡 😢 😂 😱 Synes det uttrykker de forskjellige måtene vi kan reagere på ting perfekt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #53 Del Skrevet 2. februar 2019 Det blir ny fest i kveld, denne gangen hos en annen kamerat 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #54 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Skulle vært mulig å gi reaksjoner slik som på Facebook, slik som 😡 😢 😂 😱 Synes det uttrykker de forskjellige måtene vi kan reagere på ting perfekt 😄 Ja, det hadde vært helt topp 👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #55 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det blir ny fest i kveld, denne gangen hos en annen kamerat 😛 Kos deg. Blir ikke noe party her i gården 😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #56 Del Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Kos deg. Blir ikke noe party her i gården 😢 Takk for det 😀 hadde tenkt å ta det rolig i kveld, men så har jeg fått spørsmål å bli med igjen, å svak som jeg er klarte jeg ikke si nei 😜 tror ikke jeg skal drikke like mye i kveld hvertfall, for ble ganske så fjern i natt 😅 Du får planlegge for neste helg, ellers får du komme til Elverum så kan du bli med oss 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #57 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev: Takk for det 😀 hadde tenkt å ta det rolig i kveld, men så har jeg fått spørsmål å bli med igjen, å svak som jeg er klarte jeg ikke si nei 😜 tror ikke jeg skal drikke like mye i kveld hvertfall, for ble ganske så fjern i natt 😅 Du får planlegge for neste helg, ellers får du komme til Elverum så kan du bli med oss 😉 Takk for invitasjonen men Elverum er ikke akkurat i nabolaget 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #58 Del Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Takk for invitasjonen men Elverum er ikke akkurat i nabolaget 😝 Får bestille taxi, men husk, pengene flyr vanvittig fort på noen ×10 mil 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #59 Del Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Får bestille taxi, men husk, pengene flyr vanvittig fort på noen ×10 mil 😉 Mer enn 10 mil her. Blir billigere å ta fly 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #60 Del Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Mer enn 10 mil her. Blir billigere å ta fly 😂 Var det jeg fryktet, derfor jeg skrev "noen×10 mil" 😉 Du får ta privatfly, da slipper du venting og sikkerhetskontroll 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå