Gå til innhold

spørre mann om sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja. jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få frem at jeg ønsker han skal knulle meg ? .. Det høres helt drøyt vulgært ut, men jeg vil høre hva han sier. om han er dooown to fuck. Bør dette gjøres face to face, melding, ringing eller hva? 
Har aldri gjort noe slikt før så jeg har ingen peiling på hvordan jeg skal gå frem. er redd for å virke tøsete.. har kun hatt meg med 1 person de siste 6 årene liksom men når jeg skal gjøre noe sånt som dette høres det kanskje ut som sex er livet mitt og at jeg knuller alle jeg ser :P

Anonymkode: 15a8c...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på relasjonen du har til denne fyren.  

Personlig hadde jeg bedre likt å høre; "jeg har lyst å ligge med deg", eller ordene "vi" og "sammen". 

Det er vel ikke bare han som skal knulle? 

• Liker 1
Skrevet

Vi menn et enkle slik sett og vil ha det i klartekst. Så det er veldig bra at det finnes kvinner som ikke gjør det vanskeligere enn det er. 

Bare spør rett ut. Er han kåt, singel og synes du er fin. Vil han ha sex. Så da er svaret ja. Hvis ukke er det nei. 

Det er jo et ja eller nei spørsmål. Så hvorfor gjøre det så innviklet med flørting og andre ting. Tror mange voldtekter kan oppstå slik. At noen misstolker utydelige signaler. 

Gå rett på sak, og ta nei for et nei. Det gjelder begge. 

• Liker 2
Skrevet

Bare å spørre, forskjell på menn og dere kvinner, vi er mye enklere 😎

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har spurt flere kvinner ganske likefram, og fått både ja og nei. Avslagene har vært helt uten fordømmelse, og lav til moderat kleinhet. 

Det er helt greit å spørre. Selv om han skulle si nei, er det en overveldende skanse for at han blir glad for spørsmålet.

Lykke til, du har ett liv!

Skrevet

Hvordan kjenner du denne mannen?

Anonymkode: dac1b...bd4

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja. jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan få frem at jeg ønsker han skal knulle meg ? .. Det høres helt drøyt vulgært ut, men jeg vil høre hva han sier. om han er dooown to fuck. Bør dette gjøres face to face, melding, ringing eller hva? 
Har aldri gjort noe slikt før så jeg har ingen peiling på hvordan jeg skal gå frem. er redd for å virke tøsete.. har kun hatt meg med 1 person de siste 6 årene liksom men når jeg skal gjøre noe sånt som dette høres det kanskje ut som sex er livet mitt og at jeg knuller alle jeg ser :P

Anonymkode: 15a8c...0ea

Spør da vel 

Skrevet

Spør i vei,men hvordan jeg hadde spurt (face to face eller melding) hadde nok kommet ann på hvilke relasjon jeg hadde hatt til han .Lykke til ,krysser fingrene for riktig svar fra han 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...