Gå til innhold

Spille det sosiale spillet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg har blitt rimelig lei av å late som jeg syntes at det folk prater om er interessant,  eller at jeg liker dem og ønsker å snakke med dem. Det er alltid jeg som stiller spørsmålene, og må høre dem snakke om seg selv og sine meninger. Det er aldri jeg som blir spurt om hva jeg syntes, og det er veldig sjeldent at noen gir uttrykk for at de vil høre på meg. 

grunnen til at jeg tar opp dette er fordi jeg merker at selv om jeg er den som viser interesse, faller jeg utenfor sosialt. Det har alltid vært sånn. Så da tenker jeg at jeg bør heller være meg selv og uttrykke meg deretter, uten å late som jeg syntes noen er interessant å prate med osv. 

Spørsmålet mitt er om jeg er sær? :vetikke::phaedra:

Anonymkode: 9a91d...76f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du forsøke å være deg selv og uttrykke deg deretter. Kan hende du blir overrasket over at det går bra også😊 Jeg har mange forskjellige venner og bekjentskaper, noen som er litt overfladiske og noen litt «dypere». Alle  har forskjellige egenskaper jeg setter pris på, tror ikke jeg har funnet noen som har hele «pakka», dvs som jeg matcher på alle plan. Man må hele tiden sortere litt, for man kommer ikke utenom tørrprat i hverdagslivet, bruk mindre tid på de som du ikke føler noe for, prøv å oppsøk mer de som faktisk gir deg noe av det du er ute etter, både sånn på jobb og privaten. 

Anonymkode: 496dc...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke din alder, men jo eldre man blir. Jo mer lærer man, da finner man ut hva som ikke var så interessant lenger. Man tar et valg, hva man skal bruke tid på.

Du bruker nok tid på feil mennesker, dette sluttet jeg med etter å ha passert 40år. Nå er det jeg som bestemmer 🙂 Mange har lett for å bli kuet inn i feil flokk...livet er for kort til å bli styrt som en sau.

Anonymkode: 67208...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat likt. Er 26 år og har funnet ut av for 1 år siden at jeg skulle kutte ut alle sånne mennesker og heller satse når faktisk noen ekte mennesker dukket opp. Funker drit bra! 

Du er ikke sær! Bare de som ikke fortjener din tid. 

Anonymkode: a7cd3...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...