Gå til innhold

Vegard Harm


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Årets influencer. 

Et fyrverkeri av et menneske😅🎉 

Jeg liker Vegard,han virker som en morsom fyr.

😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kul i små glimt. 

Såg han på 4 stjerners middag og måtte bare slå av. Han spiller en rolle som fjollete homse heeeeele tiden, og det blir litt i overkant. 

Men digger han sammen med Funkygine💪🏼👍🏼

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Han er kul i små glimt. 

Såg han på 4 stjerners middag og måtte bare slå av. Han spiller en rolle som fjollete homse heeeeele tiden, og det blir litt i overkant. 

Men digger han sammen med Funkygine💪🏼👍🏼

Du kjenner han privat,siden du sier han "spiller"?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, J.. skrev:

Du kjenner han privat,siden du sier han "spiller"?

Det er klart han spiller en rolle. Det har han selv sagt. Ingen er så diva hele tiden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert en hyggelig gutt, men den amerikanske verbale tilgjortheten gjør det slitsomt i mine ører. 
Han lever på et litt for høyt gir; mye klampen i bånn og "rusing" av motoren på bilspråket, om vi kan si det sånn. 
Hørte at hun modellmamma-bærta på kjendisfarmen også drev på slik, så det er sikkert trendy i visse kretser. :vetikke: 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, J.. said:

Du kjenner han privat,siden du sier han "spiller"?

Sikkert mulig at han et slik, gjør overhode ikke saken noe bedre...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det er klart han spiller en rolle. Det har han selv sagt. Ingen er så diva hele tiden. 

Kan jo godt være han smører på litt,men at han spiller tror jeg ikke.

Men en så stor personlighet er ikke typisk norsk,å ikke for alle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, filifjonka skrev:

Sikkert mulig at han et slik, gjør overhode ikke saken noe bedre...

Godt man ser folk forskjellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert mange gode sider,, men som underholder klarer jeg bare et par minutter av gangen. Blir for inntens.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt sikkert en hyggelig gutt, men den amerikanske verbale tilgjortheten gjør det slitsomt i mine ører. 
Han lever på et litt for høyt gir; mye klampen i bånn og "rusing" av motoren på bilspråket, om vi kan si det sånn. 
Hørte at hun modellmamma-bærta på kjendisfarmen også drev på slik, så det er sikkert trendy i visse kretser. :vetikke: 

Ikke minst bruker han ordet fitte altfor mye, så mye at det blir kvalmt faktisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig litt dårlig smak i munnen. Ikke fordi at han ikke er en herlig og koselig type, men fordi at folk som er så utagerende underholdende ofte er det for å skjule at ting er vanskelig. 

Bare se på CharterSvein. På Farmen denne uka snakker han om hvor vanskelig det var å vokse opp med en ekstremt kritisk far, som han aldri kunne tilfredsstille. Svaret hans på det er å le bort og klovne bort alle situasjoner hvor han føler at han ikke strekker til. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...