Anonym53 Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Hei. jeg har hatt en liten greie med tvillingbroren til bestevenninna mi. Jeg har vært ærlig med henne helt fra starten om alt som har skjedd å vært veldig på at hun må fortelle hva hun føler. Hun er redd for at hvis jeg blir sammen med han vil det bli rart mellom oss to. Men at hun er åpen for det. Og at meg å tvillingbroren må ta konsekvensene hvis det ikke skulle funke. Hun har også nå fått seg kjæreste, og jeg føler da jeg blir litt nedprioritert. Noe som hun var redd jeg skulle gjøre med henne. Burde jeg gå for det å bli sammen med broren eller droppe det?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Hvis både du og tvillingbroren vil så er det vel greit? Anonymkode: b2739...15e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Nei det burde du ikke. Anonymkode: be7f8...df3 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Ser ikke det store problemet selv om det kan være litt ubehagelig om det ikke varer. Hadde vært verre om det var snakk om tvillingbroren til eksen din, for eksempel. Anonymkode: 0b0da...e04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå