Gå til innhold

This is us sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nok bare å innse... Paradise Hotell, love island (og lignende hjernedøde programmer) osv står nok mye høyere på prioriteringslisten for TV3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MarianneE skrev:

Det er nok bare å innse... Paradise Hotell, love island (og lignende hjernedøde programmer) osv står nok mye høyere på prioriteringslisten for TV3. 

Ja, tragisk! Skjønner ikke at folk er opptatt av den søpla der😬 Flaut. 

Anonymkode: 85462...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2020 den 9.48, AnonymBruker skrev:

ENDELIG ligger sesong 3 på Amazon Prime 🙌🏻😍

Anonymkode: 48459...b2a

Jeg har hatt noen skikkelig drittdager, men for en gladmelding og se denne nyheten 😃 For noen måneder siden styrte jeg masse med hvor jeg kunne finne sesong 3, men ga etterhvert opp. Prøvde igjen nå og fant denne posten. Halleluja!! 

Anonymkode: 2ee78...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper vi kan hjelpe hverandre og informere om sesong 4 - når og hvor! :nikke:

Anonymkode: 2ee78...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker This is us! Kan ikke vente til ny sesong, ventetida blir lang. Jeg kom over serien helt tilfeldig, Chrissy Metz var på et talkshow og snakket om serien og rollen sin og da ble jeg så nysgjerrig at jeg bare måtte sjekke ut hva dette var for noe. Siden har jeg vært hekta. 😅

Må innrømme at jeg har siklet på Milo Ventimiglia siden han var med i Gilmore girls da, så det var ikke akkurat en ulempe at han er med. Ellers er ikke Justin Hartley vond å se på heller.

Jeg er på sesong 4 og husker ikke helt hva som skjer i hvilken sesong så jeg skal ikke si noe i fare for å spoile. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, K@tt skrev:

Elsker This is us! Kan ikke vente til ny sesong, ventetida blir lang. Jeg kom over serien helt tilfeldig, Chrissy Metz var på et talkshow og snakket om serien og rollen sin og da ble jeg så nysgjerrig at jeg bare måtte sjekke ut hva dette var for noe. Siden har jeg vært hekta. 😅

Må innrømme at jeg har siklet på Milo Ventimiglia siden han var med i Gilmore girls da, så det var ikke akkurat en ulempe at han er med. Ellers er ikke Justin Hartley vond å se på heller.

Jeg er på sesong 4 og husker ikke helt hva som skjer i hvilken sesong så jeg skal ikke si noe i fare for å spoile. 

 

 

Hvordan får du sett sesong 4?

Anonymkode: 21c80...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Noen som har funnet sesong 4? 😊

Anonymkode: 85462...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har funnet sesong 4? 😊

Anonymkode: 85462...e0a

Amazon Prime☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Matas skrev:

Amazon Prime☺️

Der er bare til sesong 3. Tror sesong 4 kommer dit etterhvert. Den står som utilgjengelig nå. Alkurat som sesong tre rett før den kom :) *lrysse fingrene*

Anonymkode: 28a59...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Matas skrev:

Amazon Prime☺️

Ikke den norske i hvertfall. Som skrevet over, så står den som utilgjengelig der.

Anonymkode: 85462...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er bare til sesong 3. Tror sesong 4 kommer dit etterhvert. Den står som utilgjengelig nå. Alkurat som sesong tre rett før den kom :) *lrysse fingrene*

Anonymkode: 28a59...5a9

Beklager å måtte skuffe deg, men det sto sånn helt fra sesong 3 ble sluppet i USA og til den dukket opp, som var et år senere eller noe sånt? Det har uansett ikke noe med at det kommer snart, bare at det finnes en sesong som vi ikke får se :(

Anonymkode: 21c80...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte skuffe deg, men det sto sånn helt fra sesong 3 ble sluppet i USA og til den dukket opp, som var et år senere eller noe sånt? Det har uansett ikke noe med at det kommer snart, bare at det finnes en sesong som vi ikke får se :(

Anonymkode: 21c80...72f

For pokker da 😩 de vil at vi skal være lovlydige, men er så himla treige!!

 

Anonymkode: 28a59...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er bare til sesong 3. Tror sesong 4 kommer dit etterhvert. Den står som utilgjengelig nå. Alkurat som sesong tre rett før den kom :) *lrysse fingrene*

Anonymkode: 28a59...5a9

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke den norske i hvertfall. Som skrevet over, så står den som utilgjengelig der.

Anonymkode: 85462...e0a

Sorry, jeg har den amerikanske, tenker ikke over at flesteparten har den norske versjonen😅

Endret av Matas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Matas skrev:

 

Sorry, jeg har den amerikanske, tenker ikke over at flesteparten har den norske versjonen😅

Hvordan får du den amerikanske da? 

Anonymkode: 85462...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du den amerikanske da? 

Anonymkode: 85462...e0a

Jeg vet ikke, både jeg og venner har den. Sa ja takk til et tilbud på Amazon Prime gjennom Amazon når jeg fullførte en bestilling der, så mulig det er derfor🤔 Jeg har hatt den tidligere også, jeg bare lasta ned appen, og den var amerikansk, jeg har aldri hatt den norske ettersom jeg tydeligvis kun får den amerikanske. Helt greit for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Matas skrev:

Jeg vet ikke, både jeg og venner har den. Sa ja takk til et tilbud på Amazon Prime gjennom Amazon når jeg fullførte en bestilling der, så mulig det er derfor🤔 Jeg har hatt den tidligere også, jeg bare lasta ned appen, og den var amerikansk, jeg har aldri hatt den norske ettersom jeg tydeligvis kun får den amerikanske. Helt greit for min del. 

Ok, takk. Er det på PC da? Jeg har min på tvn, og der tror jeg ikke man kan velge.

Anonymkode: 85462...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk. Er det på PC da? Jeg har min på tvn, og der tror jeg ikke man kan velge.

Anonymkode: 85462...e0a

Nei, er app på telefon, jeg caster med chromecast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...