Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, våknet i morges til at hu lille kastet opp en god del, altså ikke vanlig gulp men med brekninger.

Senere med mye lek, smil og kos så sovner hun på meg som vanlig. Etter en time våkner hun og kaster opp igjen.

Har sjekket tempen og den ligger på 37,1 og det er vel ikke feber?

Hun har kastet opp totalt 5 ganger i dag. Har til nå ikke klart å komme gjennom til lege eller legevakt på tlf. Noen tips?

Anonymkode: 62082...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går mye omgangssyke nå, så mulig starten på det :)

Anonymkode: bbf68...3f8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går mye omgangssyke nå, så mulig starten på det :)

Anonymkode: bbf68...3f8

Takk for raskt svar! Er det noe jeg kan gjøre for å holde det i sjakk eller skal det bare gå sin gang med oppkast hvis det fortsetter? Hun sover nå 😊

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for raskt svar! Er det noe jeg kan gjøre for å holde det i sjakk eller skal det bare gå sin gang med oppkast hvis det fortsetter? Hun sover nå 😊

Pass på at hun får i seg rikelig med drikke, de har veldig lett for å bli dehydrert når de er så små og kaster opp mye. Gi saft eller noe annet godt om hun ikke er lysten på vann. Ammer du fortsatt er mm også en super måte å få i seg væske på. 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som omgangssyke dessverre! 

Anonymkode: 2a0ed...9c7

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg ammer fortsatt ja, så legger henne til ofte. Ga litt vann også i stad. Hun har ikke spydd noe etter jeg startet tråden, nå ligger hun på gulvet og koser seg ❤

Skrevet

Følg med på bleiene. Dersom hun slutter å få tissebleier er hun dehydrert, og da må dere kontakte lege. Ellers er det bare å gi rikelig drikke og håpe det snart går over.

Anonymkode: dc992...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...