AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Del Skrevet 31. januar 2019 Skal begynne å strikke mønsteret på Marius-vognteppe nå. Vet mønsteret ikke går helt opp så mønsteret vil ikke bli noe pent på starten å slutten av mønsteret. Hvor bør jeg begynne med mønsteret? Maska før de 3 klippemaskene? Eller i 1 klippemaska? Anonymkode: c6411...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. januar 2019 #2 Del Skrevet 31. januar 2019 1 klippemaske ville jeg valgt. Hvor mange klippemasker er det? Hvis 4 ville jeg valgt midt i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Del Skrevet 31. januar 2019 Har lagt opp 3 klippemasker. Prøvde og begynne med mønsteret på første maska etter klippemaskene, men som du ser på bilde hadde det blitt veldig stygt på ene siden av teppet. Da klippemaskene er der den svarte streken er 🙄 Anonymkode: c6411...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. januar 2019 #4 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg skulle gjerne tegnet på bildet ditt, er litt vrient å forklare. Bruk merketråd på hver side av de tre klippemaskene og begynn mønsteret mellom disse to trådene. Skjevheten i mønsteret forsvinner når du klipper der mønsteret begynner og du skal vel ta opp og strikke kant etterpå og da blir det ikke synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Del Skrevet 31. januar 2019 Bør jeg begynne på den første klippemaskene da kanskje siden jeg har bare 3? Ja skal strikke kanter etterpå. Anonymkode: c6411...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Del Skrevet 31. januar 2019 Strikker du mønster, så skal du uansett mønster telle deg ut fra midten. Midt på teppet skal være midt i en mønsterrapport, ellers ser både tepper, jakker og gensere snåle ut. Anonymkode: c55a9...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå