Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1 Del Skrevet 8. april 2005 jeg har hørt at plastfolie er slankende, hvis man har det rundt kroppen. er det noen fler som har hørt det? og hvorfor det? klem meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #2 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg vet det fungerer på meg, men det er nok mange som ikke tror det fungerer. Jeg surrer plastfolie rundt magen, og trener i 20-25 min. Merker fortere resultat, og midjemålet går ned, og klærne passer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #3 Del Skrevet 8. april 2005 Oj, det har jeg ikke hørt om før - hva er forklaringen, mon tro? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #4 Del Skrevet 8. april 2005 Huden får ikke puste, og det øker forbrenningen. men det igjen er det delte meninger på, men på meg fungerer det. men du må trene kondisjonstrening. jeg trener step når jeg bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #5 Del Skrevet 8. april 2005 Det må nesten prøves det der...Ble skikkelig nysgjerrig jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #6 Del Skrevet 8. april 2005 leste på en hudpleie side at det fungerer, mange hudpleiere og Spa sentere som bruker det også. for ekstra effekt kan man jo ha på en slankekrem først. f.eks perfekt Slim night. eller det nye perfect slim Patchene og ligge med det ovet natten. det gjør jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2005 #7 Del Skrevet 8. april 2005 Huden har da ingenting med forbrenning å gjøre.. Lurer på om du tenker på salong-behandlinger? Der tror jeg de smører kroppen inn med noe krem, før de tar glad-pack over. Men summa summarium, dette har jeg veeeldig lite tro på. Med mindre det brukes som et korsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #8 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg gikk ned 10 cm på tre uker på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 8. april 2005 #9 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med å prøve dette sammen med det fantastiske produktet slankesålen? Det var meget populært for noen år tilbake. Man bare legger slankesålen i skoen, går en tur på fem<km, og vips! Etter en måned ha man gått ned minst en buksestørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 8. april 2005 #10 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg gikk ned 10 cm på tre uker på den måten kan det ikke være at du gikk ned 10cm fordi du trente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #11 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med å prøve dette sammen med det fantastiske produktet slankesålen? Det var meget populært for noen år tilbake. Man bare legger slankesålen i skoen, går en tur på fem<km, og vips! Etter en måned ha man gått ned minst en buksestørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #12 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker du vanlig plastfolie Madam Felle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 8. april 2005 #13 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med å prøve det selv istedenfor å fleipe med det? Funker det, er det jo fantastisk! Kanskje ikke den sunneste måten å miste noen cm på, men som en "sjokkløsning" før store begivenheter er det jo supert! Har det ikke noe med økt væsketap i de innpakkede områdene å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #14 Del Skrevet 8. april 2005 kan det ikke være at du gikk ned 10cm fordi du trente? Nei, for jeg har prøvd uten også, uten det samme gode resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #15 Del Skrevet 8. april 2005 Det er jo verdt å prøve da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #16 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker du vanlig plastfolie Madam Felle? Ja. Surrer det noen ganger rundt, sånn at det sitter stramt. Du svetter utrolig mye, og det gir gode resultater. Fikk tipset av en topptrent idrettsutøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #17 Del Skrevet 8. april 2005 Takk! Får prøve det, håper samboeren ikke mobber for mye Kan se for meg hvordan det vil se ut. Hvordan fester du den slik at den sitter egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #18 Del Skrevet 8. april 2005 Den sitter av seg selv Min kjære lo så han grein av meg, men da han fikk se resultatet begynte han med det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. april 2005 #19 Del Skrevet 8. april 2005 og hvor ofte trente du madam felle? 5-6 ganger i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. april 2005 #20 Del Skrevet 8. april 2005 3 ganger i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå