AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #21 Skrevet 31. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en gutt på 18 som hooker opp med ei dame på 43. Hun gjør bare så sjukt digg å deilige ting med meg. I helgene holder hun på mange timer med meg å gir meg så sjukt deilige timer. Hun gir meg så sjukt mange å sjukt ville orgasmer. Redd for at dette skal ta slutt, hvordan holde på henne for alltid? Anonymkode: 0f8f8...2ad Hadde jeg vært mor din, tanten din eller annet hadde jeg vært så ekstremt forbannet på den godt voksne damen som holder på med smågutter. Anonymkode: 4190c...d2c 4
Gent82 Skrevet 31. januar 2019 #22 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært mor din, tanten din eller annet hadde jeg vært så ekstremt forbannet på den godt voksne damen som holder på med smågutter. Anonymkode: 4190c...d2c Enig. Hun kødder til den uutviklede hjernen til ts. 18år = still retard brain
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #23 Skrevet 31. januar 2019 Jeg er 42 og hvis jeg fikk vite at en av mine jevnaldrende venninner hadde sex med en 18-åring, så hadde jeg seriøst kuttet kontakten med henne. Det er noe alvorlig galt med sånne folk. Hadde selvfølgelig tenkt det samme om en mann i førtiårene hvis han hadde sex med 18-åringer. Anonymkode: 05ece...b0a 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #24 Skrevet 1. februar 2019 Helt ufattelig at en 18 åring kan vurdere det en gang. FYSJ Anonymkode: 52ec9...aef 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #25 Skrevet 1. februar 2019 Det kommer nok ikke til å vare for evig dessverre. Så realistisk må man være, men kos deg med det så lenge du kan. Det du bør gjøre er å neste gang finne deg ei jente mer på din egen alder og heller lære opp henne til deilige sexstunder. Det gjør du ved å bygge opp din egen selvtillit sånn at du tør å være deg selv. Si hva du liker og hvordan. Det vil smitte over på den dama. Det er de beste rådene jeg har. Kos deg mens du kan gutten min. Hilsen dame 50 år. Anonymkode: 1469f...517 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #26 Skrevet 1. februar 2019 11 timer siden, Chablis skrev: Jeg har veldig vanskelig for å tro at en unggutt på 18 melder seg inn på et kvinneforum for å fortelle om sine seksuelle erfaringer. Dette er jo bare tøys. Men dersom det hadde vært sant så er det nærliggende å tro at du blir brukt til en ting, og kun den ene tingen. Og det er det eneste du vil ha å tilby en godt voksen kvinne, så når hun er lei så blir du kaster ut. Hvis du tror du får noe ekte kjærlighet fra denne kvinnen så er du mer naiv enn du har lov til. Lykke til. Ikke tøys, men ekte. Opplever det ikke som å bli brukt. Det er superbra nå, men Må bare klare å holde på hun. Hun er helt super digg. Anonymkode: 0f8f8...2ad
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #27 Skrevet 1. februar 2019 Hun blir sikkert tent av ordforrådet ditt. Anonymkode: f3607...4db 2
Gjest Malone Skrevet 1. februar 2019 #28 Skrevet 1. februar 2019 Mer troverdig om du hadde skrevet 23 år elrn. 18år gammel gutt = forvokst barn.
Chablis Skrevet 1. februar 2019 #29 Skrevet 1. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke tøys, men ekte. Opplever det ikke som å bli brukt. Det er superbra nå, men Må bare klare å holde på hun. Hun er helt super digg. Anonymkode: 0f8f8...2ad Jada, helt sikkert. At en 18 åring ligger med en eldre kvinne kunne jeg trodd på, men når du fremstiller det som at en 18 år gammel gutt har registrert seg og logget seg inn på et online kvinneforum for å snakke om sine sexerfaringer så forsvinner realismen for min del. Jeg har selv en på 19, og han aner ikke hva kvinneguiden er og dersom han hadde visst det så hadde han heller daua enn å registrere seg her. For 18 år gamle gutter så er kvinneguiden flaut, og absolutt ikke et sted de tenker at "her må jeg skrive og søke råd!" Dårlig forsøk. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #30 Skrevet 1. februar 2019 28 minutter siden, Chablis skrev: Jada, helt sikkert. At en 18 åring ligger med en eldre kvinne kunne jeg trodd på, men når du fremstiller det som at en 18 år gammel gutt har registrert seg og logget seg inn på et online kvinneforum for å snakke om sine sexerfaringer så forsvinner realismen for min del. Jeg har selv en på 19, og han aner ikke hva kvinneguiden er og dersom han hadde visst det så hadde han heller daua enn å registrere seg her. For 18 år gamle gutter så er kvinneguiden flaut, og absolutt ikke et sted de tenker at "her må jeg skrive og søke råd!" Dårlig forsøk. Jeg vet hva KG er. Det var faktisk hun jeg elsker med, som viste meg den siden. Ingen av mine venner vet jeg er der. Anonymkode: 0f8f8...2ad 1
Chablis Skrevet 1. februar 2019 #31 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva KG er. Det var faktisk hun jeg elsker med, som viste meg den siden. Ingen av mine venner vet jeg er der. Anonymkode: 0f8f8...2ad Hun viste deg det ja! Blir bare bedre og bedre dette her. 🤣🤣 2
Yuumi Skrevet 1. februar 2019 #32 Skrevet 1. februar 2019 men djises da damer, spiller det noen rolle om det er ett troll eller ei? Dere kan jo ikke vite skråsikkert, så hvorfor ikke gi seriøse svar istedet for å flomme tråden med usaklige svar. Noen av svarene var litt morsomme da. Humret litt.. Sjukt ass! Tror ikke du kan holde på henne på noen måte, du får bare nyte det mens du kan. Kanskje du blir lei av henne før hun blir lei av deg. Syntes selv det høres litt ille ut da jeg er 30 og ikke ser for meg at jeg kunne hatt meg med en 18åring, men man skal vel aldri si aldri.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #33 Skrevet 1. februar 2019 Ingen kvinner over 25 år gidder å være på total serviceside ovenfor uerfarne gutter. Voksne kvinner vil ha kvalitetssex, og er ferdige med å være på giversiden uten å få noe tilbake. Anonymkode: 7c247...61a
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. februar 2019 #34 Skrevet 1. februar 2019 På 31.1.2019 den 8.20, AnonymBruker skrev: Jeg er en gutt på 18 som hooker opp med ei dame på 43. Hun gjør bare så sjukt digg å deilige ting med meg. I helgene holder hun på mange timer med meg å gir meg så sjukt deilige timer. Hun gir meg så sjukt mange å sjukt ville orgasmer. Redd for at dette skal ta slutt, hvordan holde på henne for alltid? Anonymkode: 0f8f8...2ad Kjør på! Selv kunne jeg aldri hatt sex med en gutt på 18 år, men så lenge dere begge koser dere, så ser jeg ingen problemer med dette. Regner med at alt skjer frivillig og ingen tvang fra noen Tviler på at dette holder i all evighet, vel og merke. Hilsen dame på 50.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #35 Skrevet 1. februar 2019 Grøss.. Dama på 42 har åpenbare problemer. Anonymkode: 7b682...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #36 Skrevet 1. februar 2019 På 31.1.2019 den 8.30, AnonymBruker skrev: Sjukt, hvordan? Anonymkode: 0f8f8...2ad Fordi hun kunne vært mora. Fordi pedofili Anonymkode: 9e88d...8da
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #37 Skrevet 1. februar 2019 12 hours ago, Gent82 said: Poenget..? Det er sikkert sjukt mange sjuke damer i norge som gjør det eller ville gjort det. Sikkert noen, men sjukt mange? Nei! Anonymkode: cc6c7...cf3
Oppgitt78 Skrevet 1. februar 2019 #38 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi hun kunne vært mora. Fordi pedofili Anonymkode: 9e88d...8da Ordet pedofili begynner jammen meg å dekke mye i dagens samfunn.. 🤨 At et slikt forhold kan bli uglesett, er vel ikke helt merkelig, men å kalle det pedofili er helt på trynet. 4
I Grosny Skrevet 1. februar 2019 #39 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen kvinner over 25 år gidder å være på total serviceside ovenfor uerfarne gutter. Voksne kvinner vil ha kvalitetssex, og er ferdige med å være på giversiden uten å få noe tilbake. Anonymkode: 7c247...61a Få tilbake, hallo, dama koser seg jo helt villt! Kan det bli bedre?
Chablis Skrevet 1. februar 2019 #40 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Oppgitt78 skrev: Ordet pedofili begynner jammen meg å dekke mye i dagens samfunn.. 🤨 At et slikt forhold kan bli uglesett, er vel ikke helt merkelig, men å kalle det pedofili er helt på trynet. Helt enig, synes man skal slutte å misbruke og dermed utvanne ordet pedofili. Pedofili er et alvorlig tema som ikke skal slenge ut i hytt og pine. Blir like dumt som de fjortissene som har "heeeeelt angst asså!" bare de føler noe som helst. 🙄 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå