Gå til innhold

Når begynner russetia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Det varierer vel fra sted til sted? Vi hadde russedåp natt til 1. mai der jeg er fra, da hadde vi gått i russedress i noen uker. Brukte ikke lua før dåpen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Rundt krympefesten i desember. Deretter er det fem måneder med skåling, skalling og puling.

Skrevet

vi fikk ikke ha på russedressen på skolen før etter 1mai.. var dåp og våkenatt 30 april til 1 mai

Gjest Gitte
Skrevet

begynte samme uka som russeåpninga som var /er natt til 1.mai. syns det er grusomt tidlig at dem bruker russedressen allerede nå

Skrevet

Den begynner vel sånn skikkelig rundt 1. mai, men hos oss er det russerevy andre uka i januar så på mange vis starter den med revyøving i romjula

Gjest lilletroll
Skrevet
vi fikk ikke ha på russedressen på skolen før etter 1mai.. var dåp og våkenatt 30 april til 1 mai

Samme her - synes personlig det er teit å gå med russe dressen i måndesvis FØR russetiden egentlig begynner....

Skrevet

Samme her - synes personlig det er teit å gå med russe dressen i måndesvis FØR russetiden egentlig begynner....

Men når vi har RUSSErevy i januar da?

Må vel få bruke dressen da vel...???

Gjest Anonymous
Skrevet

rundt 26 april fikk vi ta på dressen,,,

Gjest gjest1
Skrevet

Så i avisen at russedåpen her i Bergen er 22.april. Så det er vel da det braker løs er i byn hvertfall

Gjest Madeline
Skrevet

Da jeg var russ begynte vi 16 mai. Da var vi ferdig med alle skriftlige eksamener. Var utrolig godt å slippe tanken på at vi måtte lese midt i russefeiringen. Den ordningen vi hadde varte, så vidt jeg vet, kun dette året noe jeg synes er synd.

Skrevet

Vi fikk ikke ta på dressen før natt til 1. mai.

Gjest lilletroll
Skrevet

Men når vi har RUSSErevy i januar da?

Må vel få bruke dressen da vel...???

Under revyen, ja, men ute blant folk???? Kan jo ikke gå i russedress i 5 mnd, vel!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...