Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmen kommer vel på nett etter hvert 😊 Ja er litt nysgjerrig, men vet ikke om sånne type filmer er helt de filmer jeg liker så ikke sikkert . Hadde det vært utformet mer som en spillefilm med skuespiller som spiller karakterer, en sånn film som er basert på en historie som filmen "avatar" (eller annen fantasi-film), tror jeg at jeg mere hadde sett filmen.

Det kunne da vært en film med  karakterroller som er basert på "jeg ser deg" filmen. Dette er tips hvis Michael Winger eller noen som har med den filmen å gjøre leser denne tråden... ide . Jeg synes det var god ide da

Anonymkode: 86771...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange filmer er og basert på virkelige historier/måter å gjøre ting på, som the lovely bones og mye man kan lære av en film, selv om det er sånn film som eksempel "avatar" filmen.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

De som ikke tror på klarsynte, skal jo bare få ha den troen. Men de eksisterer absolutt. De gjør verden til et bedre sted for veldig mange.. :)

Anonymkode: 8d461...aa7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2019 den 17.10, AnonymBruker skrev:

En avkledd bløffmaker

Michael Winger er jo selvfølgelig full av piss. Temmelig patetisk at så mange mennesker tydeligvis lar seg narre. 

Men sannsynligvis er det en del brukere her på Kvinneguiden som tror blindt på alle slike såkalte "klarsynte" personer. Uansett hvor mange beviser som finnes på at dette i beste fall bare er sludder og vås.  

Anonymkode: 6e366...f70

Vil gjerne at du skal bevise din påstand. For ellers vil din påstand berre vere vås!

Anonymkode: ac49e...5a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke fått sett denne filmen fordi jeg ikke har penger denne måneden! Det er faktisk jeg som er ts også, så jammen har jeg ventet lenge. Lurer på om den lever opp til forventningene jeg har bygget opp hele denne tiden 😅

Anonymkode: c5d2d...249

AnonymBruker
Skrevet
På 24.2.2020 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Filmen kommer vel på nett etter hvert 😊 Ja er litt nysgjerrig, men vet ikke om sånne type filmer er helt de filmer jeg liker så ikke sikkert . Hadde det vært utformet mer som en spillefilm med skuespiller som spiller karakterer, en sånn film som er basert på en historie som filmen "avatar" (eller annen fantasi-film), tror jeg at jeg mere hadde sett filmen.

Det kunne da vært en film med  karakterroller som er basert på "jeg ser deg" filmen. Dette er tips hvis Michael Winger eller noen som har med den filmen å gjøre leser denne tråden... ide . Jeg synes det var god ide da

Den er kommet! Finnes til leie/kjøp på Vimeo :)

Anonymkode: c5d2d...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...