Gå til innhold
AnonymBruker

Skal du se Jeg Ser Deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dokumentaren om Michael Winger har premiere 15. mars på Colloseum kino, jeg har så utrolig lyst ned på premieren og se den, men det er både dyrt og vanskelig for meg å komme meg dit. Håper virkelig den kommer til kinoen her jeg bor! Syns det er helt fantastisk at en slik film faktisk vises på kino, at folk får se arbeidet til Winger på denne måten. Jeg gleder meg sånn :mynona:

Her er trailer til filmen:

Anonymkode: 6fc83...c64

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

studentmammaen

Hva handler denne om ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Wow...en kinofilm altså? Har ikke hørt om den før nå, men jeg vil også gjerne se den.
Kanskje dukker den opp på tv om en stund... :klo: Hmm...det han gjør er veldig interessant. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er ei dame savnet på Lørenskog.....

Anonymkode: 647d4...fd5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 hours ago, studentmammaen said:

Hva handler denne om ?

Den handler om hvordan Winger jobber når han leter etter folk, eller hvordan han gjorde det da for han har sluttet nå, det ble for tøft for han. Det var noen som fulgte han gjennom disse sakene og filmet. Handler også om media og hvordan de har oppført seg etc. Kort sagt om Wingers arbeid. TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Fvonk

Den skal jeg nok ikke se, nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 hours ago, Hoppetaujenta said:

Wow...en kinofilm altså? Har ikke hørt om den før nå, men jeg vil også gjerne se den.
Kanskje dukker den opp på tv om en stund... :klo: Hmm...det han gjør er veldig interessant. 

Ja kanskje den kommer på TV også! Men antagelig ikke på NRK da, de liker jo ikke klarsynte :P 
Den skal settes opp rundt i landet også regner jeg med. Kanskje hvor den blir spilt og hvor mye kommer an på hvor mye folk som kommer på premieren etc. TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den handler om hvordan Winger jobber når han leter etter folk, eller hvordan han gjorde det da for han har sluttet nå, det ble for tøft for han. Det var noen som fulgte han gjennom disse sakene og filmet. Handler også om media og hvordan de har oppført seg etc. Kort sagt om Wingers arbeid. TS

Hva er Wingers arbeid da? 

Anonymkode: b4e6f...0b9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ble skuffet. Trodde tråden handler om at boken til Clare Mackingtosh ble om til en film.

Anonymkode: 261c5...e30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Absolutt ikke!

Anonymkode: 9ed04...897

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva er Wingers arbeid da? 

Anonymkode: b4e6f...0b9

Bare å google han det, det finnes en del artikler og videoer der ute. Akkurat nå arbeider han som klarsynt på Åndenes Makt går jeg ut fra, pluss at han gjør husrens for private. Han holder også kurs og foredrag. Før lette han etter savnede (gratis), jeg tror han ga healing også, og gjorde readings for folk men jeg vet ikke. Han sier telefonen begynte å ringe i det øyeblikket han vant Jakten på den 6. sans, og etter det har han jobbet som "klarsynt" men han hater å bruke det ordet om seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catalina Culès

Nei, skal ikke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aragorn ll Elessar

Nei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her er en video om saken der han fant savnede Frank Andre Gundersen. Dokumentasjon som er samlet i forbindelse med disse savnetsakene som han har bidratt til å løse regner jeg med at kommer til å være en stor del av filmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Den kommer til å bli satt opp flere steder i landet, den har førpremiere i Årnes, Trondheim, Drammen, Halden, Eidsvoll...og blir satt opp senere på Stord, i Hamar...jeg har ikke vært på kino på mange år, men skal jammen se den i Hamar. Kommer ikke over hvor kult det er at den vises på kino. Og Colloseum er utsolgt snart! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Familien til Håkon Andersen har publisert denne artikkelen som tilleggsinformasjon til filmen: 

"Tusen takk Michael Winger
 - I forbindelse med filmen om ditt arbeid med søk etter savnede "Jeg ser deg", så er søket etter min bror (Håkon Andersen) en av sakene det settes fokus på.
Som pårørende ønsker vi som familie å takke deg for ditt fantastiske bidrag, som gjorde at Håkon ble funnet.
- Det som ikke har kommet frem i offentligheten, er at du faktisk hadde funnet Håkon på din første tur i de gigantiske skogene.
Har derfor benyttet min nettside for å publisere dette for alle som følger deg og ditt arbeid med å finne savnede."
http://dronefoto-film.no/Michael.html?fbclid=IwAR0msX_P-wIvMHn0LilEFyDIQ-XDq2IktinTUA1HZ4ZLvIw9GRLnFvbsuUI                                                                       

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En avkledd bløffmaker

Michael Winger er jo selvfølgelig full av piss. Temmelig patetisk at så mange mennesker tydeligvis lar seg narre. 

Men sannsynligvis er det en del brukere her på Kvinneguiden som tror blindt på alle slike såkalte "klarsynte" personer. Uansett hvor mange beviser som finnes på at dette i beste fall bare er sludder og vås.  

Anonymkode: 6e366...f70

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har det sånn med ting jeg har mistet og ser i hodet mitt hvor de befinner seg. hakket mindre nyttig enn å finne folk da. 

Anonymkode: 9da2e...4d8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har det sånn med ting jeg har mistet og ser i hodet mitt hvor de befinner seg. hakket mindre nyttig enn å finne folk da. 

Anonymkode: 9da2e...4d8

Jøss så praktisk! Kan du se noe jeg har mistet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden