AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #101 Skrevet 31. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt katter hele livet, og når dette har skjedd med kattene våre (det har skjedd flere ganger, alltid når andre katter har gått til angrep på dem og de er veldig redde), så tar vi rett og slett og dusjer dem. På med engangshansker, har de i dusjen, holder i nakkeskinnet (jeg vet man ikke skal gjøre dette som straff siden det gjør vondt for katten, men det er den beste måten å holde de i ro på de få minuttene det tar å dusje dem, vi passer selvsagt på å være så forsiktige som mulig), og vasker de med mild såpe og lunkent vann. Etterpå tørker vi de godt og gir dem masse kos, og passer på at de er inne fram til de er tørre hvis det er kaldt ute. Anonymkode: 84e07...dfe Eneste måten å gjøre det på. Måtte gjøre det på den måten med de forige kattene. Pusen vi har nå elsker vann så jeg får faktisk lov til å spyle rumpa hennes i dusjen uten klaging. Å langhåra katter er et mareritt med det der, så jeg må klippe pelsen regelmessig. Å det har ikke noe med maten å gjøre (til deg som mener at katter aaaaldri blir dårlige i magen). Av og til har det tvinnet seg litt pels hvor litt av det henger igjen i anus, å da løsner heller ikke bæsjen, da er det fryktelig enkelt å ake rumpa bortover gulvet 🙈 Anonymkode: cb79d...8ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #102 Skrevet 7. februar 2019 En trist nyhet fra meg.. 2 februar ble vår lille katt påkjørt av en bil lenger ned i gata. Noen forbipasserende fant hun heldigvis og vi fikk beskjed om at det var vår katt. Hun levde, men haltet noe fryktelig og klarte så vidt å gå. Vi tok henne med til dyrlegen med en gang. Hun hadde store indre skader, og veterinæren sa vel egentlig at det var bortkasta penger å prøve på noe.. vi valgte derimot ikke å gi opp. Vi pøyta ut 10 500kr for operasjonen. Sjansene for at hun skulle overleve var minimale og det første døgnet var kritisk. Men det var en sjanse sa veterinæren. Vel.. PUS OVERLEVDE😍😍 hun er i dag nesten helt fin igjen mot alle odds, veterinæren sa at denne katten må ha 100 liv. Hun er ikke plaget, litt vondt i hoften sin men ellers er hun i tipp topp form. Hun skal være inne i en uke til, før vi kan gå tilbake til normalen. Lykkens dag!! ts Anonymkode: f1f4f...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #103 Skrevet 7. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En trist nyhet fra meg.. 2 februar ble vår lille katt påkjørt av en bil lenger ned i gata. Noen forbipasserende fant hun heldigvis og vi fikk beskjed om at det var vår katt. Hun levde, men haltet noe fryktelig og klarte så vidt å gå. Vi tok henne med til dyrlegen med en gang. Hun hadde store indre skader, og veterinæren sa vel egentlig at det var bortkasta penger å prøve på noe.. vi valgte derimot ikke å gi opp. Vi pøyta ut 10 500kr for operasjonen. Sjansene for at hun skulle overleve var minimale og det første døgnet var kritisk. Men det var en sjanse sa veterinæren. Vel.. PUS OVERLEVDE😍😍 hun er i dag nesten helt fin igjen mot alle odds, veterinæren sa at denne katten må ha 100 liv. Hun er ikke plaget, litt vondt i hoften sin men ellers er hun i tipp topp form. Hun skal være inne i en uke til, før vi kan gå tilbake til normalen. Lykkens dag!! ts Anonymkode: f1f4f...c2b Uff så grusomt! Det er min frykt 😱 enda godt det ser ut til å ha gått bra med operasjon 😍 Anonymkode: cb79d...8ff 2
Diamant20 Skrevet 7. februar 2019 #104 Skrevet 7. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En trist nyhet fra meg.. 2 februar ble vår lille katt påkjørt av en bil lenger ned i gata. Noen forbipasserende fant hun heldigvis og vi fikk beskjed om at det var vår katt. Hun levde, men haltet noe fryktelig og klarte så vidt å gå. Vi tok henne med til dyrlegen med en gang. Hun hadde store indre skader, og veterinæren sa vel egentlig at det var bortkasta penger å prøve på noe.. vi valgte derimot ikke å gi opp. Vi pøyta ut 10 500kr for operasjonen. Sjansene for at hun skulle overleve var minimale og det første døgnet var kritisk. Men det var en sjanse sa veterinæren. Vel.. PUS OVERLEVDE😍😍 hun er i dag nesten helt fin igjen mot alle odds, veterinæren sa at denne katten må ha 100 liv. Hun er ikke plaget, litt vondt i hoften sin men ellers er hun i tipp topp form. Hun skal være inne i en uke til, før vi kan gå tilbake til normalen. Lykkens dag!! ts Anonymkode: f1f4f...c2b Så fælt at pus ble påkjørt, men så bra at pus overlevde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå