Gjest LoisLane Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 har et merkelige problem med CD'ene jeg brenner. Alle får hakk rundt spor 8 - 9 - 10! Hva kommer det av? Brenneren? Dårlige Cd'er? hva gjør jeg?
Dina Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Jeg har faktisk samme problem! Hva kommer det av, og hva gjør jeg galt??? :klø:
Gjest Spacegirl Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Jeg hadde det samme problemet med den gamle brenneren min, så jeg tror det er den som er problemet. Etter at jeg kjøpte ny brenner har jeg iallefall ikke hatt det problemet.
Gjest LoisLane Skrevet 9. april 2005 #4 Skrevet 9. april 2005 Denne brenneren er forholdsvis ny - under ett år, og har vært lite i bruk. Skal jeg klage?
Cronos Skrevet 9. april 2005 #5 Skrevet 9. april 2005 Det kan jo være verdt et forsøk å klage. Såfremt dette ikke er en feil forårsaket av deg selv, skal du kunne bytte den inn. Du må ihvertfall prøve med andre typer cd'er. Prøve de samme cd'ene i andre sine brennere. IKKE ha noen bakgrunnsprogrammer kjørende. Prøve andre brennerprogram. Brenne forskjellige typer filer, og forskjellige typer cd'er. Da skal du ihvertfall ha eliminert endel feilkilder. Kanskje også installert Windows på nytt. Hvis det fortsatt er problemer, ville jeg ha byttet den inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå