Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Han deltok på Først og Sist ikveld - virket som vanlig der. Tror neppe han er nervøs, han har vært såpass mye på TV at det ville isåfall være særdeles merkelig dersom han skulle la seg affisere så voldsomt av det. Artist har han jo også vært selv, synget foran mange mennesker. Noen har faktisk litt mer skingrende røst enn andre, og dette kan sikkert oppfattes for andre som at han er litt smånervøs. Men har dere f.eks. sett hun værdama på NRK? Eksempel på skingrende stemme..

Synes Ole virker som en fin fyr jeg, dessuten er det så søtt at han blir så emosjonell, feller tårer på vegne av deltagerende. De andre jury-medlemmene, særlig David, gjør iallefall ikke en bedre jobb enn Ole. David preiker bare om pitch, og "du har en fin tone i stemmen din". Jatta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Ole virker som en fin fyr jeg, dessuten er det så søtt at han blir så emosjonell, feller tårer på vegne av deltagerende. De andre jury-medlemmene, særlig David, gjør iallefall ikke en bedre jobb enn Ole. David preiker bare om pitch, og "du har en fin tone i stemmen din". Jatta.

Signerer. :Nikke:

Skrevet

følger ikke med på idol jeg da, men ole (i dole, festlig nok der han sitter i dag.... :ler: ) har alltid vært litt "rar" da, men han er vel dyktig? og det er vel det viktigste?

husker jeg var sååååå stolt en gang jeg som liten fant ut at han satt forran meg på toget! jeg hadde hatt ole i dole rett foran meg på toget lissom!! :ler:

Skrevet

Jeg tror ikke at han er usikker og umoden. Han er seg selv.

Jeg setter stor pris på mennesker som er som ham, jeg. Folk som sier det de mener, men som likevel gjør det på en snill og grei måte.

Skrevet

husker jeg var sååååå stolt en gang jeg som liten fant ut at han satt forran meg på toget! jeg hadde hatt ole i dole rett foran meg på toget lissom!! :ler:

:ler: Ja... morsomt hva som er sååå spennende når man er liten...

Men må innrømme at jeg syntes det var litt artig å se Thomas Numme på Ikea her forrige uke også... :oops: :oops:

Skrevet
Jeg liker Ole' date=' han minner meg om 80-tallet. :ler:[/quote']

Sjelden har jeg vel hørt en bedre begrunnelse for å like noen.. :ler:

Sånn bortsett i fra det, så har jeg faktisk svært lite å si om dette emnet.. :oops:

"Det va'kke miiiiin skyld.."

Skrevet

Nå tror jeg dere glemmer at Ole jo selv har sagt at han ikke akkurat er allvitende... eller husker dere ikke: :plystre:

"men jeg er ikke Gud bare Oooooole Evenrud"

(fra Hvis jeg var Gud)

Skrevet

Syns Ole er festlig, men at han ikkje har så mykje fornuftig å komme med i juryen.

Tåpelig å f.eks seie til Ali at "Vi sees i Spektrum!".

Men eg likar veldig godt at han er motebevist :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Syns han er morsom jeg :-) Han sier liksom akkurat det han føler for virker det som,

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes Ole virker som en fin fyr jeg, dessuten er det så søtt at han blir så emosjonell, feller tårer på vegne av deltagerende.

Det er nok også derfor han virker så oppjaget og stresset. Han er jo spent på hva de skal prestere, og synes det vil være trist at en må forlate dem i kveld. Tror han er veldig glad i deltakerne, jeg. Synes ikke det er en merkelig oppførsel.

Gjest Porselen
Skrevet

Og han har respekt for at tenåringer faktisk tør å være med på dette, han har selv sagt at det hadde ikke han tort. Han liker ikke å knuse unge menneskers drøm og prøver å velge andre ord for å si det han mener, pakker det litt inn.

Jeg liker han fordi at han er litt merkelig..... og følsom..

Skrevet

Jeg synes han er den normale av de i juryen. Kan ikke fordra Tone Lise "da er det jeg som avgjør........" :evil:

Ole Evenrud er flink og gir flotte kommentarer uten å si stygge ting

Skrevet
Jeg synes han er den normale av de i juryen. Kan ikke fordra Tone Lise "da er det jeg som avgjør........" :evil:

Ole Evenrud er flink og gir flotte kommentarer uten å si stygge ting

Helt enig i det!

Skrevet
Jeg tror ikke at han er usikker og umoden. Han er seg selv.

Jeg setter stor pris på mennesker som er som ham, jeg. Folk som sier det de mener, men som likevel gjør det på en snill og grei måte.

Signerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...