Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Er det flere enn meg som reagerer på Ole Evenrud i idoljuryen? Han virker rett og slett litt merkelig - sier utrolig mye rart og kommer med innspill som ikke har noe med saken å gjøre til tider. Ikke at dommerne har så stor betydning, men når de først skal ha noen der, så burde det kanskje vært en som har litt mer fornuftig å komme med... Eller? :klø: K
Gjest Pet Skrevet 8. april 2005 #2 Skrevet 8. april 2005 Han ser veldig usikker ut. Tror den litt rare oppførselen hans skyldes usikkerhet og umodenhet.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Ja, det er det jeg lurer på også...flakker med blikket, skjelver i stemmen. Virker ikke som om han er tilpass i situasjonen. K
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Jeg tror Ole er veldig flink i den jobben han gjør, nemlig å plukke ut artister. At han ikke er så flink til å opptre på tv er jo en helt annen sak. Det er jo noe alle kan se...
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Du kler virkelig grønt, Tone. Han skrev det ikke da, men... Juryens egen Kikki Sørum - det var det han gikk som? Han sier en del rare ting, ja... Men er jo egentlig en litt artig skrue. Det er sikkert som Pet sier - han er usikker - og dermed sikkert også veldig nervøs... hihi...
Zille Gad Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Jeg synes Ole gjør en god jobb. Han er folkelig og til tider morsom. At han er litt usikker har ikke jeg fått med meg, men hva gjør nå det? Litt menneskelige sider er vel også ok å vise på tv. Jeg tror Ole er der for å veie opp for apa tor.
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Jeg liker Ole, han minner meg om 80-tallet.
Gjest Valhalla Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Jeg tror det er fordi han egentlig gir faen og bare er der fordi han får noe ekstra penger.
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Jeg liker Ole, han minner meg om 80-tallet. Enig. Liker han jeg også - til tross for en del merkelige utsagn i ny og ne. GO... OLE!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #11 Skrevet 8. april 2005 Synest Ole er dyktig jeg! Hadde du vært rolig i stemmen om du satt der foran alle de menneskene og skulle sagt din mening? enkelte har litt lettere for å bli mer nervøs enn andre. Døm ikke før du vet grunnen! Du kjenner ikke Ole, da har du ingen rett til å uttale deg om hvordan han oppfører seg!
Kristin S Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Ole er vel i grunn sånn! Synes han er helt topp! Flink er han.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 Ole har sikkert peiling på det han driver med han altså, og det er mulig han skal ha den rollen han har i juryen - men jeg syns bare at det blir litt vel "merkelig" til tider. Men - meg om det!
Kristin S Skrevet 8. april 2005 #15 Skrevet 8. april 2005 Hehe..Ja han er jo en merkelig skrue! Ikke til å komme fra det!
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #17 Skrevet 8. april 2005 Synest Ole er dyktig jeg! Hadde du vært rolig i stemmen om du satt der foran alle de menneskene og skulle sagt din mening? enkelte har litt lettere for å bli mer nervøs enn andre. Døm ikke før du vet grunnen! Du kjenner ikke Ole, da har du ingen rett til å uttale deg om hvordan han oppfører seg! Syntes man skal ha rett til og uttale seg om akkurat det man vil, jeg... Tenk... Og særlig om hvordan folk oppfører seg!
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #19 Skrevet 8. april 2005 Reidar i Fagerstrand er merkelig ... Da må jeg ta en titt på han! K
Gjest skindeep Skrevet 8. april 2005 #20 Skrevet 8. april 2005 Madam Felle:Har sansen for Ole jeg Me too...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå