Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det flere enn meg som reagerer på Ole Evenrud i idoljuryen? Han virker rett og slett litt merkelig - sier utrolig mye rart og kommer med innspill som ikke har noe med saken å gjøre til tider.

Ikke at dommerne har så stor betydning, men når de først skal ha noen der, så burde det kanskje vært en som har litt mer fornuftig å komme med...

Eller? :klø:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ser veldig usikker ut. Tror den litt rare oppførselen hans skyldes usikkerhet og umodenhet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det er det jeg lurer på også...flakker med blikket, skjelver i stemmen. Virker ikke som om han er tilpass i situasjonen.

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror Ole er veldig flink i den jobben han gjør, nemlig å plukke ut artister.

At han ikke er så flink til å opptre på tv er jo en helt annen sak. Det er jo noe alle kan se...

Skrevet
Du kler virkelig grønt, Tone.
:hoho: Han skrev det ikke da, men...

Juryens egen Kikki Sørum - det var det han gikk som?

Han sier en del rare ting, ja... Men er jo egentlig en litt artig skrue. Det er sikkert som Pet sier - han er usikker - og dermed sikkert også veldig nervøs... hihi... :wink:

Skrevet

Jeg synes Ole gjør en god jobb. Han er folkelig og til tider morsom. At han er litt usikker har ikke jeg fått med meg, men hva gjør nå det? Litt menneskelige sider er vel også ok å vise på tv. Jeg tror Ole er der for å veie opp for apa tor. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker Ole, han minner meg om 80-tallet. :ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror det er fordi han egentlig gir faen og bare er der fordi han får noe ekstra penger.

Skrevet
Jeg liker Ole, han minner meg om 80-tallet.  :ler:

Enig. Liker han jeg også - til tross for en del merkelige utsagn i ny og ne. :ler: GO... OLE!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synest Ole er dyktig jeg!

Hadde du vært rolig i stemmen om du satt der foran alle de menneskene og skulle sagt din mening? enkelte har litt lettere for å bli mer nervøs enn andre.

Døm ikke før du vet grunnen! Du kjenner ikke Ole, da har du ingen rett til å uttale deg om hvordan han oppfører seg!

Skrevet

Ole er vel i grunn sånn! Synes han er helt topp! Flink er han.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ole har sikkert peiling på det han driver med han altså, og det er mulig han skal ha den rollen han har i juryen - men jeg syns bare at det blir litt vel "merkelig" til tider.

Men - meg om det! :wink:

Skrevet

Hehe..Ja han er jo en merkelig skrue! Ikke til å komme fra det!

Gjest skindeep
Skrevet

Reidar i Fagerstrand er merkelig ...

:ler:

Skrevet
Synest  Ole er dyktig jeg!  

Hadde du vært rolig i stemmen om du satt der foran alle de menneskene og skulle sagt din mening? enkelte har litt lettere for å bli mer nervøs enn andre.  

Døm ikke før du vet grunnen! Du kjenner ikke Ole, da har du ingen rett til å uttale deg om hvordan han oppfører seg!

Syntes man skal ha rett til og uttale seg om akkurat det man vil, jeg... Tenk... Og særlig om hvordan folk oppfører seg! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Reidar i Fagerstrand er merkelig ...  

:ler:

Da må jeg ta en titt på han! :ler:

K

Gjest skindeep
Skrevet
Madam Felle:Har sansen for Ole jeg  

Me too... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...