Gå til innhold

Psykisk utviklingshemmede på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at PU dater og får seg kjæreste, men da er det som regel snakk om andre PU.. og de er ikke på tinder, men finner kjæreste i sosiale sammenhenger organisert for PU. 

Anonymkode: 300b1...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at PU dater og får seg kjæreste, men da er det som regel snakk om andre PU.. og de er ikke på tinder, men finner kjæreste i sosiale sammenhenger organisert for PU. 

Må presisere at de PU jeg kjenner som dater og har kjæreste også kan slike ting som betale regninger, går til frisør og farger håret, kan holde samtale, trenger ikke bleie og har normal jobb. Det er m.a.o en mildere form for PU.

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig blitt satt ut. Men siden jeg er et medmenneske hadde jeg satt meg ned og tatt en prat med vedkommende. Hadde prøvd å gjøre den lille halvtimen på cafe til en hyggelig opplevelse. Smilt og vært hyggelig, uten å gi noen forventninger om at vi skulle treffes igjen.

Anonymkode: b0cba...51b

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Tenkte på det samme. Jeg hadde blitt satt ut og kunne ikke vært i lag med en med psykisk utviklingshemming pga jeg hadde følt det som utnyttelse. 

Det er grunnen til at du ikke kunne vært sammen med en psykisk utviklingshemmet ...?

Anonymkode: 2b06d...fad

• Liker 2
Skrevet

Stakkars fyr. Det er plenty med gærninger der ute, det kan tenkes at noen vil komme til å utnytte ham på et eller annet vis dersom han ikke har med seg en assistent. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det avslører seg rimelig fort i chattingen. De fleste damer vurderer jo ut fra chattingen om de skal treffe fyren eller ikke. Tviler på at de ansatte tar seg av chattingen også. 

Anonymkode: 3437f...8fd

Skrevet

Og Downs syndrom er i hvert fall synlig på bilder.

Anonymkode: 3437f...8fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...