Gå til innhold

Dickpics. Er det så grusomt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Men jo mer det hyles, jo artigere blir det å sende, ikke sant? Mannfolkene har skjønt dette for lenge siden, kvinnene har ikke skjønt bæret.

Anonymkode: 081e0...e01

Skjønt hva da? At det er morsomt å tvinge tissen sin på andre, og ekstra morsomt når mottakeren synes det er ekkelt og ber om å få slippe? De fleste menn har heldigvis ikke "skjønt dette for lenge siden", de respekterer at ikke alle andre er like interessert i tissen deres.
At du synes det er artig betyr ikke at det er verken greit, normalt eller artig.

Anonymkode: 6267d...beb

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kvinnelig psykolog vil selvsagt tilgode se en kvinnelig pasient som har lidd umåtelig pga ett dickpick, mens menn bare er sutrete hvis de har opplevd grov vold.

Anonymkode: c3279...5ac

Du kan alltids prøve å legge skylden på kvinner for alt galt her i verden, men det er ikke kvinner som fnyser av menn som blir utsatt for grov vold og kaller dem sutrete. Den kulturen har menn kokt i sammen selv. De er gjerne de samme mennene som kaller alt snev av mostand og engasjement blant kvinner for hysteri.

Anonymkode: 6267d...beb

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Kvelertak skrev:

Sant det, hvis han er sexy. Det er ikke alle det er like hyggelig å få dickpics av.

Nei, det er sant. Men nå har jeg aldri fått det av helt vilt fremmede heller. Bare av de det har vært en flørt gående med. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Missy77 skrev:

Liker å få dickpics, jeg. Synes penisen er det mest sexy på en mann og det som tenner meg aller mest. Også synes jeg det er greit å vite hva han kan tilby  😉

Fint for deg. Men kan vi ikke bli enige om at hovedregelen er å ikke sende dickpics, så vi andre slipper? Så kan heller du gi beskjed til de det gjelder om at du synes det er OK. 

Anonymkode: 09e9a...2e7

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Missy77 skrev:

Liker å få dickpics, jeg. Synes penisen er det mest sexy på en mann og det som tenner meg aller mest. Også synes jeg det er greit å vite hva han kan tilby  😉

Da er du relasjonsskadet....ifølge ...2f4

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

La nå folk få like det de vil?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg. Men kan vi ikke bli enige om at hovedregelen er å ikke sende dickpics, så vi andre slipper? Så kan heller du gi beskjed til de det gjelder om at du synes det er OK. 

Anonymkode: 09e9a...2e7

Jeg har ikke sagt det er Ok at menn sender uoppfordret til kvinner som ikke vil ha. 

• Liker 4
  • 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (På 30.1.2019 den 15.48):

Hæ? 

Jo takk. Ingen tvang å lese den og kommentere. Skrev den for å få svar på hvorfor noen skal lage så stor sak av å motta dickpics. Snakker om de som ikke har opplevd overgrep. 

Det er jo faktisk et seksuelt overgrep. Det går under blotting, som ligger under paragrafene for seksuallovbrudd. 

Anonymkode: 57879...895

• Liker 7
Skrevet
Warrior skrev (På 30.1.2019 den 15.35):

Dickpics er så vanlig å få nå at det finnes sjelden jenter og kvinner som ikke har fått det. Så er det noen som blir hysterisk av å få det. De klager og lager en stor sak ut av det. Som om det er det verste som kan skje i livet. Omg et bilde av en kuk! Nå går verden under. Hvorfor? Du dør ikke av det eller får traumer. Verden står fortsatt. Da skulle jeg vært traumatisert og steindød for lenge siden,  for jeg får både dp, puppebilder, og pussybilder men her sitter jeg.

"Jeg VIL ha bilder av pupper og fitte, derfor mener jeg at jeg har rett til å tvinge dickpicks på kvinner selv om de ikke vil ha det."

Javel. Flott du.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hahaha 

jeg leste en sak i bergens tidende nå nylig: https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/v5Px0l/advokat-irettesettes-etter-aa-ha-sendt-penisbilde-som-bevis-til-retten

– Da jeg fant ut at dette bildet hadde blitt delt, måtte jeg kaste opp. Det er en ufattelig ubehagelig følelse å vite at bildet kan bli spredd overalt, sier mannen til BT. 

:hoho:

Falskheten lenge leve. 

Anonymkode: 12398...18d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er som med alle andre ting menn gjør. Det er akseptabelt om kvinnen har lyst på mannen fra før. Om kvinnen anser mannen for underdanig henne så er han creepy uansett om han bare oppfører seg helt likt den bedre mannen.

Anonymkode: e21b1...411

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er som med alle andre ting menn gjør. Det er akseptabelt om kvinnen har lyst på mannen fra før. Om kvinnen anser mannen for underdanig henne så er han creepy uansett om han bare oppfører seg helt likt den bedre mannen.

Eh. Selvfølgelig vil samtlige mennesker kun motta seksuelle bilder og handlinger fra mennesker de selv liker eller er i en relasjon med. Dette er elementært. Selv som en såkalt chad vil 99,9% av kvinner reagere negativt på et bilde av kuken min om vi ikke har en relasjon fra før av. Samtidig reagerer samtlige av mine partnere positivt på bilde av kuken min fordi vi har en relasjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så nær, men så fjern.

Anonymkode: 5cdba...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dickpicks til nesten fremmede er anti-sosialt, og nei, det er ikke så fælt å få det, med mindre man har noen syke traumer. Men det er jævlig sosiale tilbakestående å sende rundt. De eneste jeg har fått dickpicks av er kjærester, og da var det jo digg. Men det var ikke sånn at de sendte meg bilde av pikken da bestemora mi dæva liksom.

Anonymkode: 46e86...6d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/30/2019 den 15.41):

Det er jo blotting, og ulovlig. Vil like lite få dickpic som om noen klasker kuken i bordet foran meg på kontoret. Må jo være noe fullstendig fucka med de som sender de og! 

Anonymkode: 413f1...8ae

Signerer denne. Personlig så anmelder jeg blotting.

Anonymkode: 3e3f6...da2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke en annen manns lyster kastet i ansiktet mitt. SÆRLIG NÅR JEG IKKE ER I HUMØR TIL DET. OM DET ER ØNSKET FRA BEGGES SIDE, JA TAKK, ELLERS BITCH PLEASE STOPP. 

Vedkommende kjenner meg ikke, det er turn off, usexy. Kan han heller ikke sende bilde av seg selv uten skjorte og ansiktet synlig? Så vet jeg ivertfall hvem en eventuelt kuk tilhører...ikke bare plutselig dukker det opp et usexy bilder av en kuk...

Anonymkode: 010b8...24c

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Det er bare barnslig og det forteller mye om en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...