Gjest Warrior Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Dickpics er så vanlig å få nå at det finnes sjelden jenter og kvinner som ikke har fått det. Så er det noen som blir hysterisk av å få det. De klager og lager en stor sak ut av det. Som om det er det verste som kan skje i livet. Omg et bilde av en kuk! Nå går verden under. Hvorfor? Du dør ikke av det eller får traumer. Verden står fortsatt. Da skulle jeg vært traumatisert og steindød for lenge siden, for jeg får både dp, puppebilder, og pussybilder men her sitter jeg. Det er selvfølgelig ikke moro å få sånne bilder av hvem som helst nesten hver dag. Det er ekkelt, men det går an å ignorere, blokkere eller si i fra det ikke er greit å sende sånne bilder. Noen er det faktisk greit å få fra. Sånne bilder er flott å se på hvis det er fra den rette personen. Lage en stor sak av det tror jeg ikke hjelper å få gutter og menn til å slutte å sende. Tvert i mot. De får jo oppmerksomhet. Ikke minst de som mottar og lager en unødvendig stor sak ut av det får den oppmerksomheten de tydeligvis vil ha og må skryte at de får så myke dickpics? Gjerne hun henger han ut på sosiale medier. Slapp av jente. Du er langt i fra alene om å motta dickpics, men det er så mye bedre å bare ignorere det. Nå snakker jeg ikke om de som har opplevd overgrep for de vet jeg det er tøft for å få sånne bilder. Det er forståelig. Så lurer jeg på hvorfor dere som sender dickpics til fremmede jenter og kvinner gjør det? Er det et desperat forsøk på å få et ligg? Tror dere at jentene skal svare den var sexy nå ble jeg kåt? Må i det minst tenne på hele deg. Endret 12. august 2020 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Massehysteri og påtatt kollektiv enighet. Alle skal være med å hyle. Anonymkode: 081e0...e01 8
SlemUlv Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Jeg ser ingenting posetivt i å bli flashet av random fremmede menn. Og hvordan vet du, om kvinnen som får dicpic ikke ha traumer og får flashbacks til voldtekt av et sånn bilde? Hvordan vet du reaksjonen til alle kvinner i hele verden? Jeg har nå skrevet klart og tydelig på gaysir, at blotting blir anmeldt. Ikke fått et eneste bilde etter det. 46 1
oysterlover Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Det kan jo være at damer er mye mer penisfokuserte enn det både menn og kvinner tror. Det er tross alt damer som selekterer menn, og har gitt oss store peniser. Derfor er det er åpenbart en evolusjonsbiologisk grunn til at menn sender dick pics. Selv har jeg aldri sent dick pics, men jeg vet helt objektivt at jeg har et omtrent perfekt lem, som er litt over 20 cm, relativt kraftig og vakker estetisk. Det hadde vært artig og gjort et forskningsprosjekt på det. Nullhypotesen er da at alle damer vil ha meg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 At denne tråden ble laget... Gratulerer ts! Anonymkode: 9cc4b...c19 18
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Massehysteri og påtatt kollektiv enighet. Alle skal være med å hyle. Anonymkode: 081e0...e01 Er du en av dem som sender dickpicks? Anonymkode: 5852f...eea 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 Populært innlegg #7 Skrevet 30. januar 2019 Det er jo blotting, og ulovlig. Vil like lite få dickpic som om noen klasker kuken i bordet foran meg på kontoret. Må jo være noe fullstendig fucka med de som sender de og! Anonymkode: 413f1...8ae 63 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har flere ganger fått dickpicks. Men føler aldri for å lage noen stor sak ut av det, annet en at jeg kanskje forteller mannen at han er en gris og at ingen jente her i verden noen sinne har sagt «for en fin tiss, han vil jeg få barn med». Anonymkode: 228c7...84f 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en av dem som sender dickpicks? Anonymkode: 5852f...eea Har aldri sendt og kommer aldri til å sende det. Hadde heller ikke brydd meg 1% om noen sendte det til meg. Anonymkode: 081e0...e01
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 Jeg synes personlig ikke at det er noen big deal og har ignorert alle de jeg har fått (tror tilfeldigvis at det er den beste medisinen, selv om jeg ikke har hatt det i tankene da jeg ignorerte). Men har full forståelse for at andre synes det er om ikke grusomt, så ubehagelig. Greier ikke helt å sidestille det med blotting IRL, men det er jo helt klart beslektet. Anonymkode: 90a5b...31f 1
Gjest Warrior Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 5 minutter siden, oysterlover skrev: Det kan jo være at damer er mye mer penisfokuserte enn det både menn og kvinner tror. Det er tross alt damer som selekterer menn, og har gitt oss store peniser. Derfor er det er åpenbart en evolusjonsbiologisk grunn til at menn sender dick pics. Selv har jeg aldri sent dick pics, men jeg vet helt objektivt at jeg har et omtrent perfekt lem, som er litt over 20 cm, relativt kraftig og vakker estetisk. Det hadde vært artig og gjort et forskningsprosjekt på det. Nullhypotesen er da at alle damer vil ha meg. Hæ? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At denne tråden ble laget... Gratulerer ts! Anonymkode: 9cc4b...c19 Jo takk. Ingen tvang å lese den og kommentere. Skrev den for å få svar på hvorfor noen skal lage så stor sak av å motta dickpics. Snakker om de som ikke har opplevd overgrep.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 Det er jo blotting! Hadde du likt om noen blottet seg for deg ute? Blotting er ulovlig, så dickpics kan anmeldes. Jeg forstår ikke hva de som sender slike bilder får ut av det. Det må jo være noe alvorlig galt med dem. Det oser av umodenhet og mangel på hva jenter faktisk liker. Anonymkode: 9cf96...20d 31
SlemUlv Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, Kvelertak skrev: Jo takk. Ingen tvang å lese den og kommentere. Skrev den for å få svar på hvorfor noen skal lage så stor sak av å motta dickpics. Snakker om de som ikke har opplevd overgrep. Men vi som har opplevd overgrep, får dem også. Så hvordan stopper vi det for en gruppe, men ikke andre? 17
The Kitten Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 Hysterisk blir jeg ikke. Synes bare det er rart... Jeg sender ikke bilde av vaginaen min til folk menn jeg aldri har møtt... 6
Honey Dew Skrevet 30. januar 2019 #15 Skrevet 30. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger fått dickpicks. Men føler aldri for å lage noen stor sak ut av det, annet en at jeg kanskje forteller mannen at han er en gris og at ingen jente her i verden noen sinne har sagt «for en fin tiss, han vil jeg få barn med». Anonymkode: 228c7...84f Søk han opp på facebook og se om han har kone/samboer/kjæreste og så sender du en melding til de om hva denne mannen holder på med 14
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #16 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har aldri fått et eneste dick-pic, men jeg hadde blitt rimelig frastøtt og muggen om jeg fikk det. Hadde nok sendt en spydig kommentar til avsender og sagt noe nedverdigende om utstyret hans som hevn. Og så blokkert fyren etterpå. Anonymkode: 22756...122 4
Gjest Warrior Skrevet 30. januar 2019 #17 Skrevet 30. januar 2019 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Men vi som har opplevd overgrep, får dem også. Så hvordan stopper vi det for en gruppe, men ikke andre? Skjønner godt at du reagerer men jeg skjønner ikke de som ikke har opplevd overgrep, men må lage en stor sak ut av det når det ikke hjelper. Det hjelper mer å ignorere og blokkere enn å henge ut noen f.eks. Det er ikke lov det heller.
T-Rex Skrevet 30. januar 2019 #18 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har aldri fått noen, men: JA. Det er så grusomt. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. januar 2019 #19 Skrevet 30. januar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #20 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har jo forlengst skjønt at menn er veldig stolte av tissen sin men jeg fatter ikke hvorfor de synes den er så fin at de må sende skrytebilde av den til fremmede damer. Det er jo bare en penis, en kroppsdel som ikke akkurat er laget for å se på. Hvis du vet at dama er med på leken så for all del, kos dere. Men ALDRI send overraskende bilde av tiss og pung til ei dame du knapt kjenner! Det er like sjarmerende som han fyren som sendte meg sms på begynnelsen av 2000-tallet og lurte på om jeg ville ha bilde av at han runket. Og ble overrasket da jeg takket nei, for det mente han måtte jo være kjempestas for meg å se... Jeg liker menn og jeg liker alt det morsomme man kan gjøre med mannen og penisen, men bilder av fremmede tisselurer er ikke morsomt. Det er faktisk litt som at en fremmed fyr bare vipper den ut foran meg i all offentlighet og forventer applaus og ivrig opphisselse. Jeg synes ikke det er greit å henge ut menn ved å sende bildet til familiemedlemmer, men jeg foreslår at man rett og slett svarer med samme mynt og viser frem en passende kroppsdel: langfingeren. Anonymkode: 6267d...beb 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå