Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1 Skrevet 8. april 2005 Jeg lurer på hvilke skoler som har destalisert utdannelse tilbudt. Noen som vet? Takk for svar og god helg
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #3 Skrevet 8. april 2005 Herregud hvor er hode mitt i dag :oops: :oops: DESENTRALISERT mener jeg selvsagt
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #4 Skrevet 8. april 2005 Da er jeg med! Molde har det, og Alta tror jeg. Ørsta har vel men skal vel legge ned?
Gjest Formosiss Skrevet 8. april 2005 #5 Skrevet 8. april 2005 Otta har vel en del innen IT, mener jeg å huske. IT og barnepleie.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 8. april 2005 #6 Skrevet 8. april 2005 Bodø, Harstad, Tromsø, Nesna.... Tror egentlig de aller fleste høyskolene har tilbud om desentralisert utdanning i diverse fag. Hvor bor du og hva slags utdanning er du interessert i?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #7 Skrevet 8. april 2005 Heisann og takk for svar. Bor i Rogaland og er intressert i alle helsefagutdanninger, evnt. lærer.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 En rekke høgskoler har flere utdanningssteder inn under samme skolen, f.eks. har Høgskolen Stord Haugesund (HSH) sykepleierutdanning både på Stord og i Haugesund. HSH tilbyr også lærerutdanning, både allmenn- og førskolelærer. Universitetet i Stavanger har en rekke utdanningstilbud innen lærer- og helsefag, men jeg vet ikke om noe av dette er desentralisert. I tillegg kan du utdanne deg til vernepleier og ergoterapeut på Rogaland høgskole, en liten privat skole med et kristent verdisyn. Fra nettsidene deres: Høgskolens studietilbud er konsentrert om grunnutdanninger innen helsefag: vernepleie og ergoterapi. Høgskolen har også en avdeling i Nord Rogaland. Denne er lokalisert til Høgskolen Stord Haugesund i Haugesund. Denne avdelingen tilbyr bare vernepleierutdanning på deltid som gis over fire år. Fra denne avdelingen blir det også undervist ved hjelp av videokonferanse en gruppe studenter i Lyngdal. Oversikt over utdanningstilbudet på høgskolenivå i Rogaland finner du her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå