AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Menn som liker meg er typ, livets harde skole, de med litt emosjonell bagasje, de som trenger en «mor» til å holde orden på livene deres. Er så lei! Jeg skal prøve å kle meg bedre, det kan jeg forbedre meg på, men bortsett fra det, hvorfor blir jeg nedrent av slike menn? Tenker jo at det er noe med meg? Anonymkode: a010a...3e4
Gent82 Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Du selv kan jo gå etter den typen du er tiltrukket av? Case solved 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, Gent82 skrev: Du selv kan jo gå etter den typen du er tiltrukket av? Case solved Ja, jeg er nok ikke så god på det. Litt for sjenert, dessverre. Ts Anonymkode: a010a...3e4
Gent82 Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er nok ikke så god på det. Litt for sjenert, dessverre. Ts Anonymkode: a010a...3e4 Det er ikke SÅ farlig Hva er det verste som kan skje? Å bli avvist? 1
Gent82 Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Trenger ikke gå 'all in' med en gang, bare gi et blikk eller to, eller bare snakke som om vær og vind og se hvor samtalen bærer. Behøver ikke gi inntrykk av at du desperat er ute etter kjæreste, nei nei nei. Bare legg inn et lite tilbud i form av hei eller spør om noe (et smil er et pluss), og så ser du om han tar hintet. Sjenert, ok - Det er frykten som stopper deg. Joda, det er skummelt, men husk det er ikke farlig. Endret 30. januar 2019 av Gent82 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 9 minutter siden, Gent82 said: Du selv kan jo gå etter den typen du er tiltrukket av? Case solved Tror det er mye visdom i dette. Anonymkode: c4342...891 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 Antagelig er du den omsorgsfulle typen, som får ting gjort. Du er ikke hjelpeløs, og klarer deg selv, har ting i orden, iallefall tilsynelatende. Menn som søker omsorg og en som ordner opp for seg tiltrekkes av slike kvinner. Jeg har gått i den fella gang på gang selv. De tiltrekkes av min styrke, orden i livet og ikke minst min omsorg og forståelse for andre. At jeg er tøff nok til å stå på egne ben. For slike menn har lite å gi selv. De vil ikke være den som trøster eller ordner opp, de ønsker en som gjør det for dem. For å ikke gå i den fella må du bli bevisst på hva det er ved deg som tiltrekker denne typen, og så passe på at du tidlig i en ny relasjon viser andre sider ved deg også. At du trenger støtte, at du ikke klarer alt alene. Utfordre mannen litt på å være den sterke. Svikter han da må du være hard nok til å gå videre, for da har du avslørt ham som en som bare trenger, og ikke gir tilbake. Anonymkode: 3427c...000 1
SM30 Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som liker meg er typ, livets harde skole, de med litt emosjonell bagasje, de som trenger en «mor» til å holde orden på livene deres. Er så lei! Jeg skal prøve å kle meg bedre, det kan jeg forbedre meg på, men bortsett fra det, hvorfor blir jeg nedrent av slike menn? Tenker jo at det er noe med meg? Anonymkode: a010a...3e4 Det er nok noe som gjør at du ikke automatisk tiltrekker deg de med utdannelse, som er emosjonelt stabile og med alt på stell i livet. Har du det selv? Er du attraktiv for disse mennene?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antagelig er du den omsorgsfulle typen, som får ting gjort. Du er ikke hjelpeløs, og klarer deg selv, har ting i orden, iallefall tilsynelatende. Menn som søker omsorg og en som ordner opp for seg tiltrekkes av slike kvinner. Jeg har gått i den fella gang på gang selv. De tiltrekkes av min styrke, orden i livet og ikke minst min omsorg og forståelse for andre. At jeg er tøff nok til å stå på egne ben. For slike menn har lite å gi selv. De vil ikke være den som trøster eller ordner opp, de ønsker en som gjør det for dem. For å ikke gå i den fella må du bli bevisst på hva det er ved deg som tiltrekker denne typen, og så passe på at du tidlig i en ny relasjon viser andre sider ved deg også. At du trenger støtte, at du ikke klarer alt alene. Utfordre mannen litt på å være den sterke. Svikter han da må du være hard nok til å gå videre, for da har du avslørt ham som en som bare trenger, og ikke gir tilbake. Anonymkode: 3427c...000 Ja det stemmer nok bra det, jeg har også masse erfaring med å være omsorgsgiver, og de «lukter» nok det. takk for konstruktivt svar. Skal virkelig tenke på det. ts Anonymkode: a010a...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 Sikker på du ikke oppfører deg litt "mor" for dem da?🙄 Anonymkode: f5a51...031
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 Fordi det er så ufattelig mange av dem Anonymkode: 89907...a49 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er så ufattelig mange av dem Anonymkode: 89907...a49 Spot on. Anonymkode: 9e0dc...068
Gjest Dødningehode Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som liker meg er typ, livets harde skole, de med litt emosjonell bagasje, de som trenger en «mor» til å holde orden på livene deres. Er så lei! Jeg skal prøve å kle meg bedre, det kan jeg forbedre meg på, men bortsett fra det, hvorfor blir jeg nedrent av slike menn? Tenker jo at det er noe med meg? Anonymkode: a010a...3e4 Jeg tror ingen mor i verden som tar oppgaven sin seriøst går rundt og innbiller seg at hun kan holde orden på et liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå