AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hei, Har vært samboer med ei i noen år nå, det meste fungerer helt fint, men det er noe med sexen vår som ikke helt tilfredsstiller meg. Dvs rent fysisk er det veldig bra, men hun er så lite interessert i å få orgasme. Hun kommer ikke vaginalt, det er helt greit, men når hun lar meg fingre henne, slikke henne eller vi bruker vibrator på henne, har hun ikke noe problem med å komme. Det er bare det at det er så sjeldent hun har lyst til det. Max en gang i måneden, kanskje. I hvert fall som jeg vet om. Men hun har lyst til å ha sex. Dvs hun tar initiativ, lar meg ta på henne, men det blir aldri til annet enn penetrering. Jeg prøver å kysse henne overalt, stryke henne opp lårene, men etter litt tar hun hånden min vekk. Jeg har prøvd å være direkte, og legge hånden rett på kjønnsleppene hennes. Jeg har prøvd å være ekstremt forsiktig, bare stryke på innsiden av lårene og nærme meg veeeeldig sakte. Men uansett hva jeg gjør, vil hun ikke. Hun vil penetreres, eller gi meg orgasme på andre måter, men nå merker jeg at jeg faktisk begynner å bli lei. Jeg mister tenningen og lysten på henne på grunn av dette. Jeg har forsiktig prøvd å nevne det for henne en gang, men det gikk dårlig. Fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte legge noe press på henne, for da blir det vanskelig for henne å få det til. Og det skjønner jeg jo selvsagt, så etter det har jeg holdt kjeft. Kan jo også legge til at dette er sånn det alltid har vært med oss, altså ikke noe som har kommet i det siste. Vet ikke helt hvorfor jeg poster her, egentlig. Tviler på om det finnes noen måte å løse dette på. Men følte for å lufte tankene litt. Anonymkode: 7b1eb...6e4
Gjest hind Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Merkelige greier. Er du helt sikker på at hun faktisk kommer når du tror hun kommer...? Jeg finner det veldig rart at en kvinne som har opplevd å få orgasme og vet hva som skal til for at hun skal få dem heller velger gå rundt seksuelt utilfredsstilt. Jeg vet det finnes kvinner som faker orgasme hele livet for å slippe press og for at mannen skal få bekreftelse på sine ferdigheter som elsker. Kan hun være en av dem? For meg er i alle fall sex uten orgasme litt nedtur, og orgasmen gjør jo så mye for at man skal ha det bra utenfor senga også. Det er vanskelig å forstå at noen kan velge det bort frivillig.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 I stedet for å lufte dette her, så snakk med henne om det Anonymkode: dc72b...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Gjetter også at hun aldri kommer, men faker en gang i blant. Anonymkode: d5b79...e9c 17
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I stedet for å lufte dette her, så snakk med henne om det Anonymkode: dc72b...b8e Som jeg skrev, det har jeg jo gjort. Men hun vil ikke at jeg skal legge press på henne, og bare jeg såvidt nevner det, opplever hun det som press. Så situasjonen er helt fastlåst, egentlig. Anonymkode: 7b1eb...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Jeg får dessverre inntrykk av at hun har sex for din skyld og er med på minstekravet av hva hun tror er nødvendig for at du skal bli tilfredsstilt. Det eneste som skurrer er at hun tar initiativ, men kan det være at hun tenker at også det må til for holde deg tilfredsstilt? Anonymkode: 64553...2ab 10
Playful Skrevet 30. januar 2019 #7 Skrevet 30. januar 2019 Hub faker innimellom for din del. Tviler på hun faktisk kommer desverre. 😏 4
Resignert Skrevet 30. januar 2019 #8 Skrevet 30. januar 2019 Her burde vel strengt tatt flere allerede ha sagt: Dump Iallefall om du er noenlunde ung fortsatt. Det der blir garantert ikke bedre med årene, og når hun ikke engang vil snakke om det, ser det håpløst ut. 2
mangolassie Skrevet 30. januar 2019 #9 Skrevet 30. januar 2019 (endret) Tror du får en del svar av andre menn her.. la meg prøve å nyansere litt. For noen kvinner kan det å få orgasme være en skikkelig jobb. Ja, det er godt, men det krever mye å komme dit. Mye riktig fysisk stimuli, rett stemning, at man ikke tenker på noe annet, at man ikke er stresset.. og det kan være svært ofte at ikke nok ligger til rette for å klare å komme. Hvis hun i tillegg da opplever et press fra deg om at du vil hun skal komme, kan det bare forverre det hele, og det er enklere å bare få deg tilfredsstilt isteden. Om hun faker eller ikke er jo imulig å si over et forum, men det kan godt hende hun ikke gjør det, bare at det er så sjelden hun er i rett stemning for å ta jobben det er å få orgasme. Vet ikke hva løsningen er, men for Guds skyld ikke press henne. Kanskje ikke bry deg så mye om hun kommer eller ikke. Altså, vær på tilbudssiden, men for hennes skyld, ikke for å pleie ditt eget ego. Endret 30. januar 2019 av mangolassie 26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #10 Skrevet 30. januar 2019 3 minutter siden, mangolassie skrev: Tror du får en del svar av andre menn her.. la meg prøve å nyansere litt. For noen kvinner kan det å få orgasme være en skikkelig jobb. Ja, det er godt, men det krever mye å komme dit. Mye riktig fysisk stimuli, rett stemning, at man ikke tenker på noe annet, at man ikke er stresset.. og det kan være svært ofte at ikke nok ligger til rette for å klare å komme. Hvis hun i tillegg da opplever et press fra deg om at du vil hun skal komme, kan det bare forverre det hele, og det er enklere å bare få deg tilfredsstilt isteden. Om hun faker eller ikke er jo imulig å si over et forum, men det kan godt hende hun ikke gjør det, bare at det er så sjelden hun er i rett stemning for å ta jobben det er å få orgasme. Vet ikke hva løsningen er, men for Guds skyld ikke press henne. Kanskje ikke bry deg så mye om hun kommer eller ikke. Altså, vær på tilbudssiden, men for hennes skyld, ikke for å pleie ditt eget ego. Jeg er jente og er en av de som har svart over. Jeg er enig i at ditt svar kan være en mulighet. Men da vil jeg bare si at sånne jenter også har et ansvar for å jobbe med seg selv. Det er viktig å skille mellom press og det å være tydelig på sine forventninger til en partner i senga. Hvis man går rundt grøten og er redd for å legge press, så kan det godt hende at man ikke er tydelig nok på at man faktisk forventer at hun tar tak i dette. For situasjonen TS beskriver er jo ikke grei i et forhold! Anonymkode: 64553...2ab 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #11 Skrevet 30. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Har vært samboer med ei i noen år nå, det meste fungerer helt fint, men det er noe med sexen vår som ikke helt tilfredsstiller meg. Dvs rent fysisk er det veldig bra, men hun er så lite interessert i å få orgasme. Hun kommer ikke vaginalt, det er helt greit, men når hun lar meg fingre henne, slikke henne eller vi bruker vibrator på henne, har hun ikke noe problem med å komme. Det er bare det at det er så sjeldent hun har lyst til det. Max en gang i måneden, kanskje. I hvert fall som jeg vet om. Men hun har lyst til å ha sex. Dvs hun tar initiativ, lar meg ta på henne, men det blir aldri til annet enn penetrering. Jeg prøver å kysse henne overalt, stryke henne opp lårene, men etter litt tar hun hånden min vekk. Jeg har prøvd å være direkte, og legge hånden rett på kjønnsleppene hennes. Jeg har prøvd å være ekstremt forsiktig, bare stryke på innsiden av lårene og nærme meg veeeeldig sakte. Men uansett hva jeg gjør, vil hun ikke. Hun vil penetreres, eller gi meg orgasme på andre måter, men nå merker jeg at jeg faktisk begynner å bli lei. Jeg mister tenningen og lysten på henne på grunn av dette. Jeg har forsiktig prøvd å nevne det for henne en gang, men det gikk dårlig. Fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte legge noe press på henne, for da blir det vanskelig for henne å få det til. Og det skjønner jeg jo selvsagt, så etter det har jeg holdt kjeft. Kan jo også legge til at dette er sånn det alltid har vært med oss, altså ikke noe som har kommet i det siste. Vet ikke helt hvorfor jeg poster her, egentlig. Tviler på om det finnes noen måte å løse dette på. Men følte for å lufte tankene litt. Anonymkode: 7b1eb...6e4 Enten faker hun, ellers så er det slik at hun ikke har noe problem med å komme de gangene hun er skikkelig tent. Jeg mistenker at de fleste gangene dere har sex, er det kun for din skyld. Hun tar initiativet for å få det unnagjort så du skal slippe å mase. De gangene hun egentlig ikke har lyst, vil hun sannsynligvis ikke klare å komme uansett. Hun kan jo likevel ha glede av sexen og nærheten, uten å være tent nok til å klare å få orgasme. Hennes orgasme bør være på hennes premisser. Du skal forsøke å gi henne det for hennes skyld, ikke for din skyld. Jeg tviler sterkt på at hun ikke vil ha orgasme. Men hun føler kanskje ofte at det er nytteløst å prøve. Anonymkode: 6aa62...b82 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #12 Skrevet 30. januar 2019 Hei.. Jeg er en sånn jente. Har du spurt om hun egentlig liker sex? Jeg føler det er mye jobb, det er stress og vanskelig å bli kåt, og så skal det gjøre vondt i tillegg fordi man ikke er klar...men så er det skikkelig effort å komme seg inn i den rette stemningen. Da er det lettere å være gjøre det. Så får man litt nærhet og "god samvittighet" om mannen kommer. Jeg tar initiativ fordi jeg vet at mannen min liker sex og han blir glad. Jeg faker ikke, og det er jo deilig å få orgasme, men føler noen ganger det er skikkelig vanskelig å i det hele tatt komme på riktig spor.. Anonymkode: f8f7a...af8 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #13 Skrevet 30. januar 2019 Har du forsøkt å gi henne orgasme mens dere penetrerer? Feks i skje? Eller i doggy? Altfor mange menn er for direkte og hardhendte på klitoris, slik man må ta bort hånden deres... er du en av de? Anonymkode: da271...0d9 4
visp Skrevet 30. januar 2019 #14 Skrevet 30. januar 2019 Dere har sikkert låst dere fast i et eller annet mønster. Sider hun sier at du ikke må mase på henne har hun sikkert opplevd noe av kommunikasjonen som press. Når det gjelder oralsex holder jeg ofte tilbake orgasmen med vilje for å få det så lenge som mulig, for ellers tar det jo plutselig slutt! Det kan jo hende det er noe sånt hun driver med:) 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #15 Skrevet 30. januar 2019 Hun holder igjen orgasmen og sparer den til elskeren hun har på si. En orgasme er noe intimt og personlig, ikke noe hun lar hvem som helst gi henne. Anonymkode: 9f147...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #16 Skrevet 30. januar 2019 Kona mi er helt lik. Men hun får aldri orgasme. Sa de første årene at hun aldri hadde hatt orgasme. For litt siden sa hun at hun sikkert hadde hatt mange orgasmer. Da jeg forsøkte å spørre hva hun mente, altså hvordan hun kunne gå fra å aldri få orgasme til å ha hatt mange orgasmer, ble hun sur. Vi får aldri til å snakke om sex, fordi hun føler seg anklagd for å ikke være god nok, og blir irritert når jeg kommer med konkrete spørsmål. Hvis vi snakker om sex, er det fordi jeg tar det opp. Hun hater å snakke om sex, og jeg har ikke peiling på hvordan vi skal kunne ha en konstruktiv samtale om temaet. Det er frustrerende, for hun (tror hun) er så kul, men så får hun helt angst hvis hun må snakke om sex. Anonymkode: 1b00c...f17 2
mangolassie Skrevet 30. januar 2019 #17 Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg er en sånn jente. Har du spurt om hun egentlig liker sex? Jeg føler det er mye jobb, det er stress og vanskelig å bli kåt, og så skal det gjøre vondt i tillegg fordi man ikke er klar...men så er det skikkelig effort å komme seg inn i den rette stemningen. Da er det lettere å være gjøre det. Så får man litt nærhet og "god samvittighet" om mannen kommer. Jeg tar initiativ fordi jeg vet at mannen min liker sex og han blir glad. Jeg faker ikke, og det er jo deilig å få orgasme, men føler noen ganger det er skikkelig vanskelig å i det hele tatt komme på riktig spor.. Anonymkode: f8f7a...af8 Nettopp! Var dette jeg også siktet til i mitt svar. For noen er det nesten mer jobb enn at det føles verdt det.. 1
eplejus Skrevet 30. januar 2019 #18 Skrevet 30. januar 2019 Jeg er helt lik som henne. Liker ikke å bli slikket da jeg bare må ligge der, og jeg må ha noe å gjøre. Liker heller ikke fokuset på meg og liker mye bedre å tilfedstille han. Er deilig hvis han stopper opp midt under sex der det er mye spenning og begynner å fingre/slikke da, men ellers så liker jeg det ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #19 Skrevet 30. januar 2019 Jeg husker jeg fikk orgasmer med en ff når jeg var rundt 19 år kanskje. Senere tok det flere år før jeg fikk orgasme med min mann. Mye stress for å få orgasme så pleier ordne det på egenhånd 😀 Etter over 20 år i samme forhold så er han ferdig lenge før jeg nærmet meg noe som helst. Så det fikser jeg fint selv. Anonymkode: cd92f...c6b 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #20 Skrevet 30. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Har vært samboer med ei i noen år nå, det meste fungerer helt fint, men det er noe med sexen vår som ikke helt tilfredsstiller meg. Dvs rent fysisk er det veldig bra, men hun er så lite interessert i å få orgasme. Hun kommer ikke vaginalt, det er helt greit, men når hun lar meg fingre henne, slikke henne eller vi bruker vibrator på henne, har hun ikke noe problem med å komme. Det er bare det at det er så sjeldent hun har lyst til det. Max en gang i måneden, kanskje. I hvert fall som jeg vet om. Men hun har lyst til å ha sex. Dvs hun tar initiativ, lar meg ta på henne, men det blir aldri til annet enn penetrering. Jeg prøver å kysse henne overalt, stryke henne opp lårene, men etter litt tar hun hånden min vekk. Jeg har prøvd å være direkte, og legge hånden rett på kjønnsleppene hennes. Jeg har prøvd å være ekstremt forsiktig, bare stryke på innsiden av lårene og nærme meg veeeeldig sakte. Men uansett hva jeg gjør, vil hun ikke. Hun vil penetreres, eller gi meg orgasme på andre måter, men nå merker jeg at jeg faktisk begynner å bli lei. Jeg mister tenningen og lysten på henne på grunn av dette. Jeg har forsiktig prøvd å nevne det for henne en gang, men det gikk dårlig. Fikk klar beskjed om at jeg ikke måtte legge noe press på henne, for da blir det vanskelig for henne å få det til. Og det skjønner jeg jo selvsagt, så etter det har jeg holdt kjeft. Kan jo også legge til at dette er sånn det alltid har vært med oss, altså ikke noe som har kommet i det siste. Vet ikke helt hvorfor jeg poster her, egentlig. Tviler på om det finnes noen måte å løse dette på. Men følte for å lufte tankene litt. Anonymkode: 7b1eb...6e4 Hvis du elsker henne så respekterer du hva som gjør henne fornøyd. Ikke alle kvinner har noensinne hatt en orgasme en gang og mange later som. MANGA MANGE FLERE enn det som noen som helst får vite fordi det er hemmelighets stemplet informasjon til de grader. Hun nyter nærhet, elskov og felles nytelse. Hun ønsker ikke å ha hender og tunge og vibrator opp i underlivet mer enn en gang i måneden. Vet du jeg synes du er egoistisk som sier du mister lysten på henne fordi hun ikke har de samme behovene som deg for å ha et tilfredstillende intimliv med sin partner. Menn og kvinner er ulike og kvinner og andre kvinner er ulike. Hvis hun er tilfreds så skal du IKKE presse på men heller nyte elskoven og kjærligheten. Anonymkode: 14104...4d1 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå