Gå til innhold

Bøker som inspirerer til handling og utvikling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter bøker, kanskje selvbiografier, som på en eller annen måte inspirerer. Menn i mørket av Asbjørn Sunde var en sånn bok, men jeg vil gjerne ha flere! Noen som har lest noe spennende og vil dele noen tips?

Anonymkode: b6565...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at man finner det man leter etter. Så hvilke handlinger trenger du inspirasjon til, og hva slags utvikling ønsker du?

Anonymkode: 10a1d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at man finner det man leter etter. Så hvilke handlinger trenger du inspirasjon til, og hva slags utvikling ønsker du?

Anonymkode: 10a1d...bfe

Og jeg leter etter generelle tips, ønsker ikke å gå nærmere inn på hva og hvorfor :)

Anonymkode: b6565...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Ingvard Wilhelmsen sine bøker, er selvhjelpsbøker men er faktisk veldig morsomt å lese. Sier ting rett ut og vinkler livet på en helt ny måte. Anbefales på det sterkeste, hadde latterkrampe på foredraget hans samtidig som jeg lærte masse nyttig om hvordan man ser på verden og sin egen situasjon

Anonymkode: 93726...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale Ingvard Wilhelmsen sine bøker, er selvhjelpsbøker men er faktisk veldig morsomt å lese. Sier ting rett ut og vinkler livet på en helt ny måte. Anbefales på det sterkeste, hadde latterkrampe på foredraget hans samtidig som jeg lærte masse nyttig om hvordan man ser på verden og sin egen situasjon

Anonymkode: 93726...c61

Takk for tips! Er det Selvhjelpstriologien som er mest aktuell tror du? 

Anonymkode: b6565...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Er det Selvhjelpstriologien som er mest aktuell tror du? 

Anonymkode: b6565...00f

Ja, får mest for pengene ved å kjøpe den. Er den jeg leser på nå, og har fått en del oppvåkninger om hvordan jeg ser på livet.

Anonymkode: 93726...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg leter etter generelle tips, ønsker ikke å gå nærmere inn på hva og hvorfor :)

Anonymkode: b6565...00f

Et generelt tips er å være spesifikk når du leter. Hvorfor skulle jeg være nysgjerrig på hva du er ute etter?

Anonymkode: 10a1d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et generelt tips er å være spesifikk når du leter. Hvorfor skulle jeg være nysgjerrig på hva du er ute etter?

Anonymkode: 10a1d...bfe

Ok, takk for tipset!

Anonymkode: b6565...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2019 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale Ingvard Wilhelmsen sine bøker, er selvhjelpsbøker men er faktisk veldig morsomt å lese. Sier ting rett ut og vinkler livet på en helt ny måte. Anbefales på det sterkeste, hadde latterkrampe på foredraget hans samtidig som jeg lærte masse nyttig om hvordan man ser på verden og sin egen situasjon

Anonymkode: 93726...c61

Jeg har bladd litt i bøkene hans i bokhandelen, og fikk inntrykk av at det egentlig bare er selvfølgeligheter. Er bøkene hans verdt å lese for 'normale' folk (altså folk som ikke har angst eller andre psykiske plager)? 

Anonymkode: 3b61e...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ble jo veldig inspirert av «Lykkeprosjektet»

Anonymkode: 6b4e1...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...