Gå til innhold

En god bryllupshistorie på lager? :)

Anbefalte innlegg

Gjest MarianG
Skrevet

Heisann - jeg vet ikke om dette regnes som veldig dårlig skikk hos dere, men jeg prøver likevel... Så får dere heller slette meg om det er feil!

Jeg jobber i den norske utgaven av Cosmopolitan, og skal lage en artikkel om bryllup - noe som jo alltid er interessant å lese om!

Det jeg har lyst til, er å presentere forskjellige historier fra virkelige jenters bryllup - planleggingen av det, eller fra frieriet som ledet opp til bryllupet - eller fra prøvingen av kjoler - eller fra bryllupsfesten. Vakre historier, rørende historier, festlige historier, lattermilde historier.

Så det jeg lurer på, er om DU har en sånn historie som du kunne tenkt deg å dele med Cosmopolitans lesere? Du får selvsagt være anonym, vi ønsker bare å vite fornavnet ditt, alderen din og hvor i landet du kommer fra.

Sender du meg en mail på [email protected] - så blir både jeg og Cosmos lesere lykkelige!

....og avslutningsvis kan jeg fortelle at en venninne av meg fant brudekjolen sin i DAG - og det er bare FEM uker til hun gifter seg!!! Det må vel være imponerende, vel.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og avslutningsvis kan jeg fortelle at en venninne av meg fant brudekjolen sin i DAG - og det er bare FEM uker til hun gifter seg!!! Det må vel være imponerende, vel.... :)

Må man overgå DEN? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...