AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Jeg har merket i det siste at katten min har begynt å dra til en av naboene på kveldstid. Han er aldri borte lenge, men akkurat i dette tidsrommet blir han borte i et par timer, og kommer hjem med en pels som stinker en blanding av parfyme og vedfyring (sånn type lukt det blir når man fyrer i ovnen uten å lufte tilstrekkelig). Han som vanligvis er et matvrak, spiser ikke før et par timer etterpå igjen. Denne katten er på en diett fra veterinær, jeg bruker en del penger for at han skal få i seg det riktige foret, noe som føles rimelig bortkastet når han får mat fra naboen. Jeg har jo ingen kontroll over hva han får. Jeg har vært på runde, prøvd å ringe på og snakke med de som bor her, men enten har de ikke sett en slik katt som jeg har, eller så har de ikke åpnet. Halsbånd som viser at han har eier er uaktuelt siden han vet hvordan han får det av, dessuten ser han velstelt ut. Dette er en katt som ikke er overtrygg på andre mennesker akkurat, og jeg blir litt irritert over frekkheten til enkelte. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0aa32...d94
Tvist Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Katten min lukter alltid røyk når hun er ute om vinteren, det er ikke uvanlig. Men hva med å kjøpe en GPS tracker til pus?koster litt, men da finner du ut av det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå