Gå til innhold

Norway cup - mye støy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på å leie et selskapslokale på Ekeberg, men fant ut at det er samme dagen som åpningsdagen til Norway cup. Er redd for at det skal bli så mye støy og musikk fra cupen at det forstyrrer selskapet. Noen som vet noe om dette? Som har vært der, bor i nærheten etc. 

Anonymkode: 67ffe...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til Ekeberg eller Norway Cup, men jeg har bodd nært et fotballanlegg der det var en mindre cup en gang i året.

Det var mye støy, spesielt fra musikken og kommenteringen. I tillegg var det parkeringskaos i området. Det varte også ganske lenge, fra tidlig morgen til et stykke utover kvelden. Likevel ville vi fint klart å holde et hageselskap, om vi bare aksepterte at vi ikke hadde kontroll over hva slags musikk vi skulle høre på.

Anonymkode: b45ed...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpningsdagen består av konsert og mye støy ja.

Anonymkode: 69b0e...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på Norway Cup hvert år og og kan bekrefte at det er mye støy og MYE folk. Spesielt åpningsdagen/kvelden er bråkete pga konserter og åpningsshow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller verste er nok trafikken. Gjelder det lørdagen, pleier det vel å være konsert også, så det kan nok bli støyende.

Jeg bor i Oslo og råder egentlig folk til å styre unna hele området akkurat den uka, hvis man ikke vil være en del av cup-folkelivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Tusen takk for alle svar! Da tror jeg vi prøver å finne et annet lokale.

Anonymkode: 67ffe...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...