Tassen83 Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Hei! Skal operere ut en stor muskelknute i magen snart. Skal kun ta knuten og ikke livmoren slik jeg har forstått det. Fikk beskjed om at jeg kunne bli sykemeldt en måned. Noen som har tatt lignede operasjon?Lurer på hvor lenge en eventuelt ligger på sykehuset og hvor lang tid det tar før en fungerer litt som normalt igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 9 minutter siden, Tassen83 skrev: Hei! Skal operere ut en stor muskelknute i magen snart. Skal kun ta knuten og ikke livmoren slik jeg har forstått det. Fikk beskjed om at jeg kunne bli sykemeldt en måned. Noen som har tatt lignede operasjon?Lurer på hvor lenge en eventuelt ligger på sykehuset og hvor lang tid det tar før en fungerer litt som normalt igjen. Du skal få brev med info fra sykehuset. Noen få dager på sykehus er alt de i dag tilbyr. Når du kan spise og gå på toalettet selv, så må du hjem. Anonymkode: fe2b3...6c9
Rucula Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Jeg hadde en stor myom, men i mitt tilfelle ble knuten fjernet i forbindelse med et keisersnitt
Tassen83 Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2019 Men hvor langt tid tar det før jeg er på beina igjen. Sånn at jeg kan gå en liten tur f,eks?
Trulte80 Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 Hei, gjort dette to ganger. Antar det er kikkhull, så tre små snitt pluss inn via navel, evt. et dren. En natt på sykehus. Ukomplisert forløp er du oppe og går operasjonsdagen. Det lugger litt pluss at buken fylles med luft så du vil være litt oppblåst/ smerter opp i skulder. Ellers er det få restriksjoner. Du får resept på voltaren som skal taes første dagene. Sykemelding er vanligvis to til tre uker.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Noen som har hatt åpen operasjon? Anonymkode: 71c0b...634
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har hatt åpen operasjon? Anonymkode: 71c0b...634 Bruker de det noen plass? Anonymkode: 94f32...eec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå