Gå til innhold

Indiske menn- erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer med indiske menn? Få høre, good and bad. Møtt en som jeg syns virker decent foreløpig. 

Anonymkode: 9047d...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet kulturen deres er å kaste søpla i elva.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel var han da han forlot India? Utdannelse?

Anonymkode: de7ca...520

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var han da han forlot India? Utdannelse?

Anonymkode: de7ca...520

Det vet jeg ikke nok om ennå. Men han har bodd i India store deler av livet sitt. 

Skrevet

Har en slektning som var sammen med en inder. Det var null problem det. At det ble slutt hadde vanlige årsaker. De bodde sammen i et annet europeisk land. Han hadde god utdanning fra India. 

Det er umulig å generalisere en så sammensatt befolkning på over en milliard, men de inderne jeg har møtt og blitt litt kjent med, synes jeg er kule og hyggelige. 

Anonymkode: b498e...676

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er mange forskjellige kulturer i India. Umulig å vite uten å undersøke hvilken by han kommer fra, hvilken kaste, og ved å bli kjent og ha øynene åpne. Noen indere er enormt fine så de har iallfall det gående for seg😁

Anonymkode: 2c889...e29

• Liker 1
Skrevet

Dem som kommer rett fra India, de har porblem med hygiene. Virker som om de aldri har hørt om deodorant og såpe 😵 var mange (nermest hele klassen) menn fra India på studiet jeg tok på Universitetet.

Anonymkode: 63d7c...22c

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dem som kommer rett fra India, de har porblem med hygiene. Virker som om de aldri har hørt om deodorant og såpe 😵 var mange (nermest hele klassen) menn fra India på studiet jeg tok på Universitetet.

Det er jo pga kostholdet med masse krydder og greier. For dem lukter nordmenn sur melk pga vårt kosthold.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo pga kostholdet med masse krydder og greier. For dem lukter nordmenn sur melk pga vårt kosthold.

Jeg har faktisk «norske» indiske venner. Altså dem som er endten flyttet hit for lenge siden eller født og oppvokst i Norge. De har og den typiske «indiske» lukta av krydder. Det er ikke den jeg snakker om. For den kjenner jeg og godt. Det jeg snakker om er svette. Jeg vet veldig godt hvordan gammel svette lukter, og det er ikke godt! Når man ser noen tidlig om morgenen, ja da skal man ikke lukte slikt. På slutten av en lang dag, inkl. trening, ja alle svetter, det er helt naturlig. Men rett etter å ha stått opp... 😵😵 det er ekstremt fælt å måtte være nær noen som virkelig stinker gammel svette i mangfoldige timer! 😵😵 

Generelt så virker det som om mange fra andre land ikke har samme forhold til deodorant (og såpe) som vi nordmenn. Til og med dem fra sør i europa har problem med å lukte sverre rett fra morgenstunden av... 

• Liker 3
Skrevet

Ser ut som de er 17 år til de er 30 og når de blir 40 ser de ut som 70.

Anonymkode: 29391...86c

• Liker 5
  • 1 år senere...
Skrevet
På 29.1.2019 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Hva er deres erfaringer med indiske menn? Få høre, good and bad. Møtt en som jeg syns virker decent foreløpig. 

Bare positive erfaringer. De fleste av dem jobber i IT-bransjen i Norge....

Anonymkode: e8fa3...dd5

• Nyttig 1
Skrevet
På 29.1.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring. Har har nære venner "rett fra india" i studietiden i utlandet. 

Anonymkode: ab2b5...9e3

Skrevet
På 29.1.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Det er urettferdig å generalisere slik. Jeg har en indisk venn som bor nå og har bodd hele livet sitt i India. Han er veldig nøye med hygiene. Ettersom det er så ekstremt varmt der han bor, så dusjer han og skifter klær flere ganger om dagen. Selvsagt bruker han deodorant og såpe.

Anonymkode: 8ded0...93b

• Liker 1
Skrevet
På 29.1.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Haha, ja kompisen min så at indere kjenner melkelukt av europeere. Men han sa lukt av søt melk, ikke sur hehe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
På 29.1.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Ser ut som de er 17 år til de er 30 og når de blir 40 ser de ut som 70.

Anonymkode: 29391...86c

Ja, min indiske kompis også. Morsomt når han barbere skjegget. Han ser ut som en liten guttunge selv om han er over 30. hehe

Skrevet

De lukter krydder hvertfall

Skrevet

De mennene har et kjedelig utseende. Alle ligner hverandre med brun hud og svarte øyne og svart hår...

Anonymkode: 1249c...7f5

Skrevet

Veldig vanskelig å si noe sikkert om en person i fra et land med 1,4 milliarder mennesker, og like mye forskjellig kultur som hele Europa til sammen.

Ingen her inne klarer å komme med noe annet enn upresis forhåndsdømming.

Anonymkode: 32f9f...f0a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor så himla mange tråder om indiske menn? Er det den samme indiske mannen som prøver seg tro?

Anonymkode: dad63...257

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor så himla mange tråder om indiske menn? Er det den samme indiske mannen som prøver seg tro?

Anonymkode: dad63...257

Kanskje det har noe med "Norsk-ish" serien å gjøre? Kanskje noen som har fått øynene opp for indiske menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...