Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg ei skyllebøtte av en kollega om hvorfor jeg snakket om henne med andre. Hun har snoket på telefonen min og sett noe jeg har skrevet om henne til ei venninne. Det var ikke noe stygt, men av negativ karakter. Etter hun hadde frest fra seg minnet jeg henne på at det faktisk er hun som har snoket og er det noen som skulle være sur her så var det kanskje jeg - ikke henne. 

Lurer på hva jeg skal gjøre nå? Jeg tør ikke legge fra meg tlf når hun er i nærheten og hun kikker stygt på meg hver gang jeg bruker tlf. Lurer også på hva annet hun kan finne på.. 

Anonymkode: 47b9d...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I går fikk jeg ei skyllebøtte av en kollega om hvorfor jeg snakket om henne med andre. Hun har snoket på telefonen min og sett noe jeg har skrevet om henne til ei venninne. Det var ikke noe stygt, men av negativ karakter. Etter hun hadde frest fra seg minnet jeg henne på at det faktisk er hun som har snoket og er det noen som skulle være sur her så var det kanskje jeg - ikke henne. 

Lurer på hva jeg skal gjøre nå? Jeg tør ikke legge fra meg tlf når hun er i nærheten og hun kikker stygt på meg hver gang jeg bruker tlf. Lurer også på hva annet hun kan finne på.. 

Hvorfor har du ikke tastelås? Trodde alle brukte det nå.  Mange år siden jeg hadde telefon uten.

Skrevet
1 minutt siden, Kritt skrev:

Hvorfor har du ikke tastelås? Trodde alle brukte det nå.  Mange år siden jeg hadde telefon uten.

Skjermen var "på" for jeg la den bare fra meg for et par sekunder, men så ble jeg oppholdt i noen minutter. 

Skrevet

For en kollega sjokkert slikt gjør man bare ikke.si til henne at det hun gjorde faktisk er ulovlig og at du er sjokkert over henne!!!!!!! 

Anonymkode: 892d1...c66

• Liker 12
Skrevet

En kollega tar og stjeler telefonen din og går gjennom den? Hva fa..... jeg hadde blitt lynforbannet! Sånt gjør man jo bare ikke. Hvorfor eksploderte du ikke fullstendig på henne?

Den kjerringa kan jo ikke være riktig god i huet.

• Liker 29
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en kollega sjokkert slikt gjør man bare ikke.si til henne at det hun gjorde faktisk er ulovlig og at du er sjokkert over henne!!!!!!! 

Anonymkode: 892d1...c66

Herregud

Skrevet

Må være i helsevesenet dere jobber😅

Anonymkode: 8afb8...10c

• Liker 7
Skrevet

Da går du sporenstreks til personalleder (din) og varsler om dette. Det er helt uakseptabel oppførsel for en ansatt.

Anonymkode: febb4...3bf

• Liker 26
Skrevet

Drama...ikke gidd å snakk til henne mer enn nødvendig mer. 

Anonymkode: 7d69e...820

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst skriv norsk. 

Anonymkode: cc570...e60

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vennligst skriv norsk. 

Siden du tydeligvis lider av mye rart, så skal jeg oversette for deg:

"For en kollega! Sjokkert, slikt gjør man bare ikke, si til henne at det hun gjorde faktisk er ulovlig, og at du er sjokkert over henne!"

Sånn, går det bedre nå? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst skriv norsk. 

Hvilket språk tror du vedkommende har skrevet på?! Greit at det er dårlig tegnsetting i innlegget, men det er definitivt skrevet på norsk og relativt enkelt å forstå!

Anonymkode: 88a4e...6c1

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjermen var "på" for jeg la den bare fra meg for et par sekunder, men så ble jeg oppholdt i noen minutter. 

Da du skrev at du ikke kunne legge fra deg telefonen, hørtes det ut som du ikke hadde tastelås. Jeg ville ikke lagt fra meg telefonen uten lukket skjerm og tastelås noe sted uten tilsyn.

Når det er sagt er det selvfølgelig dårlig oppførsel å snoke i andres telefon, sånt gjør man bare ikke. Men tror jeg ville satt en strek over det, passet på telefonen, og ikke blandet sjefen eller andre inn i det.  

Skrevet

Da legger du igjen tlf i garderoben eller i veska og slutte å bruke den på jobb.  Ikke greit å snoke,  men heller ikke greit å skrive dritt  om kolleger mens man er på jobb.  Har du et problem med den kollegaen så ta det opp med sjefen din eller den det gjelder direkte. Du sladrer ikke til andre om det.  

Anonymkode: d586f...fee

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da legger du igjen tlf i garderoben eller i veska og slutte å bruke den på jobb.  Ikke greit å snoke,  men heller ikke greit å skrive dritt  om kolleger mens man er på jobb.  Har du et problem med den kollegaen så ta det opp med sjefen din eller den det gjelder direkte. Du sladrer ikke til andre om det.  

Anonymkode: d586f...fee

Jeg bruker telefonen i jobbsammenheng, så den må jeg nok ha på meg, du. Jeg skrev som sagt ikke noe stygt, men noe hun selv har sagt som er av negativ karakter og jeg luftet det med ei venninne (som også kjenner henne). Har snakket med sjefen og hen skulle ta det opp, men har ikke nevnt noe om snokingen. 

• Liker 1
Skrevet

Det er helt uakseptabel oppførsel på jobb, og jeg hadde ikke nølt i det hele tatt med å ta det opp med sjefen. Jeg hadde ikke godtatt det der i det hele tatt. Jeg har tastelås på min mobil da, fordi jeg ikke stoler på andre, men om jeg ikke hadde hatt det så hadde det fremdeles vært hennes feil. 

Ingen nåde! Man snoker ikke på telefonen til andre. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Kritt skrev:

Irrelevant. Hvis jeg glemmer å låse bilen og noen stjeler den, så er den andre personen fremdeles en tyv. Ja, man kan ha tastelås (jeg har det), men det er fremdeles kollega som er skurken her.

Anonymkode: 100a3...40c

• Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Du får si til henne at nå kan du i tillegg fortelle alle at hun er en som ikke er til å stole på som snoker i andres private ting...

• Liker 3
Skrevet

Snoking er helt OK når man mistenker at noe er galt. Dette er KG vanligvis veldig samstemt om.

Anonymkode: 813a1...69b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...