Gå til innhold

Happymommysquad på Snapchat


Pampers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert en av de 50 andre snapchatbrukerene med mammaer som har hver sin dag og deler alt av livet sitt. Syntes hele greia er tragisk :link:Finner de dog ikke på snap så vet ikke, men kan jo høres sånn ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt ut av hun som lot 2-åringen sin sitte på fanget til faren i førersete mens de kjørte.. For noe vas, er jo ingen mål og mening med den snapkontoen :-O 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pampers skrev:

Ble satt ut av hun som lot 2-åringen sin sitte på fanget til faren i førersete mens de kjørte.. For noe vas, er jo ingen mål og mening med den snapkontoen :-O 

Seriøst? Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg ble tipset om denne kontoen på Snapchat da jeg nylig er blitt mor. Jeg synes imidlertid det er for mye eksponering av barn.. Jeg trodde det skulle handle mer om hvordan det er å være mor på godt og vondt. Det er ulike mødre som er aktive på diverse sosiale medier som medvirker en dag hver eller mer i uken. Den interiørbevisste bloggeren Marianne Beate og tidligere miss og eks-fotballfrue Hege Tørresdal er blant de som medvirker. Er det flere som følger denne kontoen? Hva synes dere i såfall? 

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg ble tipset om denne kontoen på Instagram da jeg nylig er blitt mor. Jeg synes imidlertid det er for mye eksponering av barn.. Jeg trodde det skulle handle mer om hvordan det er å være mor på godt og vondt. Det er ulike mødre som er aktive på diverse sosiale medier som medvirker en dag hver eller mer i uken. Den interiørbevisste bloggeren Marianne Beate og tidligere miss og eks-fotballfrue Hege Tørresdal er blant de som medvirker. Er det flere som følger denne kontoen? Hva synes dere i såfall? 

Hvis du syns det er for mye eksponering av barn, hvorfor bidrar du til det ved å gjøre andre oppmerksomme på den kontoen? Da er det jo bedre å la den forbigå i stillhet og ikke øke trafikken til den. Jeg hadde ikke hørt om den før du laget en tråd om den og jeg er sikkert ikke alene. 

Ps. Gikk ikke inn for å se, så kan ikke bidra til det du åpenbart ønsker å diskutere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hvis du syns det er for mye eksponering av barn, hvorfor bidrar du til det ved å gjøre andre oppmerksomme på den kontoen? Da er det jo bedre å la den forbigå i stillhet og ikke øke trafikken til den. Jeg hadde ikke hørt om den før du laget en tråd om den og jeg er sikkert ikke alene. 

Ps. Gikk ikke inn for å se, så kan ikke bidra til det du åpenbart ønsker å diskutere. 

Vel.. Den eksisterer jo så det er vel ok å la den komme frem i lyset? Kanskje de medvirkende kan tenke seg litt om før de legger ut noe om barna heretter?

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste som bruker sosiale medier lever vel under en stein og er blinde for virkeligheten, at filmer og bilder kan misbrukes f eks.. Eller er de det? Jeg tror mange er så stolte av sine barn at de viser dem frem her og der uten å tenke seg om. Det er det denne kontoen er et godt eksempel på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontoen har ti innlegg, noen av de er bilder hvor barn er synlige og omtalt med fornavn. Ellers er det megakjedelig "Klikk inn på snappen og se meg snappe, jeg heter Marte og er gift med Espen, bor på Nærsnes og har en sønn som heter Eilif, er utdannet farmasøyt"... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, minister-mio skrev:

kontoen har ti innlegg, noen av de er bilder hvor barn er synlige og omtalt med fornavn. Ellers er det megakjedelig "Klikk inn på snappen og se meg snappe, jeg heter Marte og er gift med Espen, bor på Nærsnes og har en sønn som heter Eilif, er utdannet farmasøyt"... 

Ti? Jeg ser langt flere, men en god del er slettet den siste timen. Tommel opp for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Ti? Jeg ser langt flere, men en god del er slettet den siste timen. Tommel opp for det!

jeg ser ti innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minister-mio skrev:

jeg ser ti innlegg

Det var snodig.. Ser vi på den samme da? happymommysquad med små bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Det var snodig.. Ser vi på den samme da? happymommysquad med små bokstaver.

På instagram happymommysquad_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

På instagram happymommysquad_

Da skjønner jeg.. Ser på snappen jeg. Men nå gjorde du meg oppmerksom på IG-kontoen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Da skjønner jeg.. Ser på snappen jeg. Men nå gjorde du meg oppmerksom på IG-kontoen også.

Ser nå at du skrev snapchat, beklager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, minister-mio skrev:

Ser nå at du skrev snapchat, beklager

Det går fint. :) Endret tittelen nå.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...