Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kvinner. Ser du etter kjæreste, men har ikke fått kontakt med noen enda. Hva gjør det med deg, og i hvilke sammenhenger er du der du kanskje forventer det er en som dukker opp i ditt liv? hvilke andre tiltak gjør du for å vise deg frem? har du avvist en som tok kontakt med deg, og angret etterpå, og tenkt hvorfor var jeg så  hard? 

Har du ringt eller sendt sms uoppfordret til en som du likte veldig godt, hvordan gikk det?

Anonymkode: dbb9d...693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer sender aldri første melding. De tar aldri iniative. De vil ha alt servert. De vil bli sett og forført. Alt er opp til mannen. Han skal spandere, plukke henne opp og behandle henne som prinsesse. Som de i eventyrbøken foreldrene leste til henne da hun hun var liten. De vil ha gentleman fordi de er tradisjonelle. Men samtidig skriker de etter likestilling.

Alle fordelene skal beholdes mens alt det kjipe kan MANNEN ta seg av.

#Womenlogic

Anonymkode: 36d6f...b03

• Liker 4
Skrevet

Forventer ikke at noen skal dukke opp på noen spesiell arena. Kjærligheten skjer når universet vil og ikke alle man møter og får sansen for er ekte kjærlighet eller meningen skal bli en kjæreste heller. 

Når jeg er på jakt etter kjæreste er jeg mye sosial og pynter meg litt ekstra, kikker ekstra mye på mennesker rundt meg og er kontaktsøkende i sosiale settinger i stedet for å bare være fokusert på vennene mine som jeg vanligvis er. Men det beste er å ikke være på jakt, men ta livet som det faller seg og utfolder seg ellers kan det hende man fort tror at den første man får god tone med er en potensiell partner og det stemmer jo ikke, da ender man kjapt i feil forhold om man er for desperat etter kjæreste. 

Ja jeg har avvist mange, og tenkt i ettertid at noen burde jeg ha gitt en sjanse allikevel, men whatever gjort er gjort og spist er spist. J

Ja har mange ganger tatt kontakt med noen jeg likte godt, og noen ganger har det gått bra, andre ganger gått dårlig. Life is a gamble it is what you make it :)

Anonymkode: 2cc49...ec7

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer sender aldri første melding. De tar aldri iniative. De vil ha alt servert. De vil bli sett og forført. Alt er opp til mannen. Han skal spandere, plukke henne opp og behandle henne som prinsesse. Som de i eventyrbøken foreldrene leste til henne da hun hun var liten. De vil ha gentleman fordi de er tradisjonelle. Men samtidig skriker de etter likestilling.

#Womenlogic

#bitter incel som både har misforstått dating, og likestilling xD

• Liker 13
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#bitter incel som både har misforstått dating, og likestilling xD

Traff jeg en nerve?

Hadde dette ikke stemt så hadde du latt være å svare. 

Du har jo forstått dating, du! Driver å diskutere med en anonym mann på KG 

• Liker 5
Skrevet

Har sendt noen meldinger på facebook gjennom årene, i et tilfelle ble det et kjæresteforhold, i et annet fikk jeg aldri svar, i et annet pratet vi litt før det døde ut og ikke ble noe møte.

I motsetning til hva den som skriver lenger oppe, så er jeg en av de kvinnene som alltid tar initiativ først. Jeg er en type person som liker å hoppe uti ting, og jeg har som regel ingen tid å miste så jeg bare gjør det jeg føler for. 

Anonymkode: fa03c...53f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff jeg en nerve?

Hadde dette ikke stemt så hadde du latt være å svare. 

Du har jo forstått dating, du! Driver å diskutere med en anonym mann på KG 

Nei, du bare dreit ut deg selv. Det er naturlig å svare på noe som er usant for å påpeke det usanne. Drive å sutre på nettet om damer er det kun menn som ikke drar damer som gjør. Bedre lykke neste gang 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du bare dreit ut deg selv. Det er naturlig å svare på noe som er usant for å påpeke det usanne. Drive å sutre på nettet om damer er det kun menn som ikke drar damer som gjør. Bedre lykke neste gang 

Ja, du drar jo mange menn? Derfor er du her å sender dritt til alle menn som snakker ut. Tror ikke akkurat det står en lang kø med menn å venter på deg. Spis opp 2 liters isen din å se folk forelske seg på tv du mens du ligger i sofaen i pysjamasen din og gråt deg til søvne etterpå

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du drar jo mange menn? Derfor er du her å sender dritt til alle menn som snakker ut. Tror ikke akkurat det står en lang kø med menn å venter på deg. Spis opp 2 liters isen din å se folk forelske seg på tv du mens du ligger i sofaen i pysjamasen din og gråt deg til søvne etterpå

Awwww så bitter :troest:

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

#Womenlogic

Normen har jo på en måte alltid vært sånn da...det er jo faktisk først nå dette endres.

Kvinner jobber og betaler også. Vi tar iniativ og kan kose oss med menn. Vi trenger ikke å få noe servert fordi vi fikser det selv.

Hvis du er en fyr som lar dama di behandle deg som du skriver så må jeg bare beklage på dine vegne fordi du er den lydige bikkja du er..

Skrevet

#Womenlogic

Største tullet jeg har hørt. Du høres ut som en bitter incel. 

• Liker 8
Skrevet

#Womenlogic

Jeg sendte første melding til mannen i starten. Vi forførte hverandre like mye, og vi betalte like mye. Så du drar jo alle over en kam uten grunn. 

Er du en mann som kvinner vil ha så tar de kontakt, er du ikke det så skylder du tydeligvis på alle kvinner og ikke deg selv? 

#dinlogikkerelendig

Anonymkode: 4842f...4c6

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, OPIgirl skrev:

Å kalle noen Incel hver gang de kritiserer "Status Quo" er som å argumentere med "nei du har feil din dustemikkel/prompehode"

Jeg har datet 50+ damer siste 2 år, og kan si at det han sier stemmer. Så godt som ingen damer tar initiativ, de vil ha både i pose og sekk. De eskalerer aldri noen ting, de er passive, OG de vil ha alle fordeler som kvinnestatus gir, men klager når det er minste ulikhet mellom kvinne og mann som går til mannens favør. 

Det verste er at jeg vokste opp uten noen mannlige forbilder som kunne lære meg hvordan ting fungerer. Jeg så på Hollywood filmer, og trodde det var sannhet. I filmene så er det ALLTID jenta som går for første kyss, jenta som eskalerer ting ,jenta som inviterer inn på "en kopp kaffe". I virkeligheten så kommer man til å dø som en jomfru hvis man venter på at jenta skal gjøre NOE SOM HELST. De første årene av mitt datingliv var forferdelig, jeg kunne ikke forstå hvorfor ingenting noensinne skjedde. 

Anonymkode: 2687e...ae7

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kalle noen Incel hver gang de kritiserer "Status Quo" er som å argumentere med "nei du har feil din dustemikkel/prompehode"

Jeg har datet 50+ damer siste 2 år, og kan si at det han sier stemmer. Så godt som ingen damer tar initiativ, de vil ha både i pose og sekk. De eskalerer aldri noen ting, de er passive, OG de vil ha alle fordeler som kvinnestatus gir, men klager når det er minste ulikhet mellom kvinne og mann som går til mannens favør. 

Det verste er at jeg vokste opp uten noen mannlige forbilder som kunne lære meg hvordan ting fungerer. Jeg så på Hollywood filmer, og trodde det var sannhet. I filmene så er det ALLTID jenta som går for første kyss, jenta som eskalerer ting ,jenta som inviterer inn på "en kopp kaffe". I virkeligheten så kommer man til å dø som en jomfru hvis man venter på at jenta skal gjøre NOE SOM HELST. De første årene av mitt datingliv var forferdelig, jeg kunne ikke forstå hvorfor ingenting noensinne skjedde. 

50+ dater på 2 år? 😳

Damene lukter jo desperasjonen på mils avstand og skygger banen fortere enn svint og jeg skjønner dem godt.

Hva med å slappe littegrann av?

Anonymkode: 59625...d97

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet du eksakt grunn til at de feks ikke eskalerer? Kan det være noe du sier eller gjør som gjør henne usikker på om du liker henne?

Jeg vet feks at noen gutter tester jenter om de er sjalu ved å snakke om andre jenter. La oss si du er jenta da og du liker gutten, men han snakker om andre jenter. Normalt vil man tenke at "han er ikke interessert i meg", men du har seff de som trigges av dette og ser på det egentlig som en konkurranse mot andre kvinner, men egentlig ikke om deg spesifikk.

Har du spurt deg selv hvorfor enkelte ikke tar iniativ og er passive? Kan det være at vi har lært at vi skal være tilbakeholdne og blyge? Har ikke det også vært en norm i altfor lang tid?

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken slått deg om at du dater feil kvinner? 

Stor feil av menn å bare velge de flotteste modelldamene fordi mennene mener de fortjener en glamourbabe. Prøv å date helt vanlige damer, vær hyggelig og imøtekommende, by litt på deg selv og ikke ha hastverk, og du vil kanskje bli overrasket.

Anonymkode: 5eb2f...0d8

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, OPIgirl skrev:

Menn begynner å forstå hvordan damene fungerer. De damene som blr trigget her og liker de stygge kommentarene til hun over her uten at jeg har vært personlig må ta en kikk i speilet. Er dere redd for å miste fordeler? 

Betal for kaffen din sjææææl

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du gå etter en spesiell type damer, eller så er de bare ikke så interesserte.

Når jeg møtte min samboer var han ikke spesielt på jakt etter ett forhold, så da ble det helt naturlig at jeg sjekket opp han. Vi fordelte det der ifra ganske likt.

Jeg tok initiativ til de første datene, han tok initiativ til det første kysset. Og ettersom tiden gikk ble det også jeg som spurte om vi skulle være et par (dog noe mumlende og rødmende gjemt bak ei pute). Etter det var det han som tok initiativet til at vi skulle bo sammen. Og jeg til at vi skulle stifte familie.

Og jeg har med egne øyne sett mine venninner sjekke opp menn på byen ganske mange ganger. Damer jobber jo for de mennene de vil ha de også, for selv om vi kanskje oftere opplever beilere, er det langt ifra alltid at det er de samme som de vi vil ha.

Men så anser jeg selv ikke sjekking og flørting som kjipt da. Synes det er noe av det morsomste og mest nervepirrende med det å være singel. Sitte med venninne og prøve å manne seg opp til å gå bort til kjekkasen ved det andre bordet. Det er kjempegøy.

Anonymkode: 95653...a4e

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn begynner å forstå hvordan damene fungerer. De damene som blr trigget her og liker de stygge kommentarene til hun over her uten at jeg har vært personlig må ta en kikk i speilet. Er dere redd for å miste fordeler? 

Betal for kaffen din sjææææl

Hvor møter du kvinner og faktisk snakker med dem, slik at du "vet" dette?

Alle kvinner jeg kjenner splitter regninga, skrur opp møblene selv og er medeiere på huset, mens de blør 1/4del av året og strutter rumpa i høye hæler. Norske kvinner er bare fantastiske og jeg er så kry over alle jeg kjenner❤ jeg skulle ønske jeg kunne si det samme om menn i mitt liv, men, selv om jeg elsker dem og ikke kan leve uten dem, så er de så hjelpesløse i mange situasjoner. En kompis hadde forkjølelse, og medisinen hans var hjemmebrent og schweppes, mens han satt i shorts midt på vinteren. Altsåååå.... Og så har du broren min som kommer innom mor hver 17. Mai for at hun skal stryke skjorta hans? Og min far som ikke kan diskutere logistikk rundt det å selge brukte ting på nett fordi "det er så stress". Men menn er avslappende å være med, morsomme og lojale, og det må også feires! La oss heie på hverandre etter vi har fått ut litt frustrasjon. Ingen nytte i å splitte kjønnene! 

Anonymkode: fa03c...53f

• Liker 4
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor møter du kvinner og faktisk snakker med dem, slik at du "vet" dette?

Alle kvinner jeg kjenner splitter regninga, skrur opp møblene selv og er medeiere på huset

Har fortsatt ikke møtt en kvinne under 30 som har skiftet en lyspære selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...