Gå til innhold

Masteroppgaven føles uoverkommelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går master på deltid så begynte med masteroppgaven i høst og skal levere nå i vår. Kom greit i gang men nå har motivasjonen virkelig dalt og jeg føler det som uoverkommelig å bli ferdig. 

Jeg jobber 100% ved siden av og er gravid. Terminen er en stund etter muntlig forsvar. Jeg har vært mye i dårlig form hittil i graviditeten så føler egentlig at det er mye av årsaken til at jeg ikke har hatt overskudd til å sitte med oppgaven om kveldene etter jobb. Men jeg må bare komme i gang.

Har forsøkt å lage plan der jeg skal lese så og så mye på bestemte dager eller skrive så og så mye men det skjærer seg nesten alltid. Jeg sliter med å finne teori jeg føler er på et høyt nok nivå og sliter med å skrive noe godt ut av teorien. Føler alt blir veldig middelmådig. Vi skriver masteroppgave i gruppe og partneren min stresser fremdriften selv om vi har gjort ca like mye. Er nødt til å ha ferdig teori for å kunne starte datainnsamling og nå begynner det å haste.

Har dere noen tips til å komme videre i situasjonen? Har allerede brukt 6 timer veiledning og har da bare 6 timer igjen så ønsker å spare det til senere egentlig. 

Anonymkode: 427df...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvordan går/gikk det?

Anonymkode: d025b...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...