AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Hei på min jobb på jeg sende mail hver dag ved sykdom. Jobber som konsult i en ambassade Så hver dag har jeg sendt " hei jeg er syk idag" "Hei jeg er fortsatt syk dessverre " " hei er syk og.kommer ikke på jobb " Har liksom godt tom for hva jeg skal skrive imorgen. Har lege time på onsdag.. noen forslag til hva jeg kan skrive imorgen og samtidig ta.med at jeg skal til legen på onsdag? . ( jeg bor i utlandet her kan man være syk i en uke uten sykemelding så vær så snill ikke heng dere oppi akkuratt det) Anonymkode: 86cb0...809
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 «Er syk enda og har legetime onsdag, kommer derfor ikke på jobb før tidligst torsdag»?! Anonymkode: ec884...400 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: «Er syk enda og har legetime onsdag, kommer derfor ikke på jobb før tidligst torsdag»?! Anonymkode: ec884...400 Dette, eller "Er syk enda og har legetime onsdag. Kommer tilbake med informasjon etter legetimen." (Siden vi ikke vet hva sykefraværet skyldes, eller om TS vil bli sykemelt etter legebesøket.) Anonymkode: 61f1f...1f1 2
SoWhat? Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Det blir mye "syk". Skriv at du dessverre fremdeles ikke er frisk, men at du har fått legetime onsdag, og at du gir nærmere beskjed etter å ha vært der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå