Gå til innhold

Leah Isadora Behn er blandt oss!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes ikke de passer sammen. Leah er fint, men Isadora er jeg litt usikker på...

Gjest Anonymous
Skrevet
synes jeg hører den godeste ari:" dzzzu märta' date=' hva med.... Llleahh Izzzzadora..."[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Synes Leah er fint, men Isadora? Forbinder det bare med sminke jeg altså...

Skrevet

Leah synes jeg er nydelig - vurderte det sterkt da jeg selv fikk tulla mi. Isadora er litt tungt synes jeg - og jeg tenker også på make up! :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kjempe fine navn på begge barna :-)

Gjest Gitte
Skrevet

hehe jeg kom over no morsomt her... betydningen av de to navnene.... en goood venninne av meg fikk nettopp baby som heter leah forresten, gjett om jeg skal fortelle det til hu.. men here it goes;

leah - Gal ku

Isadora - sendt fra himmelen

Leah Isadora = Gal ku sendt fra himmelen...

funny? i think so

Gjest Formosiss
Skrevet

Høhø, Gitte. Det er faktisk vill ku da, ikke gal ku ;-)

Skrevet

Syns det var et fint navn jeg! :)

Gjest manic
Skrevet

Ingen star wars fantaster her?

Synes navnet minner veldig om princess Leia ;)

Fint navn!

Gjest seroxata
Skrevet

enda en unge? visste ikke hun var gravid nesten... pfff

Skrevet

Leah er jo poppis og ikke så kontroversielt akkurat (borsett fra at det betyr vill ku)... :fnise:

Isadora høres vel dessverre litt "billig" ut i mine ører da men... :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ingen star wars fantaster her?

Synes navnet minner veldig om princess Leia ;)

Fint navn!

Vel, du kan trøste deg med at barnet uansett ikke får en prinsessetittel - og derfor er ALLE landets Leah'er like mye kopier :)

Gjest skindeep
Skrevet
hvem bryr seg?

Du måtte ha brydd deg litt, siden du har klikket innpå denne tråden... :roll:

Gjest JennyK
Skrevet

Jeg likte ikke navnet...

Leah er vel et OK navn, men det er veldig "in" for tida. Jeg trodde de ville bruke et litt mer holdbart navn, ikke et motenavn.

Isadora er vel et av de latterligste navnene jeg vet om. Det minner meg altfor mye om det sminkemerket. Ikke er det pent heller. Det er greit med spesielle navn, men Leah Isadora minner meg om et navn en amerikansk Hollywood-familie ville ha valgt.

Jeg synes Maud er et pent navn, men de andre navnene i familien Behn kan du faa billig av meg. Snakk om elendige navnkombinasjoner.

Skrevet

Ikke pent! Uff og uff for en kombinasjon... Synes det klinger litt "aliasnavn".

Gjest Litjmæ
Skrevet

Egentlig bryr det meg midt på ryggen hva andre kaller barna sine, enten de er kjente eller ukjente, navnet skjemmer ingen heter det jo, men jeg skal innrømme at jeg fikk meg en liten latter da jeg hørte at Leah betyr vill ku ja...

Vet ikke helt hva de prøver å signalisere med Isadora, men ordet pretensiøst comes to mind...

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper mange av dere sjekker ut hva omgivelsene mener før dere bestemmer navn på barna deres! Trasig å få høre det som blir sagt her. Eller velger dere "safe" navn??

Synest navnet er ok, ikke noe man kan mobbe for, så da er det vel greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...