Gå til innhold

har målt penisen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

19.2 cm

Jepp :)

Anonymkode: 4e8ac...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var kjipt. Kjedelig å alltid måtte være veldig forsiktig og sjelden kunne være helt inne i dama da.

Det går nok fint på en måte allikevel da, ikke vær for bekymret :)

Anonymkode: 80c61...a82

• Liker 17
Skrevet

Godt gjort å få med 2 mm. 😁

Anonymkode: 74f9a...6ae

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt gjort å få med 2 mm. 😁

Anonymkode: 74f9a...6ae

Haha ja, ikke litt over 19cm, men 19.2cm 😂👍

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det var kjipt. Kjedelig å alltid måtte være veldig forsiktig og sjelden kunne være helt inne i dama da.

Det går nok fint på en måte allikevel da, ikke vær for bekymret :)

nå liker jo dere kvinner litt stor kuk da. hehe men dere skal liksom nekte litt. viktig å være litt hard to get og ikke gi gutta kred. i know the game. du tror ikke jeg har hørt gjennom hele vgs det samme eller? :)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nå liker jo dere kvinner litt stor kuk da. hehe men dere skal liksom nekte litt. viktig å være litt hard to get og ikke gi gutta kred. i know the game. du tror ikke jeg har hørt gjennom hele vgs det samme eller? :)

Stor kuk kan være deilig ja, men over 19 cm blir for langt, det gjør fort vondt når den bunner og man kan ikke slippe seg løs på samme måte som ved en som er litt over gjennomsnittet på 15-16 f.eks. Tykkelsen teller også mye mer når det kommer til hvor deilig det kjennes. Lang og tynn er den verste kombinasjonen..

Meen..det du skriver i setning 2, 3 og 4 er såpass hjernedødt og sleazy at du ikke ville ha kommet i nærheten av å få prøvd den på meg til å begynne med.

Setning 5 skjønner jeg ikke noe av. Du har hørt hva fra hvem?

• Liker 13
Skrevet

Perfekt

Anonymkode: 87e33...24a

Skrevet

hehe jeg mente at det er mange som sier akkurat det samme som deg. Fordi dere må holde dere litt "innenfor normalen" fordi det er litt "forbudt" å innrømme at dere har lyst på stor kuk. Du og alle på skolen som har sagt det samme. :)

Skrevet

Du må jo måle omkretsen også, er jo den som er viktig.

Anonymkode: a9d56...e1a

• Liker 5
Skrevet

Er den som en blyant liksom? 😂

• Liker 5
Skrevet

Helt oppriktig: kjenner ingen kvinner som faktisk vil ha en på 19+cm. Det ser estetisk fint ut, men er ubehagelig når det bunnes under sex. Omkrets på penis skal være stor, ikke lengden. 

Anonymkode: 2f16f...5a5

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo måle omkretsen også, er jo den som er viktig.

Og tykkelsen. På lommeboka 😜

Anonymkode: ae41a...214

• Liker 5
Skrevet

Så flink du er, det er ikke alle som får til å måle den. Og ikke minst kult at du målte den i dag! 

Anonymkode: 6e435...14b

• Liker 9
Skrevet

Slikt selvskryt er morsomt å lese når man tenker på hvor mye vi mannfolk liker å overdrive. Det gjøres når vi forteller om størrelsen på fisken vi fanget, motorstørrelser og bredde på dekkene på bilen🤣. Jeg tenker her at vedkommende har lagt til 3-5 cm for «good measure» eller så har han målt fra rompehullet, over ballene og frem til hjelmen.

God forsøk ihvertfall, du fikk meg til å le.

• Liker 15
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omkretsen er vesentlig viktigere. Skjeden har bare en viss dybde, for lang er bare vondt. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe jeg mente at det er mange som sier akkurat det samme som deg. Fordi dere må holde dere litt "innenfor normalen" fordi det er litt "forbudt" å innrømme at dere har lyst på stor kuk. Du og alle på skolen som har sagt det samme. :)

Nettopp..jeg (og andre kvinner) sitter på KG og later som om vi ikke liker kjempelange peniser, fordi vi ikke tør å innrømme det når vi er anonyme på internett. Hvorfor i huleste skulle jeg gjøre det? Veldig logisk tankegang du har der. hvorfor skulle jeg være flau over å like store kuker hvis jeg gjorde det?

Men som Merovingian skriver mistenker jeg at du har lagt på noen cm for å skryte, og så bomma du når det viste seg at kvinner flest ikke liker å få vondt i livmortappen.

Så ta det med ro, du har sikkert en normal kuk, kanskje til og med litt over gjennomsnittet. Fint for deg! Bare så synd at det du skriver og måten du skriver på virker frastøtende på de fleste kvinner. Håper du fremstår som mindre ekkel i virkeligheten! :)

• Liker 8
Skrevet

Gratulerer :P (eller hva du nå vil at man skal si)

Du er vel stolt av det, antar jeg - siden du måtte poste innlegg om det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

19.2 cm

Jepp :)

Husk at du skal måle fra oversiden. Ikke fra kneet.

Anonymkode: 17387...285

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...