Gå til innhold

Ice White!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest black star!!

heisann. Tenkte bare jeg skulle si hei jeg.

Leste du skrev t du hadde lagt på deg, og at de rundt deg sa at du var blitt så fin. Godt å høre at du har klart å legge på deg, og håper du klarer eller tør å beholde den vekta.

Du har også skrevet at du fikk forbud mot å trene. Hvor lav bmi hadde du da? bare lurer fordi jeg ble faktisk anbefalt av legen min å trene, både med tanke på å legge på meg og styrke beinmasse som som har blitt lav. Da hadde jeg en bmi på omtrent 14. Har du målt beinmassen din? hvis ikke bør du gjøre det, for du vet den synker når man blir tynn og man kan utvikle benskjørhet. Du kan få medisiner for det, og så bør du ta kalktabletter. Men det gjør du kanskje.

Håper du har det fint for tida, og at du ikke sliter deg helt ut. Husk at du trenger pauser ! :)

klem fra Black Star

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei du!

Ja, jeg fikk forbud mot å trene, fordi jeg trente spinning og annen slags fettforbrennende trening... Derfor gikk jeg bare ned i vekt. Jeg hadde vel nærmere 13,5 i BMI tror jeg.... Jeg ble innlagt en liten stund da jeg var 149 cm og 25 kg for to år siden (hadde en BMI på 11), og da fikk jeg ikke lov til å gå ut, rydde, sykle, leke med katten min osv. fordi det forbrente for mange kalorier. Så jeg tror det var lurt av legen å nekte meg det, i og med at jeg hadde en veeeldig lav puls. Det er merkelig, for jeg har kanskje spist mer og mer for hver mnd som har gått, men det er først nå jeg har begynt å legge på meg. Jeg tror ikke at jeg har benskjørhet, var ikke så tynn.

Takk for at du bryr deg.. :) Jeg tror nok jeg skal klare å holde meg på over 35 kg i hvert fall.. Hvis ikke det kommer flere nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black star!!

jo du var så tynn! jeg har aldri hatt en bmi på under 13, men likevel har jeg tapt masse benmasse, så du som har vært nede i 11 har garantert tapt mye. Jeg anbefaler deg å sjekke det. Så kan legen gi deg hormon piller..for jeg antar du ikke har mens og dermed lav østrogen produksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...