Gå til innhold

Når flyttet du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å fordype meg litt, er det greit å bo hos foreldrene når enn er 20?  Jeg jobber deltids så jeg får jo litt inn, men ikke nok til å kunne flytte ut imorgen om jeg så ville. Jeg tok lappen for ikke så lenge siden så jeg sparer jo opp etter den, men har 2 foreldre som maser mange ganger i uken om når jeg skal flytte ut.

Anonymkode: 8d1f8...c36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter videregående. Da bør man enten komme seg ut i studier og få lån/stipend, eller jobbe fulltid slik at man kan bo for seg selv. 

Anonymkode: 2716b...3de

• Liker 6
Skrevet

Jeg flyttet ut året jeg begynte på vgs. 

Skrevet

17 år, når jeg ble lærling. 

Anonymkode: 232cf...e50

Skrevet

Da jeg var 15, ble 16 senere det året. Kunne aldri bodd hjemme som 20-åring 😛

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var ferdig på videregående og dro for å studere, var akkurat fylt 20 (tok et ekstra år på vgd).

Anonymkode: 0c0e6...977

Skrevet

20. Jobbet da et år, før studier. 

Anonymkode: e6843...c62

Skrevet

Jeg var 19. Søsknene mine var 16. Ingen av oss ble presset til å flytte ut, men det var naturlig med tanke på videre skolegang.

Anonymkode: 5b797...65a

Skrevet

Jeg var 16, kom hjem igjen som 19-åring og skal bo her til jeg er 20 1/2. 

Anonymkode: 00969...101

Skrevet

Jeg var 21, først da hadde jeg god nok råd..

Anonymkode: 04afc...1fd

Skrevet

17, gikk på VGS. 

Anonymkode: 520f6...767

Skrevet

19 år. Bodde for meg selv til jeg var 23. Da ble jeg akutt syk og måtte opereres. Jeg flyttet «hjem» til foreldrene mine og kjemper fortsatt med fysisk helse. Jeg er 26 år. Det går fremover altså! Gleder meg til å bli frisk nok til å gjøre ting selv, og å bo for meg selv igjen. 

Anonymkode: 61cbc...445

Skrevet (endret)

Jeg var 16år. Flyttet ut fordi det ble litt mye for meg med 3timers busstur til sammen (til og fra vgs) hver dag.

Lillebroren min bor enda hjemme (18) og kommer nok til å bo hjemme til han er ferdig med vgs neste år. Men min mor kan fortelle at han nesten aldri er å se likevel da. Bor vel minst like mye hos kjæresten selv om det ikke er hans formelle bosted.

Jeg synes det er helt greit å bo hjemme som 20åring. Men ville nok da forventet at man har en plan på når og hvordan man skal få til å flytte i fremtiden.

Endret av heipådegsann
Skrevet

18. Jeg kunne fint bodd hjemme både på vgs og under studier, men jeg var lei av mamma og en lillesøster på 4 år. Ville ha fred. 

Anonymkode: 17175...3c8

Skrevet

Flyttet ut da jeg var 19 for å studere i et annet land.

Skrevet

16 år var jeg.

Anonymkode: 1755d...950

Skrevet (endret)

Var 20 år når jeg flyttet hjemmefra

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

16, men var for tidlig, var umoden.

Anonymkode: 482cb...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...