AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Hei! Tok en urinstiks som måler protein, leukocytter, nitritt, glukose og blod. Står litt ulik tid på når de ulike feltene skal leses av, og jeg lurer på hvor nøyaktig man skal være. På prøven for blod står det 60 sek. Hvor lenge etter er resultatet gyldig da, noen som vet? Fra 1 min til 2 min, gikk denne prøven fra å være ca negativ, til positiv. Kan jeg stole på den? Noen som har mer peiling enn meg? 🙂 Anonymkode: 0041e...efa
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tok en urinstiks som måler protein, leukocytter, nitritt, glukose og blod. Står litt ulik tid på når de ulike feltene skal leses av, og jeg lurer på hvor nøyaktig man skal være. På prøven for blod står det 60 sek. Hvor lenge etter er resultatet gyldig da, noen som vet? Fra 1 min til 2 min, gikk denne prøven fra å være ca negativ, til positiv. Kan jeg stole på den? Noen som har mer peiling enn meg? 🙂 Anonymkode: 0041e...efa Vil tro den er positiv:) Anonymkode: d8a48...134
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tok en urinstiks som måler protein, leukocytter, nitritt, glukose og blod. Står litt ulik tid på når de ulike feltene skal leses av, og jeg lurer på hvor nøyaktig man skal være. På prøven for blod står det 60 sek. Hvor lenge etter er resultatet gyldig da, noen som vet? Fra 1 min til 2 min, gikk denne prøven fra å være ca negativ, til positiv. Kan jeg stole på den? Noen som har mer peiling enn meg? 🙂 Anonymkode: 0041e...efa Den typen selvtester er høyst usikre og ikke til å stole på. Men skal testen ha den minste verdi, så må testene leses av når klokka ringer for hver og en test. Anonymkode: a08c0...ea1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå