Gå til innhold

Lese av urinstiks /selvtest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Tok en urinstiks som måler protein, leukocytter, nitritt, glukose og blod. Står litt ulik tid på når de ulike feltene skal leses av, og jeg lurer på hvor nøyaktig man skal være. På prøven for blod står det 60 sek. Hvor lenge etter er resultatet gyldig da, noen som vet? Fra 1 min til 2 min, gikk denne prøven fra å være ca negativ, til positiv. Kan jeg stole på den? Noen som har mer peiling enn meg? 🙂

Anonymkode: 0041e...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Tok en urinstiks som måler protein, leukocytter, nitritt, glukose og blod. Står litt ulik tid på når de ulike feltene skal leses av, og jeg lurer på hvor nøyaktig man skal være. På prøven for blod står det 60 sek. Hvor lenge etter er resultatet gyldig da, noen som vet? Fra 1 min til 2 min, gikk denne prøven fra å være ca negativ, til positiv. Kan jeg stole på den? Noen som har mer peiling enn meg? 🙂

Vil tro den er positiv:)

Anonymkode: d8a48...134

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den typen selvtester er høyst usikre og ikke til å stole på. Men skal testen ha den minste verdi, så må testene leses av når klokka ringer for hver og en test.

Anonymkode: a08c0...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...