Gjest Pernice Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Vel, overskriften sier sitt☝️ Selv bruker jeg fritiden på å frivillig arbeid i røde kors og klarinettspilling i korps. Har egentlig lyst til å prøve en ny hobby/fritidsaktivitet men finner ikke noe som fenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Sitte i sofaen og se på serier på mobilen. Lese bøker. Trene. Være med familie. Gjøre husarbeid, lage mat, bake. Kjøpe ting. Anonymkode: 565ed...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Er også frivillig i Røde Kors! Og så driver jeg med politikk og prøver å bli kvitt kapitalismen til fordel for noe mer rettferdig, økonomisk fornuftig og humant. Fint å ha hårete mål 😜 Leser mye økonomisk og politisk stoff, bøker og artikler. Ser en serie i ny og ne. Tråler gjennom tungnemme dokumenter fra kommunen, statlige lover, innspill fra diverse organisasjoner osv i forkant av kommunevalget til høsten. Anonymkode: 839eb...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Del Skrevet 28. januar 2019 Til vanlig i fritiden min (= ikke på jobb) er jeg mamma. Matlaging, hjelp med lekser, kjøring, rydding og vasking. Er jeg heldig får jeg vært på yoga to ganger i uken. Når ungene har lagt seg blir det mye avslapping foran TV eller nettsurfing (=KG). Nå er jeg i permisjon og får trent på formiddagen, leser litt bøker, pusler litt med håndarbeid, går turer, lærer meg litt kokkelering og baking. Permisjon er bare helt herlig:) Så mister jeg all fritid når jeg begynner på jobb igjen, men sånn er det å ha små barn. Det blir tid til det igjen når de blir større. Anonymkode: 19d31...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 28. januar 2019 #5 Del Skrevet 28. januar 2019 Øl og dataspill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Del Skrevet 28. januar 2019 Matlaging, trening, lange måltider med mannen, ta unna ting i huset, litt surfing på nett og youtube. Kunne tenkt meg flere hobbyer. Har ikke ro nok til å se TV eller lese en bok i timesvis. Så har en tendens til å ta unna jobbmail, omorgansiere kjøkkenskap, gå gjennom alle klærne mine, gå løs på et større prosjekt som maling/møbelkjøp..... hver gang jeg har tid til overs. Anonymkode: be608...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #7 Del Skrevet 28. januar 2019 23 timer siden, Pernice skrev: Vel, overskriften sier sitt☝️ Selv bruker jeg fritiden på å frivillig arbeid i røde kors og klarinettspilling i korps. Har egentlig lyst til å prøve en ny hobby/fritidsaktivitet men finner ikke noe som fenger Forskjellige telle-tråder her på Kvinneguiden! Eller jeg henger en del på andre debatt-forum... Anonymkode: 92065...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Del Skrevet 31. januar 2019 Noen dager føler jeg at jeg ikke har gjort noen verdens ting, de dagene har jeg som regel brukt på gaming, strikking, tur med bikkja, trykke på mobilen og generell avslapping. Tv ser jeg lite på. Anonymkode: 2b6a7...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 1. februar 2019 #9 Del Skrevet 1. februar 2019 Når jeg har barnefri blir det trening,fjelltur eller å være med venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. februar 2019 #10 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Har jakthund, type energisk adhd-hund, så mye av fritiden går naturlig nok med til den. Er mye ute på tur, drar ofte på fisketurer når det er vær til det, jakt om høsten, fjellturer. Er også innom treningssenteret 3 ganger i uka Ellers så liker jeg å lese. Særlig nå på denne årstiden, benker meg foran peisen i godstolen med ei bok og en kopp te. Jeg prøver å strikke litt, men der skorter det ofte på tålmodigheten. Endret 1. februar 2019 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. februar 2019 #11 Del Skrevet 3. februar 2019 Frivillig arbeid, reise, lese bøker, se tv-serier, bullet journal, tegning, brodering, trene og baking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 3. februar 2019 #12 Del Skrevet 3. februar 2019 Hund, hund, hund og hund. Jeg har ingen venner så ja dagene består av hund og jeg er bare sammen med dem bortsett fra når jeg er på besøk hos mamma og pappa eller er på kjøpesentre eller handler mat. Eller er hos legen, psykiatrisk sykepleier eller støttekontaketene. Har vell ikke så mye å gjøre. Jeg finner heller ingen andre hobbyer heller. Prøver å se serier eller filmer men konsentrasjonen og hukommelsen min er elendig så jeg får ikke med meg handlinga. Ofte så dukker det opp en person og jeg aner ikke hvem det er så det er ganske kjedelig det der. Det å lese bøker er enda værre. Jeg kan heller ikke lese i aviser da jeg bare blir redd av det og ikke husker jeg så mye av det heller. Umulig å få med meg noe politikk eller religion eller historie også siden det aldri fester seg i huet mitt. Men husker jo sånne store ting som det grusomme på Utøya og regjeringa i Oslo og sånn da men det er det eneste jeg husker også så ja det er veldig flaut og pinlig å ikke få med meg noe. Ønsker at hukommelsen og konsentrasjonen min var bedre så kunne jeg lært meg ting eller brukt tid på ting for å få tiden til å gå. Har store fritidsproblemer og er også mye på nettet for å få tiden til å gå selv om tida har stoppa helt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 4. februar 2019 #13 Del Skrevet 4. februar 2019 Husarbeid, oppfølging av datteren min, administrere medisiner, lage mat, handle, klubb en gang i blant. Ellers lese litt, se på nyheter på tv. Lese aviser, altså ikke så spennende ting akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Del Skrevet 4. februar 2019 Barna, bøker, netflix, mat, kaffebesøk, spasersturer. Og litt KG da. Anonymkode: 0e342...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2019 #15 Del Skrevet 4. februar 2019 Ungene, trening, bøker og hekling. Henger litt med mannen også innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 4. februar 2019 #16 Del Skrevet 4. februar 2019 Trening, korps, politikk, strikking og oppfølging av barnas aktiviteter. Er også medlem i det lokale menighetsrådet + leder i FAU, så det blir altfor mye møtevirksomhet....... men jeg har det helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå