Severin Skrevet 28. januar 2019 #41 Del Skrevet 28. januar 2019 Ikke tenk noe mer på det: vondt er det, men man bør gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #42 Del Skrevet 28. januar 2019 Merkelig hvor fort verden går videre, merker allerede i dag at jeg egentlig ikke bryr meg noe særlig lenger:) Anonymkode: dd576...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #43 Del Skrevet 28. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I skriveformen du har her, kan du komme frem som en smule umoden, var nok bare derfor personen spurte men det betyr bare så enkelt som at du ikke er hennes type.. Jeg skjønner ikke helt hva det ikke er å skjønne? 😅 ikke overtenk så fryktelig, da kommer du til å bli gal i datingverdenen. Anonymkode: b9e1b...8aa Altså, TS' språklige ferdigheter er virkelig ikke noe å klage på i denne tråden, han skriver langt bedre enn deg, som ikke engang bruker stor forbokstav i starten av setninger. On topic: Jeg ville heller ikke brukt så mye energi på dette, TS, selv om jeg skjønner at det er pinlig å bli avvist. Men de fleste som prøver lykken vil bli avvist noen ganger før de får napp. Dette var ikke dama for deg, hun leter etter noe annet (det kan være utseendemessig eller personlighetsmessig eller hva som helst), men om du fortsetter å gi av deg selv så vil en annen dame respondere positivt. Hvis dette viser seg å bli et mønster, så får du heller skrive en ny tråd, og så kan vi se på hva som muligens kan være årsaken. Anonymkode: 27fe5...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #44 Del Skrevet 28. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror nok du har rett. Rett og slett manglende tiltrekning. Jeg burde kanskje prøve å være littt morsommere, noe jeg egentlig har i inventaret, men har blitt så misantropisk at det har fordunstet kanskje. Anonymkode: dd576...cd9 7 timer siden, Emblja skrev: Folk er forskjellige, jeg likte deg bedre når du skrev IRL og life sucks 😂 Jeg er helt uenig, jeg elsker når folk skriver godt og med bredt ordforråd slik TS gjør der, det forteller meg at vedkommende er skarp i hodet og er glad i å lese. Sånt smitter på språkføringen. Har vanskelig å tro at en sånn type mann vil gå singel for alltid, det bruker å være en slager hos mange kvinner. Anonymkode: 27fe5...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #45 Del Skrevet 28. januar 2019 Om man sjekker noen opp, så vil dette skje. Jeg har alltid kunnet bruke unnskyldningen «jeg er opptatt» - så har heldigvis sluppet unna når jeg har vært singel og uinteressert i noe mer. Men en sjelden gang er enkelte litt i overkant freidige, og spør «men hvis du var singel, ville du hatt sex med meg da» - og jeg bare 😬......Noen ganger er jo de man ikke er interessert i der at man tenker «dette er en attraktivt og hyggelig person, men jeg er ikke interessert. I andre tilfeller, som ved denne vedkommende, så var jeg OVERHODET ikke seksuelt tiltrukket på noen som helst slags måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å ligge med ham - selv om jeg jo ikke har noe mot vedkommende. Man kommer best ut av det ved å ikke spørre mer, og være hyggelig etterpå. Da kan man nemlig bli anbefalt videre til andre - det har jeg gjort Anonymkode: a9b38...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå