Gå til innhold

Ble avvist. Hva var grunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg la an på ei dame som er bekjent av meg. Det skjedde IRL og det var bare oss to til stede. Ble avvist med "at jeg ikke er hennes type". Jeg er litt rusten, hva betyr dette nå igjen? Kanskje flere ting, men hva tror dere? :P

Anonymkode: dd576...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at du ikke er hennes type, altså at hun ikke er interessert i deg på den måten.

Anonymkode: 7d9d2...e36

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du ikke er hennes type. 

Altså hun synes ikke du er tiltrekkende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke er hennes type.

Hvorfor betyr det noe at det bare var dere to tilstede?

Anonymkode: 6625d...43d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den snilleste formen for avvisning man kan få, og du bør være takknemmelig. Det du ikke bør gjøre er å spørre hva som er galt med deg (ikke her, og definitivt ikke henne). Hvis du på død og liv skal gjøre noe med deg selv, forsøk å gjøre deg til en bedre utgave av deg selv, en DU liker ennå bedre enn i dag. Selvtillit er den beste valutaen du kan ha i datinggamet. Så handler det bare om å finne noen som liker DEG. Dvs noen som mener at akkurat du er hennes type.

Endret av Kreator
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det betyr ingenting. Vet ikke hvorfor jeg nevnte det. Ville riktignok presisere at det skjedde IRL og ikke var nettdating.

C'est la vie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det betyr ingenting. Vet ikke hvorfor jeg nevnte det. Ville riktignok presisere at det skjedde IRL og ikke var nettdating.

C'est la vie

Ja, det er jo en uvanlig praksis nå i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg la an på ei dame som er bekjent av meg. Det skjedde IRL og det var bare oss to til stede. Ble avvist med "at jeg ikke er hennes type". Jeg er litt rusten, hva betyr dette nå igjen? Kanskje flere ting, men hva tror dere? :P

Kanskje fordi hun syntes du var litt dum?

Serr, hva var det du ikke skjønte med det hun sa?

Anonymkode: 76838...ad2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Life sucks hvert fall

26 minutter siden, AnonymBruker said:

C'est la vie

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 348ee...742

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje fordi hun syntes du var litt dum?

Serr, hva var det du ikke skjønte med det hun sa?

Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika

Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du?

29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kreator skrev:

Det er den snilleste formen for avvisning man kan få, og du bør være takknemmelig. Det du ikke bør gjøre er å spørre hva som er galt med deg (ikke her, og definitivt ikke henne). Hvis du på død og liv skal gjøre noe med deg selv, forsøk å gjøre deg til en bedre utgave av deg selv, en DU liker ennå bedre enn i dag. Selvtillit er den beste valutaen du kan ha i datinggamet. Så handler det bare om å finne noen som liker DEG. Dvs noen som mener at akkurat du er hennes type.

Ikke snakk om. Vet om en bedre avvisning som at en ikke er interessert i noe romantisk. Det er den beste avvisningen, og ikke at en er feil "type". Da går det på deg som person, og det gjør ikke det at du vil være singel osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønte var vel hva hun la i "ikke hennes type". Er jeg for stygg, en taper, eller mente hun at det var en mismatch basert på personlighetskarakteristika

Jeg tror ikke hun synes jeg var dum, for huet jeg har fått er en av få ting jeg ikke tror det er noe særlig å utsette på

Det går sikkert på verdier og holdninger. Stil. Whatever. Du trenger ikke være "feil". Hun har bare en annen smak. Og ps. Hun kan like deg selv om hun ikke ser noe romantisk ifb med deg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får det ikke til å koke i henne. Det er noe dyrisk tiltrekning som ikke er der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker said:

29

Ok. Snakker du slik du skriver? Det er mange som synes det er turn off med internetspeak: IRL, Life sucks osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bruker ingen akronymer i muntlig tale. Jeg er belest og kan formulere meg godt. SÅ DEN tror jeg ikke det var

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalloILuken13 said:

Nei, jeg bruker ingen akronymer i muntlig tale. Jeg er belest og kan formulere meg godt. SÅ DEN tror jeg ikke det var

Ok. VI blir alle avvist. Ikke tenk mer på henne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det store flertallet av menn i verden er ikke min type. Det betyr ikke at verden ikke er full av flotte, smarte, snille menn som det rent objektivt ikke er noe som helst i veien med, de har bare ikke det lille udefinerbare noe som får det til å krible i meg. På samme måte som de fleste av dem neppe ville anse meg som kvinnen de drømmer om å tilbringe livet med, uten at jeg tar det så personlig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...